AndroidHealthClinic

Belt dikte

JorisL

Competitive Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
94kg
Gewoon 10mm of dikker?

Heb al heel wat winkels bekeken maar zijn zo weinig reviews over, iemand voorstellen?

10 mm is wel heel weinig hoor
zou een dikkere nemen :P

10 mm of 13 mm, 10mm is wat goedkoper maar 13mm is meestal stijver...

Ikzelf heb een van 10mm, doet zn werk ook goed hoor :)

gewoon bij goodlift kopen, zit je altijd goed :)

10 mm lijkt me idd zat! Dat is de standaard riem volgens mij en die heb ik ook samen met vele andere!

Half DBB heeft deze volgens mij:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is een goede riem, niet zo duur. goede prijs/kwaliteit verhouding.

Maar als je echt geld wilt besteden, toch voor een INZER 13mm gaan, als je die goed strak doet merk je echt wel dat hij wat stijfer is. (Maar ook meer pijn doet)

Precies die heb ik ook :) al bijna weer 10 jaar zeg pfff dus kwaliteit is t wel :) ben ook wel benieuwd naar die inzer :) ffies kijken :D

Precies die heb ik ook :) al bijna weer 10 jaar zeg pfff dus kwaliteit is t wel :) ben ook wel benieuwd naar die inzer :) ffies kijken :D

Dr hangt een Lever belt in RPB, das volgens mij ook een van inzer, maar je merkt gewoon dat die stugger zijn, ze behouden hun vorm als je ze neerlegd, als je die van Rumblestore neerlegd gaat ie gewoon plat liggen :o

Ok, eens kijken of ik pas (vast niet) btw die PR belt van inzer lijkt me wel nice, alleen de prijs niet :p

Ja als t klopt wat er staat het "finetuning" is wel erg aantrekkelijk! Maar op zich een goeie investering!

13mm mag in veel bonden van PL niet, zie er ook weinig voordeel in, heb een 10mm lever belt van goodlift en dat ding is harder dan massief eikenhout lijkt het wel

trouwens, zo'n PR-Belt ga je echt niet meer door tillen en dat ding invoeren zal nog een extra duit kosten

13mm mag in veel bonden van PL niet, zie er ook weinig voordeel in, heb een 10mm lever belt van goodlift en dat ding is harder dan massief eikenhout lijkt het wel

Zal dan vast wel aan t materiaal liggen, weet dat Simon een 13mm belt heeft en dat ding is echt ontzettend stug.

Mag 13mm wel bij de NPB/PLH?

Het gaat er ook niet om of je meer tilt maar meer hoe je je erbij voelt! Daarentegen til je ook niet meer met belt dan zonder....its all in the head!!!

Precies :)

Het gaat er ook niet om of je meer tilt maar meer hoe je je erbij voelt! Daarentegen til je ook niet meer met belt dan zonder....its all in the head!!!

Daar moet ik je dan echt puur ongelijk in geven Hans, met een belt til je over het algemeen echt wel meer door de verhoogde spanning in je core.

• Topic Starter Topic Starter
Dus conclusie: gewoon een belt van goodlift.

@BBosman, welke belt is dat wat 90% van DBB heeft? :D

Daar moet ik je dan echt puur ongelijk in geven Hans, met een belt til je over het algemeen echt wel meer door de verhoogde spanning in je core.

dat mag :) en dat had ik ook wel verwacht! Het geldt dan misschien ook voor mij alleen de opmerking! Ik heb gemerkt dat ik zonder belt net zoveel kan liften, maar op onzekere of zwakke momenten kan hij er voor zorgen dat ik op niveau kan liften wat ik anders op dat moment niet zou kunnen.

Terug
Naar boven