Hallo allemaal,
Ik ben begonnen met het maken van een trainingsschema. Hopelijk kunnen jullie me vertellen of ik de goede richting op ga of wat ik nog mis.
Op dit moment kan ik niet regelmatig naar de sportschool, dus heb ik wat zaken voor thuis aangeschaft, ik heb wat oefeningen die ik op de gym deed moeten laten vallen, en heb geprobeerd wat variatie aan te brengen in mijn oefeningen (dus wat andere oefeningen dan ik al maanden doe).
Hoe lang train ik? Vanaf februari, dus nog niet zo lang
Daarvoor deed ik niks..
Wat heb ik thuis?
- Barbell met 50 kg gewichten (als ik meer aankan koop ik bij ;-))
- Dumbbells
- Enkelgewichten van 5kg per stuk
- Foamroller
- Elastieken enzo, maar die gebruik ik eigenlijk nooit..
Ik train 2 keer in de week, fullbody.
Verder doe ik OF Insanity OF 2 * 15km fietsen, ongeveer 2 keer per week, dat moet ik nog wat strakker inplannen. Ik heb geen tijd om meer te doen eigenlijk, die tijd probeer ik nog te creëren.
Ik wil graag gespierder worden, focus vooral op de billen. Ik wil nu eerst beginnen te cutten, maar natuurlijk met behoud en als het ergens kan extra spiermassa.
Ik doe meestal 3 setjes van 8 a 12 herhalingen. Ben meestal een uur bezig.
Opwarmen: +/- 10 minuten jumping jacks, joggen, insanity achtige warming up en wat stretchen.
Dag 1
Deathlift
Kneeling squat
Hip thrust
Lunges
Kickback glutes
Andere oefening waarbij je op handen en knieën zit, eerst been recht omhoog, dan schuin naar de andere kant en weer terug (geen idee hoe hij heet)
Calf raises
Dumbbell side raises
Dumbbell front raises (deze twee doe ik als eerste nu omdat dit voor mij de meest pijnlijke oefeningen zijn, aan het einde van mn training lukte het helemaal niet meer)
Dips
Barbell curls
Barbell press
Dumbbell row
Side plank
Dag 2
Deep squat
Plie squat
Good mornings
Single leg glute bridge
(Walking) Lunges
Back extensions
Push ups
Overhead Dumbbell Triceps Extension
Concentration Curl
Barbell bent over row
Plank
Wat denken jullie? Ga ik de goede kant op? Alvast bedankt voor het checken!
Ik ben begonnen met het maken van een trainingsschema. Hopelijk kunnen jullie me vertellen of ik de goede richting op ga of wat ik nog mis.
Op dit moment kan ik niet regelmatig naar de sportschool, dus heb ik wat zaken voor thuis aangeschaft, ik heb wat oefeningen die ik op de gym deed moeten laten vallen, en heb geprobeerd wat variatie aan te brengen in mijn oefeningen (dus wat andere oefeningen dan ik al maanden doe).
Hoe lang train ik? Vanaf februari, dus nog niet zo lang
Daarvoor deed ik niks..Wat heb ik thuis?
- Barbell met 50 kg gewichten (als ik meer aankan koop ik bij ;-))
- Dumbbells
- Enkelgewichten van 5kg per stuk
- Foamroller
- Elastieken enzo, maar die gebruik ik eigenlijk nooit..
Ik train 2 keer in de week, fullbody.
Verder doe ik OF Insanity OF 2 * 15km fietsen, ongeveer 2 keer per week, dat moet ik nog wat strakker inplannen. Ik heb geen tijd om meer te doen eigenlijk, die tijd probeer ik nog te creëren.
Ik wil graag gespierder worden, focus vooral op de billen. Ik wil nu eerst beginnen te cutten, maar natuurlijk met behoud en als het ergens kan extra spiermassa.
Ik doe meestal 3 setjes van 8 a 12 herhalingen. Ben meestal een uur bezig.
Opwarmen: +/- 10 minuten jumping jacks, joggen, insanity achtige warming up en wat stretchen.
Dag 1
Deathlift
Kneeling squat
Hip thrust
Lunges
Kickback glutes
Andere oefening waarbij je op handen en knieën zit, eerst been recht omhoog, dan schuin naar de andere kant en weer terug (geen idee hoe hij heet)
Calf raises
Dumbbell side raises
Dumbbell front raises (deze twee doe ik als eerste nu omdat dit voor mij de meest pijnlijke oefeningen zijn, aan het einde van mn training lukte het helemaal niet meer)
Dips
Barbell curls
Barbell press
Dumbbell row
Side plank
Dag 2
Deep squat
Plie squat
Good mornings
Single leg glute bridge
(Walking) Lunges
Back extensions
Push ups
Overhead Dumbbell Triceps Extension
Concentration Curl
Barbell bent over row
Plank
Wat denken jullie? Ga ik de goede kant op? Alvast bedankt voor het checken!

)
"Military Shoulder Press" is de goede naam dan?
), heb denk ik ergens nog zo'n bal liggen, misschien kan ik daarop liggen want op bed of op de grond is hier niet ideaal voor toch?
Ik doe dat niet meer, vind het een ideale workout, maar 2 keer in de week vind ik echt genoeg momenteel