MuscleMeat

Ben ik nou scheel?

IMBAatwork

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.274
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vraagje :

Zelf vond ik het altijd wel vreemd dat het als ik in de spiegel keek dat mijn linkerkant van mijn bovenlichaam (vooral trap, schouder en gehele bovenarm) zich beter ontwikkelde dan mijn rechter.
Dit terwijl ik rechts ben.
Heb hier meerdere topics over gelezen, en het is in de loop der tijd wel iets minder geworden.
Maar toch was naar mijn idee links altijd meer detail te zien als rechts.

Nu ben ik van de week bij een kraker geweest om mijn nek te laten kraken, en vond dat ik een goed getraind lichaam had. (jammer dat het geen jonge vrouw was :D )
Alleen deze vertelde me dat ie duidelijk zag dat ik rechts was, gezien alle door mij benoemde onderdelen rechts duidelijk beter ontwikkeld waren dan links...

Vandaar mijn vraag... Ben ik nou scheel, of zie ik mezelf gewoon anders dan anderen?

of hij

of jij

of ik dan toch?

je:wanker: teveel met je rechtse
zo heeft u linkerkant meer rust:D

• Topic Starter Topic Starter
mjo dat kan het wel zijn :D

je hebt er tussen die er een goed oog voor hebben, hoewel je het nog amper bij me kan zien heb ik een tal van spierscheuringen gehad.
mijn fysio zag gelijk dat ik mijn linker lat gescheurd heb gehad en biceps en triceps en schouderkop en onderarmen en beenspier......:o

kan voorkomen, als je veel minder controle hebt links, zal je lichaam relatief meer spiervezels nodig hebben om dezelfde kracht uit te oefenen, zwakke kant meer massa dus... verschil is alleen meestal niet heel groot

Als je rechts bent en die kant goed ontwikkeld is, en je door trainen de linkerkant aan het bijtrekken bent (en die kant relatief meer groeit) - moet er dan iemand scheel zijn?

Goed ontwikkeld is niet per se meer massa.

Ben ook rechtshandig en mn linkertricep loopt echt veel voor... Kan gebeuren...

zou ik me niet teveel zorgen over maken ;)

Terug
Naar boven