MuscleMeat

Ben ik goed bezig met deze kuur???

khalilo

Novice
Waardering
0
Hoi ben pas bezig met een kuur. Ik neem 2* 50ml Sustanon en 1*50ml Deca
per week. Dit is mijn eerste week. Op maandag zet ik 2* Sustanon en op woensdag de deca. Is dit goed???? Ik zou de deca normaal op donderdag moeten zetten maar dan kan de dokter niet dus zei hij dat ik ze op woensdag moest zetten en dat het niet veel uitmaakten eigenlijk....KLOPT DIT en is dit ook een goede kuur???Ik Moetdit 8weken doen en dan 2weken niets en dan 4weken nakuur???? Alle raad is welkom thanks

khalilo zei:
per week. Dit is mijn eerste week. Op maandag zet ik 2* Sustanon en op woensdag de deca. Is dit goed???? Ik zou de deca normaal op donderdag moeten zetten maar dan kan de dokter niet dus zei hij dat ik ze op woensdag moest zetten en dat het niet veel uitmaakten eigenlijk....KLOPT DIT en is dit ook een goede kuur???Ik Moetdit 8weken doen en dan 2weken niets en dan 4weken nakuur???? Alle raad is welkom thanks

Er vallen me 2 dingen op:

1. je zit al in de kuur en gaat nu de vragen stellen?? (zal hier verder niet over b**chen)

2. de DOKTER helpt je bij het zeten van je spuiten ??? cool :cool:

khalilo zei:
per week.

U zegt?? Legt je dokter je aan t infuus ofzo met die hoeveelheden?

Ik neem aan dat je je vergist hebt, 25000 mg sustanon/week is toch n beetje teveel van t goeie :D

Maar ff ingaande op je vraag: deca op woensdag of donderdag maakt niet niks uit, dat spul werkt verdomd lang door.

Leviathan zei:
U zegt?? Legt je dokter je aan t infuus ofzo met die hoeveelheden?

Ik neem aan dat je je vergist hebt, 25000 mg sustanon/week is toch n beetje teveel van t goeie :D

Maar ff ingaande op je vraag: deca op woensdag of donderdag maakt niet niks uit, dat spul werkt verdomd lang door.

Deca werkt wel lang, maar de dosis wat nog in je lichaam zit, is na ong. 5 dagen gehalveerd. net als met sust. Daarom altijd beter om iedere 3 of 4 dagen te zetten.

khalilo zei:
waarom zet je die sus 2x op een dag? en die hoeveelheden kloppen ook niet (hoop ik zo voor je )

50ml of 50mg sustenon? is het niet 250mg sustenon?

Kortom: Een zooitje.

Ondertussen hebben we het wel over hormonen.
Maaarrr dit is een preek he en wie zit er op te wachten! :thumbd:

@khalilo
Kan je aub wat duidelijker zijn ivm je doseringen?
Dank u

[Abeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
mij hebben ze verteld dat ik op maandag 2*50mg sustanon moet doen en op donderdag 1*50mg deca.Maar de dokter kan niet op donderdag en vrijdag dus stelde hij maar woensdag voor. Hij zei da da ni zo erg is.Ik heb pas alleen de sustanon gezet, dus 2*50mg. In ieder bil 1.Alle tips zijn welkom want ik wil het optimale uit mijn kuur halen.Jullie zijn allen al bedankt

Weet je wat het is mensen, door dit soort discussies in topics reageren wij sarcastisch (wat begrijpelijk is) alleen het forum verliest zo duidelijk z'n geloofwaardigheid voor newbies met serieuze vragen. Die dan weer wegblijven. (N)

khalilo zei:
mij hebben ze verteld dat ik op maandag 2*50mg sustanon moet doen en op donderdag 1*50mg deca.Maar de dokter kan niet op donderdag en vrijdag dus stelde hij maar woensdag voor. Hij zei da da ni zo erg is.Ik heb pas alleen de sustanon gezet, dus 2*50mg. In ieder bil 1.Alle tips zijn welkom want ik wil het optimale uit mijn kuur halen.Jullie zijn allen al bedankt
Bro ik geef je nog 1x een HEEL DUIDELIJK ANTWOORD

deca moet 2x 200mg zijn b.v maandag en donderdag
sustanon 1x 250mg die zou je bij maandag kunnen zetten.

En stop nu aub met die rare vragen want zo worden er geen mensen seriues genomen dit dat maby wel nodig hebben!! ik wil je niet flamen maar als jij dit onder dokters begeleiding doet kan je die vragen ook aan hem vragen bro!! en ik betwijfel het al of je het al onder dokters teozicht doet want die dokter weet ook wel dat die hoeveel heden die jij spuit dat daar nog geen kakkerlak van groeit (sorry moest er ff uit),en in een ander topic zeg je weer dat je zelf wilt spuiten??? zie topic:http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=18002

dus ik weet niet waar je mee bezig bent maar je haalt het vin van het board naar beneden BRO!!

Terug
Naar boven