doncorleone
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 52
wie weet hier belgische sites waar ze goeie whey suplementen hebben, als ik vanuit nederland bestel lopen de verzendingskosten direct dubbel zoveel op..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestel 2 emmers whey heb je een voorraadje alhoewel is ook maar voor een anderhalve maand

heb eens vergeleken met een belgische site, de eiwitten zijn dan een pak duurder waardoor het eigenlijk nog goedkoper uitkomt als ik bij xxl nutrition zou bestellen met 8€ verzending, dus mijn keuze is vlug gemaakt dan
xxl nutrition dus![]()

Muscle2Muscle 2272gr voor 46,50€ (revolutions) 1,5€ verzending bij overschrijving binnen 2 dagen geleverd.
veel smaken zijn er wel niet.. alleen maar vanille als ik het goed zie.. andere smaken zijn dan direct 60€

maar als je in nl bestelt bijvoorbeeld bij xxl ofzo (een sponsor van dit board) en je zit boven de 70 euro van vallen je verzendingskosten al weg. en in nl ga je veel goedkoper vinden dan hier en ook met betere kwalliteit/prijsverhouding.