XXL Nutrition

Ben ik goed bezig?

BazZi3

Cool Novice
Waardering
0
Ik eet al een aantal maanden behoorlijk goed en veel, tuurlijk heb ik wel eens een dagje dat ik niet goed eet... maargoed, ik vind het nog best knap van mezelf!

Hoe train ik:

Ik heb een schema van 3 dagen

1. Borst en biceps
2. rug en triceps
3. schouders en buik

De reden dat ik mijn benen niet of weinig train komt door trombose wat ik heb gehad, ik lag 2 jaar geleden bijna het loodje daardoor en sinds die tijd nog 2 x trombose gehad. de laatste paar weken terug helaas.
Benen trainen word door de beschadigingen van de bloedvaten bijna onmogelijk gemaakt.

per oefening doe ik 4 a 5 verschillende oefeningen ( piramyde sets )

op sommige dagen doe ik een uurtje cardio op hartslag 133 en verbrand dan ongeveer 710 Caloriën. doe ik het tot dusver goed? en dan vooral de cardio....

Ligt eraan wat je wilt bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
Massa en vetpercentage verlagen.

Eet je op onderhoud? Dan is massa erg moeilijk, zo niet onmogelijk, als je ook nog zoveel eraf cardioot na je KT.

En neem je voeding onder de loep, zorg iig voor ruim voldoende EW om spierafbraak tegen te gaan als je je vet% omlaag gaat brengen.

Ik zou me eerst op het een, dan op het ander concentreren.

Dus eerst cutten, en dan aan de massa werken of andersom.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Eet je op onderhoud? Dan is massa erg moeilijk, zo niet onmogelijk, als je ook nog zoveel eraf cardioot na je KT.

En neem je voeding onder de loep, zorg iig voor ruim voldoende EW om spierafbraak tegen te gaan als je je vet% omlaag gaat brengen.

Ik zou me eerst op het een, dan op het ander concentreren.

Dus eerst cutten, en dan aan de massa werken of andersom.

Het blijft ook uitproberen wat voor jou werkt; de een kan op onderhoud prima groeien en toch massa gainen, bij de ander (zoals ik, maar ik ben ook nog eens een vrouw dus andere aanleg) gaat dat zeer traag.

Wat bedoel je precies met "eet je op onderoud"?

Wat bedoel je precies met "eet je op onderoud"?

Op onderhoud eten is het aantal kcal wat je nodig hebt om op hetzelfde gewicht te blijven. Dit is afhankelijk van je stats, je werk en sporttoeslag.

Check de stickies; dan kun je het uitrekenen:)

Ik zocht laatst dat excel bestandje waar je alles kon invullen en de percentages en getalen werden voor je uitgerekent, alleen kan ik dat bestandje niet meer vinden...

Massa omhoog neem ik aan?

Dan kom je toch vaak wat aan en in de cut haal je dat er weer af.

Doordat ik steeds aan het kloten was met trombose kon ik de trainingen niet volhouden. Dan was ik weer 3 maanden bezig en dan ging het weer verkeerd waardoor ik weer paar weken uitgeschakeld was. Nu pobeer ik alles weer op te pakken en alles nog beter te doen dan voorheen.

Terug
Naar boven