XXL Nutrition

Ben eroveruit mijn 1e niet al te zware kuur!

jeffreysdm91

Cool Novice
Waardering
0
Na de hele dag van alles opgezocht te hebben en van alles te hebben doorgelezen, ben ik eruit wat me 1e kuur gaatworden.
( al een paar jaar bezig erme at ik het een x wil doen maar nu komt het er toch van)
Ik ga proberen zoveel mogelijk vvm te pakken en het liefst geen vet erbij, en ook geen vocht avst te houden (daarom geen test e en deca cuur) maar de test e, en dan als kickstart de winstrol erbij.

wk 1-8 of 10 test e 500 mg.
wk 1-4 winstrol

Nakuur 2 weken 20mg nolva

Ik kan alleen maar info vinden dat minstrol met tabs kan worden ingenomen klopt dit? en dan dagelijks 50mg

Ik ben er alleen nog niet overuit of ik hem 8 of 10 weken ga doen, ik wil hem niet al te zwaar pakken, maar toch zoveel mogelijk vetvrije kilo's meepakken..
En ik ga met pingsteren een lang weekend weg met een vriendengroep en daar word altijd veel gezopen, ik heb al lang geen alcohol meer op maar daar ga ik het toch weer doen ben ik bang, daarom als ik het vanaf nu 8 weken doe, dan ben ik net klaar met me nakuur als ik daarheen ga.

Winstrol kan je ook spuiten, maar raad het af. Niet zo fijn (pijnlijk). 8 is wel minimaal voor test e vind ik, zou liever 10 doen.

Zou 4 weken nolva doen en pas 2 weken na laatste inject.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zo'n gevoel dat tabs minder effectief zijn als spuiten klopt dit? anders zou het erg zonde zijn..
En ik wil ook eigelijk 10 pakken, maar dan precies als me kuur na 10 weken is afgelopen ga ik het weekend dat me kuur is afgelopen een weekendje weg met me familie van ong 40 man.
en op zeker dat ik daar ga drinken en ik ben bang dat ik heel me lichaam hier mee ga verzieken.. die komt echt k*t voor me uit, heb al zeker 2/3 maanden niet gedronken maar daar ontkom ik er echt niet aan anders heeft me familie me gelijk door..

Winstrol kan je ook spuiten, maar raad het af. Niet zo fijn (pijnlijk). 8 is wel minimaal voor test e vind ik, zou liever 10 doen.

Zou 4 weken nolva doen en pas 2 weken na laatste inject.

+1 MINIMUM 3 weken nolva,winny inject aiaiaiaiai:D

kun je niet je kuur doen na dat je op weekend bent geweest?

Ik heb zo'n gevoel dat tabs minder effectief zijn als spuiten klopt dit? anders zou het erg zonde zijn..
En ik wil ook eigelijk 10 pakken, maar dan precies als me kuur na 10 weken is afgelopen ga ik het weekend dat me kuur is afgelopen een weekendje weg met me familie van ong 40 man.
en op zeker dat ik daar ga drinken en ik ben bang dat ik heel me lichaam hier mee ga verzieken.. die komt echt k*t voor me uit, heb al zeker 2/3 maanden niet gedronken maar daar ontkom ik er echt niet aan anders heeft me familie me gelijk door..

Meerwaarde van spuiten gaat niet op tegen de pijn. Gewoon tabs nemen.

Heb je wel berekend dat je dus 14 weken bezig bent als je 8 weken kuurt en niet 12? (8weken kuren, 2 weken niets, 4 weken nolva)

Klopt tabs zijn 17aa en passeren 2x de lever,terwijl inject maar 1 keer de

lever passeerd:rolleyes:

ik wil ook eigelijk 10 pakken, maar dan precies als me kuur na 10 weken is afgelopen ga ik het weekend dat me kuur is afgelopen een weekendje weg....op zeker dat ik daar ga drinken en ik ben bang dat ik heel me lichaam hier mee ga verzieken.

Je hebt gelezen dat PCT 2 weken na je kuur is, dus de volle 10 weken kuren dan een weekend weg en daarna pct. Een glas drank en wat glazen fris tussendoor moet kunnen. Gewoon matig drinken; een smoes om maar beperkt te drinken is zo moeilijk toch niet. Je pakt de orals niet aan het eind van je kuur, je lever kan best een matige hoeveelheid drank hebben.

Wat is dat dan voor bullshit? Je ouders hebben je door dat je kuurt omdat je niet mee drinkt?:rolleyes: Je bent toch met je lichaam bezig, daar horen flinke hoeveelheden alcohol gewoon niet tussen, of je nu kuurt of niet. En zeker kan je eens af en toe drinken, doe ik zelf ook, maar het is zeker af te raden precies na je kuur.

Wat is dat toch tegenwoordig met dat willen kuren en niet willen stoppen met zuipen?
'Omdat m'n familie me anders door heeft...' moet niet gekker worden.
Waarom trouwens winstrol?

Ik wil ook eigelijk niet drinken, maar aangezien ik vanaf 26 mei een lang weekend weg ga naar een heel groot huis en der geen **** te doen is, word iedereen altijd gewoon stomlazerus en gaan we spellen spelen 's avonds en overdag enzo.
Als ik er niet ga drinken ga ik me 2 dagen dood vervelen..
Eigelijk wil ik het helemaal niet, ben nu ookal 2 maanden gestopt met drinken en het bevalt me prima, maar daar word het echt een uitzondering.
Is het heel erg slecht voor me leveren als ik daar ga drinken? dat weekend is het laatste weekend van me kuur, dus die week heb ik dan de laatste tabs in genomen..
ALs ik eenmaal een biertje pak en begin met drinken dan ga ik op een gegeve moment gewoon los maar ik wil me lever niet vergallen.

Is het misschien een idee om de kuur dan te verlagen naar 8 weken? dan ben ik precies 2 weken klaar met de kuur voordat ik daarheen ga ( en dan begint de nakuur als ik daar vandaan ben)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 14:50 ----------

Wat is dat toch tegenwoordig met dat willen kuren en niet willen stoppen met zuipen?
'Omdat m'n familie me anders door heeft...' moet niet gekker worden.
Waarom trouwens winstrol?

Ik pak hem met winstrol omdat ik voor de zomer nog meer massa wil pakken en ook droger kom te staan, en ik had gelezen dat je van winstrol in combinatie met test 4 (winstrol 4 weken als kickstart) dat je daar goed droger van kan worden en ook nog massa kan winnen.
Daar is dit toch wel een goed kuurtje voor?
Had liever test / deca gepakt maar daar had ik een stuk eerder mee moeten binnen voor de zomer dat komt nu niet goed meer uit, dat komt volgend jaar wel weer dan.

Ik wil ook eigelijk niet drinken, maar aangezien ik vanaf 26 mei een lang weekend weg ga naar een heel groot huis en der geen **** te doen is, word iedereen altijd gewoon stomlazerus en gaan we spellen spelen 's avonds en overdag enzo.
Als ik er niet ga drinken ga ik me 2 dagen dood vervelen..
Eigelijk wil ik het helemaal niet, ben nu ookal 2 maanden gestopt met drinken en het bevalt me prima, maar daar word het echt een uitzondering.
Is het heel erg slecht voor me leveren als ik daar ga drinken? dat weekend is het laatste weekend van me kuur, dus die week heb ik dan de laatste tabs in genomen..
ALs ik eenmaal een biertje pak en begin met drinken dan ga ik op een gegeve moment gewoon los maar ik wil me lever niet vergallen.

Is het misschien een idee om de kuur dan te verlagen naar 8 weken? dan ben ik precies 2 weken klaar met de kuur voordat ik daarheen ga ( en dan begint de nakuur als ik daar vandaan ben)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 14:50 ----------

Ik pak hem met winstrol omdat ik voor de zomer nog meer massa wil pakken en ook droger kom te staan, en ik had gelezen dat je van winstrol in combinatie met test 4 (winstrol 4 weken als kickstart) dat je daar goed droger van kan worden en ook nog massa kan winnen.
Daar is dit toch wel een goed kuurtje voor?
Had liever test / deca gepakt maar daar had ik een stuk eerder mee moeten binnen voor de zomer dat komt nu niet goed meer uit, dat komt volgend jaar wel weer dan.

En waarom dan wel??? Op een niet al te hoog vet% en schone voeding

valt reuze mee:D

• Like
Waarderingen: Obee
Omdat ik nu ongeveer bijna wel tevreden ben over me vp (heb hem liever nog wat lager) en als ik tet en deca ga pakken gaat deze weer wat omhoog en dat vocht opslag wil ik gewoon even vermijden, daarom had ik liever de test e met winstrol gepakt.
Ik ben bang als ik daljk die deca pak en ik loop er wel erg opgeblazen bij dat ik spijt ga krijgen en dat wil ik absoluut niet hebbe, dus het is meer het zekere voor het onzekere nemen zegmaar..

Naarmate dit topic vordert word ik steeds benieuwder naar je stats.

Je kan perfect deca nemen en redelijk droog blijven hoor allesis voeding.
Tren etc is wat beter maar het kan wel.

Terug
Naar boven