Ik eet al een aantal maanden behoorlijk goed en veel, tuurlijk heb ik wel eens een dagje dat ik niet goed eet... maargoed, ik vind het nog best knap van mezelf!
Hoe train ik:
Ik heb een schema van 3 dagen
1. Borst en biceps
2. rug en triceps
3. schouders en buik
De reden dat ik mijn benen niet of weinig train komt door trombose wat ik heb gehad, ik lag 2 jaar geleden bijna het loodje daardoor en sinds die tijd nog 2 x trombose gehad. de laatste paar weken terug helaas.
Benen trainen word door de beschadigingen van de bloedvaten bijna onmogelijk gemaakt.
per oefening doe ik 4 a 5 verschillende oefeningen ( piramyde sets )
op sommige dagen doe ik een uurtje cardio op hartslag 133 en verbrand dan ongeveer 710 Caloriën. doe ik het tot dusver goed? en dan vooral de cardio....
Hoe train ik:
Ik heb een schema van 3 dagen
1. Borst en biceps
2. rug en triceps
3. schouders en buik
De reden dat ik mijn benen niet of weinig train komt door trombose wat ik heb gehad, ik lag 2 jaar geleden bijna het loodje daardoor en sinds die tijd nog 2 x trombose gehad. de laatste paar weken terug helaas.
Benen trainen word door de beschadigingen van de bloedvaten bijna onmogelijk gemaakt.
per oefening doe ik 4 a 5 verschillende oefeningen ( piramyde sets )
op sommige dagen doe ik een uurtje cardio op hartslag 133 en verbrand dan ongeveer 710 Caloriën. doe ik het tot dusver goed? en dan vooral de cardio....