IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Vraagje :
Zelf vond ik het altijd wel vreemd dat het als ik in de spiegel keek dat mijn linkerkant van mijn bovenlichaam (vooral trap, schouder en gehele bovenarm) zich beter ontwikkelde dan mijn rechter.
Dit terwijl ik rechts ben.
Heb hier meerdere topics over gelezen, en het is in de loop der tijd wel iets minder geworden.
Maar toch was naar mijn idee links altijd meer detail te zien als rechts.
Nu ben ik van de week bij een kraker geweest om mijn nek te laten kraken, en vond dat ik een goed getraind lichaam had. (jammer dat het geen jonge vrouw was
)
Alleen deze vertelde me dat ie duidelijk zag dat ik rechts was, gezien alle door mij benoemde onderdelen rechts duidelijk beter ontwikkeld waren dan links...
Vandaar mijn vraag... Ben ik nou scheel, of zie ik mezelf gewoon anders dan anderen?
Zelf vond ik het altijd wel vreemd dat het als ik in de spiegel keek dat mijn linkerkant van mijn bovenlichaam (vooral trap, schouder en gehele bovenarm) zich beter ontwikkelde dan mijn rechter.
Dit terwijl ik rechts ben.
Heb hier meerdere topics over gelezen, en het is in de loop der tijd wel iets minder geworden.
Maar toch was naar mijn idee links altijd meer detail te zien als rechts.
Nu ben ik van de week bij een kraker geweest om mijn nek te laten kraken, en vond dat ik een goed getraind lichaam had. (jammer dat het geen jonge vrouw was
)Alleen deze vertelde me dat ie duidelijk zag dat ik rechts was, gezien alle door mij benoemde onderdelen rechts duidelijk beter ontwikkeld waren dan links...
Vandaar mijn vraag... Ben ik nou scheel, of zie ik mezelf gewoon anders dan anderen?

teveel met je rechtse