AndroidHealthClinic

belgische sites om whey te bestellen

doncorleone

Dutch Bodybuilder
Waardering
52
wie weet hier belgische sites waar ze goeie whey suplementen hebben, als ik vanuit nederland bestel lopen de verzendingskosten direct dubbel zoveel op..

Workout , sportvoeding uit Belgie, 06-05-2007 11:03

maar als je in nl bestelt bijvoorbeeld bij xxl ofzo (een sponsor van dit board) en je zit boven de 70 euro van vallen je verzendingskosten al weg. en in nl ga je veel goedkoper vinden dan hier en ook met betere kwalliteit/prijsverhouding.

• Topic Starter Topic Starter
ja die site heb ik ook al eens bekeken, maar heb precies ook meer vertrouwen in xxl als ik ze vergelijk.. probleem is dat ik enkel maar een emmer whey nodig heb van 2kg dus kom ik niet aan 70€

bestel gewoon een potje nitrocrea bij is toch ook altijd handig of wat multivitaminen of omega3 caps ofzo.. of leg samen met een vriend van je.. mogelijkheden genoeg toch?

bestel 2 emmers whey heb je een voorraadje alhoewel is ook maar voor een anderhalve maand

bestel 2 emmers whey heb je een voorraadje alhoewel is ook maar voor een anderhalve maand

hangt er maar net vanaf hoeveel whey je gebruikt...
ik gebruik het meestal sochtends en na training..
sochtends doe ik maar heel af en toe. ik probeer gewoon het meeste uit mijn voeding te halen, al is het niet echt gemakkelijk om smorgens vroeg al heel eiwitrijk te eten bijvoorbeeld kip als je direct wakker bent smaakt mij nog niet echt heel goed :D

ik zou ook via een van de sponsors bestellen kerel een stuk goedkoper en ook snelle levering ;) er zijn erbij waar de verzendkosten vervallen

• Topic Starter Topic Starter
heb eens vergeleken met een belgische site, de eiwitten zijn dan een pak duurder waardoor het eigenlijk nog goedkoper uitkomt als ik bij xxl nutrition zou bestellen met 8€ verzending, dus mijn keuze is vlug gemaakt dan

xxl nutrition dus :)

maar als je in nl bestelt bijvoorbeeld bij xxl ofzo (een sponsor van dit board) en je zit boven de 70 euro van vallen je verzendingskosten al weg. en in nl ga je veel goedkoper vinden dan hier en ook met betere kwalliteit/prijsverhouding.

?

Gisteren nog eens om 150€ besteld, maar wel nog verzendkosten hoor !!!

ik bestel al mijn producten op nutrimax geen leveringskosten

Terug
Naar boven