Fitness Seller

Belgische minister met heli naar milieufilm

Hoe kan die vlucht plaatsgevonden hebben als hij de keuze had gemaakt om met de auto te gaan? Dan was die vlucht er niet geweest en was die er nooit geweest. Ze zouden namelijk niet zomaar zonder reden uitvliegen, dan blijft de heli gewoon staan waar hij staat. Alsof ze voor hun plezier 5000€ vluchtjes gaan maken om het geld op te krijgen zeker? Geen idee waar je dat haalt maar het klopt voor geen meter iig. Verhofstadt gooit met geld als de Walen het vragen, maar de Vlamingen mogen uitgeperst worden tot de laatste cent. En dan beloven dat de belastingen verlaagt zouden worden, is nooit iets van terecht gekomen, integendeel.

"De onthulling in de Belgische krant La Libre Belgique is het zoveelste schandaal rond minister André Flahaut. Een week geleden beloofde hij de Congolese president zomaar een eredoctoraat, een belofte die hij moest intrekken."

Die papz*k is gewoon een schande voor België, moest al lang ontslagen zijn, maar ja, in Walonie kan blijkbaar alles...

het is indd logisch dat diezelfde vlucht niet zou hebben plaatsgevonden als flahaut met de auto zou zijn geweest MAAR dan zo de vlucht gewoon een andere bestemming hebben gehad.
DE primaire reden was dat ze zouden vliegen en de 2de reden was flahaut te vervoeren.
Wat denk je dat er anders gebeurt met die helis? Dat ze daar gewoon staan tot er oorlog uitbreekt?

Stel nu dat de vlucht ook een trainingsvlucht was voor de piloot kan ik er nog mee leven. Er vliegen heel het jaar door helis en f-16s leeg rond, zo een ramp vind ik het dus niet.

Het is in ieder geval wel erg lomp van die kerel:rolleyes:

sommigen denken , eenmaal in de politiek beland, dat ze echt BOVEN het volk staan!
:(

Stel nu dat de vlucht ook een trainingsvlucht was voor de piloot kan ik er nog mee leven. Er vliegen heel het jaar door helis en f-16s leeg rond, zo een ramp vind ik het dus niet.

Het is in ieder geval wel erg lomp van die kerel:rolleyes:

een f-16 is toch meestal een 1-zitter?

word een lege f-16 dan bestuurd vanaf de grond met een afstandsbediening?
;)

het is indd logisch dat diezelfde vlucht niet zou hebben plaatsgevonden als flahaut met de auto zou zijn geweest MAAR dan zo de vlucht gewoon een andere bestemming hebben gehad.
DE primaire reden was dat ze zouden vliegen en de 2de reden was flahaut te vervoeren.
Wat denk je dat er anders gebeurt met die helis? Dat ze daar gewoon staan tot er oorlog uitbreekt?
Blijf me afvragen waarom jij beweerd dat er een 'verplicht aantal vlieguren' is dat op voorhand betaald is. Die jongens hebben juist variabele uren en zijn daarom vaak blij dat ze eens kunnen vliegen als de situatie er om vraagt. Dit kwam er gewoon bovenop, extra kosten en extra vervuiling, misbruik van een vetz*k die te lui is om dat laatste stukje naar de bioscoop te voet te doen en dan de burger de les gaan spellen over milieu en extra taksen, die vent moeten ze gewoon onmiddelijk ontslaan, een grotere hypocriet en profiteur bestaat er niet.

Terug
Naar boven