AndroidHealthClinic

Belgische minister met heli naar milieufilm

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
[foto]http://www.nu.nl/img.db/1002910+s(120!x120!)[/foto]BRUSSEL - De Belgische minister van Defensie blijkt een legerhelikopter te hebben gecharterd om tijdig de milieufilm van Al Gore te kunnen bezoeken.

Hij vloog daarmee van Brussel naar Hasselt. De vlucht van twee uur kostte twaalf tot twintig keer meer broeikasgas CO2 dan dezelfde afstand per auto.

De onthulling in de Belgische krant La Libre Belgique is het zoveelste schandaal rond minister André Flahaut. Een week geleden beloofde hij de Congolese president zomaar een eredoctoraat, een belofte die hij moest intrekken.

Bron

Hier, nog zo'n hypocriet... en als men er kritiek op geeft zegt hij doodleuk dat hij het maar normaal vindt, je moet toch maar durven. Grapje kostte de staat bovendien meer dan 5000 euro.

:roflol: haha nu geloof ik nooit meer iemand die het over het milieu heeft.

Ik zou het ook doen:D

Hier, nog zo'n hypocriet... en als men er kritiek op geeft zegt hij doodleuk dat hij het maar normaal vindt, je moet toch maar durven. Grapje kostte de staat bovendien meer dan 5000 euro.

Er is sowieso al een een budget voor het leger en een aantal uur dat die heli's moeten vliegen...kwestie dat onze helipiloten toch al met zo een dingen kunnen vliegen tegen dat het oorlog is. Dus die heli zou sowieso dezelfde vliegen, maar dan naar een andere bestemming. Dit om te zeggen dat het ons niet meer kost en daarover moeten we niet zagen.
Maar verder was dat inderdaad niet echt het gepaste moment om met de heli te gaan.

niet fokken met m'n baas hé :p

Er is sowieso al een een budget voor het leger en een aantal uur dat die heli's moeten vliegen...kwestie dat onze helipiloten toch al met zo een dingen kunnen vliegen tegen dat het oorlog is. Dus die heli zou sowieso dezelfde vliegen, maar dan naar een andere bestemming. Dit om te zeggen dat het ons niet meer kost en daarover moeten we niet zagen.
Maar verder was dat inderdaad niet echt het gepaste moment om met de heli te gaan.
Wat is dat dan voor onzin? Geld dat niet onnodig moet verspilt worden houd je gewoon in de spaarpot. Zo bouw je ook een begrotingsoverschot op om de torenhoge staatsschuld af te betalen.

Jezus wat een gezeik. Die kerel heeft wel meer dingen te doen dan niksen in de auto.

Jezus wat een gezeik. Die kerel heeft wel meer dingen te doen dan niksen in de auto.
Als hij tijd heeft om een filmpje te gaan bekijken kan hij wel een uurtje in de auto ook. Dat doet hij heel het jaar door anders ook al, dus waarom zou het in dit geval plots anders zijn? Als hij een beetje fatsoen had dan kwam hij met de fiets, uit respect voor het milieu en vetreserves genoeg zo te zien. Weer een gevalletje van 'luister naar mijn woorden, maar kijk niet maar mijn daden'...

I got something to say!!!!!!!! I ****ed you're mother today.

Nogmaals milieu is zwaar overrated.

Milieu is zwaar overrated :roflol: Dus laten we de aarde maar verkloten en toezien hoe soort na soort verdwijnt? Zijn we als mensheid dan zo ver gekomen dat we iedere andere levensvorm niet meer gunnen dat ze ook bestaan op deze aarde? Het verdwijnen van soorten door menselijk handelen is iets wat bewijsbaar is trouwens, daar is weinig controverse over.

Ericje, die ga je niet winnen op den duur :roflol:

Ericje, die ga je niet winnen op den duur :roflol:

De naam is Eric. Wat ga ik niet winnen? De discussie? De strijd om het millieu? Beiden boeien me verder weinig, vind alleen de achteloosheid waarmee we omgaan met deze planeet wel verbazingwekkend soms. Tegen de tijd dat het echt voor problemen gaat zorgen ben ik al dood, dus verneuk die aarde maar zoveel je wil.

Kerel, over 200 miljoen jaar bestaat die aardkloot nog steeds.

En je moet eens reeel blijven, je hebt het over achteloosheid, maar je doet er zelf gewoon aan mee hoor. Het is niet meer te stoppen, hoe graag je het ook wilt.

Wat is onze regering toch navolgenswaardig.
*Zucht*
Wij, de kleine man, zullen wel milieutaxen betalen.

Wat is dat dan voor onzin? Geld dat niet onnodig moet verspilt worden houd je gewoon in de spaarpot. Zo bouw je ook een begrotingsoverschot op om de torenhoge staatsschuld af te betalen.

Die helis moeten toch vliegen dus wat maakt het wanneer ze vliegen?
Dat ze op die dag gevlogen hebben of binnen een maand: een vlucht zou sowieso plaatsgevonden hebben.
Ik denk trouwens niet da Flahaut zomaar 5000€ mag gaan halen bij verhofstadt hoor...dat zal wel niet zo gemakkelijk gaan...

Kerel, over 200 miljoen jaar bestaat die aardkloot nog steeds.

En je moet eens reeel blijven, je hebt het over achteloosheid, maar je doet er zelf gewoon aan mee hoor. Het is niet meer te stoppen, hoe graag je het ook wilt.

Mijn footprint is in ieder geval vele malen lager dan vele anderen. Geen auto, vegetarier. Twee zaken die er voor zorgen dat ik qua vervuiling een stuk minder meedoe. Scheelt alleen al een half voetbalveld aan bomen per jaar tussen vegetarisme en vlees eten.

Dat onze aarde nog lang bestaat zal best, het gaat mij er om dat we nu bezig zijn met een vernietiging van soorten die niet nodig is.

Die helis moeten toch vliegen dus wat maakt het wanneer ze vliegen?
Dat ze op die dag gevlogen hebben of binnen een maand: een vlucht zou sowieso plaatsgevonden hebben.
Ik denk trouwens niet da Flahaut zomaar 5000€ mag gaan halen bij verhofstadt hoor...dat zal wel niet zo gemakkelijk gaan...
Hoe kan die vlucht plaatsgevonden hebben als hij de keuze had gemaakt om met de auto te gaan? Dan was die vlucht er niet geweest en was die er nooit geweest. Ze zouden namelijk niet zomaar zonder reden uitvliegen, dan blijft de heli gewoon staan waar hij staat. Alsof ze voor hun plezier 5000€ vluchtjes gaan maken om het geld op te krijgen zeker? Geen idee waar je dat haalt maar het klopt voor geen meter iig. Verhofstadt gooit met geld als de Walen het vragen, maar de Vlamingen mogen uitgeperst worden tot de laatste cent. En dan beloven dat de belastingen verlaagt zouden worden, is nooit iets van terecht gekomen, integendeel.

"De onthulling in de Belgische krant La Libre Belgique is het zoveelste schandaal rond minister André Flahaut. Een week geleden beloofde hij de Congolese president zomaar een eredoctoraat, een belofte die hij moest intrekken."

Die papz*k is gewoon een schande voor België, moest al lang ontslagen zijn, maar ja, in Walonie kan blijkbaar alles...

Hoe kan die vlucht plaatsgevonden hebben als hij de keuze had gemaakt om met de auto te gaan? Dan was die vlucht er niet geweest en was die er nooit geweest. Ze zouden namelijk niet zomaar zonder reden uitvliegen, dan blijft de heli gewoon staan waar hij staat. Alsof ze voor hun plezier 5000€ vluchtjes gaan maken om het geld op te krijgen zeker? Geen idee waar je dat haalt maar het klopt voor geen meter iig. Verhofstadt gooit met geld als de Walen het vragen, maar de Vlamingen mogen uitgeperst worden tot de laatste cent. En dan beloven dat de belastingen verlaagt zouden worden, is nooit iets van terecht gekomen, integendeel.

"De onthulling in de Belgische krant La Libre Belgique is het zoveelste schandaal rond minister André Flahaut. Een week geleden beloofde hij de Congolese president zomaar een eredoctoraat, een belofte die hij moest intrekken."

Die papz*k is gewoon een schande voor België, moest al lang ontslagen zijn, maar ja, in Walonie kan blijkbaar alles...

spijtig genoeg wel, en ik maar elk jaar 3a 4000euro belastingen betalen :mad:

Terug
Naar boven