XXL Nutrition

Belgische Krant maakt zich hier goed belachelijk

Google maar eens op jongeren en groeihormonen, alle media in België kakelen elkaar weer na, overal staat het inmiddels. Ik zie de bezorgde ouders al weer voor me die een serieus gesprek aangaan over het "hormonen" gebruik van de zoon die een pot whey op zijn kamer heeft staan.

dam wat een zielig artikel

goed nieuws!! Vraag en aanbod gaat er voor zorgen dat de prijzen in elkaar gaan stuiken en we massaal een voorraad kunnen aanleggen! :)

het zijn trouwens geen potten van performence die daar staan of wel? Weet iemand dat zeker?

Het zijn idd geen potten van performance , maar van Maximize , een belgisch suppplementenmerk ;)

Vroeger af en toe die cakes en protein RTD's van hen goedkoop kunnen inkopen .

Laatst bewerkt:
Jaren geleden stond dit ook al in de kranten "Belgische jeugd slikt zich kapot" of zoiets, en het ging ook over hormonen e.d.
Mijn moeder riep mij toen bij zich en vroeg "jij bent hier toch niet mee bezig hoop ik?" terwijl ze doelde op die paar potten eiwit die ik had :-)

Haha, ik zag Creatine en No-Xplode van BSN staan.

Ik heb dat ook allemaal in mn kast staan.:angstig:

Wie verzint zoiets als dit...

Alles staat in de keuken, moeder zegt niets leest de krant ook :). Media lult te veel.

komt uit china?dus nep spul juij

Al paar dagen gejank dankzij de nieuwskanalen over men no-xplode natuurlijk doe ik er met plezier een schepje bovenop en zeg ik zaken zoals ze geven dat ook aan paarden haha.

Eindelijk komt de waarheid naar boven

HLN is de (online) krant voor het simpel volk en de sensatiezoekers. Journalisten en moderators daar zijn allemaal achterlijk volgens mij (buiten dan Luc Van der Kelen). Heb daar reacties geplaatst die niet politiek correct, maar erg serieus waren en gebaseerd op feiten maar die werden dan niet geplaatst (censuur is er enorm). Maar de grootste onzin komt er gewoon door. Artikels zijn vaak ook oud (reposts), achterhaald, tendentieus of gewoon onwaar.

Achja de media .....

Ik weet best dan er in een gym nogal wat gebruikt wordt ook door 15 jarigen etc, maar om nu te zeggen dat ze allemaal aan groeihormonen zitten is wat overdreven.

Heeft m'n moeder ook gelezen paar dagen geleden ergens, grappigste is dat zelfs zei die krant uitlachte. :rolleyes:

Enne, waar vind je de reacties?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven