tony122
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 101kg
fgdbb
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training schema wel maar voedingschema niet echt en train 1 jaar3à4u per dag![]()
heb je een trainingschema en voedingschema? wat is uw BF en hoelang train je al? want van 80 naar 105 is wel veel
Not sure if trolling!? If serious:hai
ik ben 16 train elke dag begon met 80 kg fitniss nu weeg ik 105
ik probeer zoveel gezond te eten.
en doe 80 kg bankdruk.
en train elke dag 3 4 uurtjes
en ik wilden weten of ik het wel goed doe
okNot sure if trolling!? If serious:
80 kg bankdruk zegt geen fl**ker...
maar ik eet zoveel mogelijk gezond dus!Not sure if serious..
- 80kg bankdrukken is te weinig voor je gewicht
- van 80kg naar 105kg in 1 jaar zonder eetschema neigt naar 'dik geworden'
- Elke dag 3 a 4 uur trainen (wtf?)
Je afvragen of je goed bezig bent? Nee
Plaats eens een vergelijkingspic.
ik heb trainingschema van een bodybuilder en eetschema ik eet bijna niet eensmax 1.5u per dag is meer dan genoeg, en zoals hier al gezegd, van 80 naar 105kg in 1jaar zonder goed schema zal wel meer vet zijn dan spier.
dus het kan geen vet zijn jammer vriendmax 1.5u per dag is meer dan genoeg, en zoals hier al gezegd, van 80 naar 105kg in 1jaar zonder goed schema zal wel meer vet zijn dan spier.
ik heb trainingschema van een bodybuilder en eetschema ik eet bijna niet eens
---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
dus het kan geen vet zijn jammer vriend
waar haal je dan uw voedingstoffen vandaan ? heb je al eens uw BMR berekend?ik eet wel maar niet veel laat ik het zo zeggen en die bmr heb ik niet gedaan neejkan ik moeilijk geloven maarja. als je zegt dat je bijna niet eetwaar haal je dan uw voedingstoffen vandaan ? heb je al eens uw BMR berekend?
haha dankje !denk dat iedereen nu uw trainingschema en eetschema wil volgen, als je 25kg in een jaar aan zuivere spiermassa bijkomt amai goe bezig![]()