AndroidHealthClinic

Belt van Xxl nutrution ervaringen?

klittenband is imo helemaal niks. Ik zou toch een riem gaan zoeken met een normale riemsluiting. Plus dat hij ook wel dikker kan en over de hele lengte dezelfde breedte heeft.

KLittenband lijkt me ook niet echt een succes.

De riem voldoet prima voor de meeste krachtsporters.. als je een powerlifter bent dan je evt kijken naar een hele zware lederen riem.

Dat klittenband is enorm sterk en je kan de riem heel strak aantrekken en geeft echt een behoorlijke stevigheid.

De riem voldoet prima voor de meeste krachtsporters.. als je een powerlifter bent dan je evt kijken naar een hele zware lederen riem.

Dat klittenband is enorm sterk en je kan de riem heel strak aantrekken en geeft echt een behoorlijke stevigheid.

Geen los-laat probleempjes ? Of dat het klittenband relatief snel verslijt ?

• Topic Starter Topic Starter

Wat hieronder vermeld is, slijt het niet snel? Bij de meesten klittenband gaat het toch best snel naar de klote.:p

In mijn gym hebben ze ook een riem met klittenband en die heb ik een paar keer gebruikt uit nieuwschierigheid in plaats van de 'normale'. Het ding gaf steun maar wil wel eens 'lossen' tijdens je set, dus ideaal is het niet.

Ik heb nog een lederen riem van XXL met normale sluiting, perfecte kwaliteit!

ik heb de riem met klittenband van olimp, is nog nooit losgekomen. maar ik gebruik hem wel niet zo vaak

Terug
Naar boven