XXL Nutrition

Ben je al eens naar t ziekenhuis gegaan ivm AAS

ramb0

Cool Novice
Waardering
0
Zelf gebruik ik niks. Lees wel vaker in dit forum omdat er toch enige medische kennis aan ten grondslag moet liggen.

Ben je zelf al eens naar het ziekenhuis moeten gaan ivm verkeerd zetten/complicaties/overdosis oid?

Zo ja, hoe is er op gereageerd in het ziekenhuis? Zelf zou k me echt schamen om naar mijn huisdokter te moeten gaan en het verhaal uit te leggen. Hoe zit dit bij jullie?

Wel een keertje hier iemand die iets teveel insuline had gezet:roflol:

Nick is me ontgaan.

Die was niet de eerste hulp ingegaan, zat alleen een tijdje in zijn auto op de parkeerplaats bij de eerste hulp. :D

Zelf gebruik ik niks. Lees wel vaker in dit forum omdat er toch enige medische kennis aan ten grondslag moet liggen.

Ben je zelf al eens naar het ziekenhuis moeten gaan ivm verkeerd zetten/complicaties/overdosis oid?

Zo ja, hoe is er op gereageerd in het ziekenhuis? Zelf zou k me echt schamen om naar mijn huisdokter te moeten gaan en het verhaal uit te leggen. Hoe zit dit bij jullie?

He hallo,

Ik heb eens een TE hoog HB gehad en een TE hoog hematocriet gehalte!!
in makkelijke taal dus TEveel bloed en TE dik bloed!! iets wat je dus eigenlijk niet moet hebben.
opzich merkte ik het niet, maar kwam omdat ik me om de 3mnd na laat kijken.
wat men er toen aan gedaan heeft was om de 2 dagen een halve liter bloed aftappen! in oude vakterm noemt men dat "aderlaten" iets wat hedendaags nagenoeg niet meer gedaan wordt.
ik denk dat velen hier zoiets weleens gehad zullen hebben maar veel mensen laten zich te weinig testen.
kijk dit is deels een erg gezonde sport, maar het gebruik van steroiden is niet bepaald gezond en je kan het met beleid doen en je om de 3mnd laten testen op diverse zaken.
veel mensen laten zich maar 1x per jaar testen maar dan hou je jezelf een beetje voor de gek vind ik.
ook moet je tegen artsen en je huisarts EERLIJK zijn over je steroiden gebruik zodat zei een eerlijker beeld krijgen over de/je situatie.

• Topic Starter Topic Starter
Fijne reactie pipo karma voor jou!

ik vraag me af of iedereen wel zo eerlijk is en als hij iets heeft waarmee naar de dokter moet worden gegaan het dan ook doet. En hoe je dat uitlegd aan je dokter en zn reactie(begrip/onbegrip).

Ben zelf al keertje of 2 naar doc moeten gaan voor acne,die wist wel van mijn gebruik dus dat was niet echt een probleem,ik denk dat je gewoon best eerlijk kunt zijn van in het begin dan riskeer je minder van die genante situaties.
De andere keren was voor gino, voor die dokters,(plastische chirurgen,echo,mamo en al de rest) voor hen is dit daaglijkse kost die maken der zeker niks van.
Verder hangt het gewoon af van doc tot doc,als je jezelf niet op je gemak voelt met deze situatie bij je huisdokter zoek je best een andere.:p

Ik had een keertje last van me keel tijdens het kuren(kon niet goed slikken)
Was ik ook naar de huisarts geweest, had hem alles uitgelegt.
Hij raadde het me af natuurlijk vanwege zijn positie, maar hij begreep me wel.
En ik schaamde me ook... vroeg ook dat hij er niks vn zou noteren, heeft hij wel gedaan. zodat hij zou weten wat er aan de hand is als ik bijwerkingen kreeg

Niet naar het ziekenhuis geweest ivm roids, wel regelmatig naar het medisch centrum om bloed te laten prikken. Telt dat ook :P

Ik speel altijd open kaart en mijn huisarts weet van mijn dopinggebruik. Dat is niet iets waar ik me voor schaam. Een arts heeft zijn werk te doen en het is van belang dat hij goed geinformeerd is over het medicijngebruik van zijn patient.

Ik heb wel eens een bacteriele infectie gehad na het zetten van (vervuilde) Testosteron Enantaat. Toen schreef mijn huisarts me een anti-bioticakuurtje voor en was ik er in een paar dagen vanaf.

He hallo,

Ik heb eens een TE hoog HB gehad en een TE hoog hematocriet gehalte!!
in makkelijke taal dus TEveel bloed en TE dik bloed!! iets wat je dus eigenlijk niet moet hebben.
opzich merkte ik het niet, maar kwam omdat ik me om de 3mnd na laat kijken.
wat men er toen aan gedaan heeft was om de 2 dagen een halve liter bloed aftappen! in oude vakterm noemt men dat "aderlaten" iets wat hedendaags nagenoeg niet meer gedaan wordt.
ik denk dat velen hier zoiets weleens gehad zullen hebben maar veel mensen laten zich te weinig testen.
kijk dit is deels een erg gezonde sport, maar het gebruik van steroiden is niet bepaald gezond en je kan het met beleid doen en je om de 3mnd laten testen op diverse zaken.
veel mensen laten zich maar 1x per jaar testen maar dan hou je jezelf een beetje voor de gek vind ik.
ook moet je tegen artsen en je huisarts EERLIJK zijn over je steroiden gebruik zodat zei een eerlijker beeld krijgen over de/je situatie.

Wat laat jij dan allemaal precies testen bro?

Buiten de standaard hormoon, nier, lever, cholesterol levels nog dingen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik speel altijd open kaart en mijn huisarts weet van mijn dopinggebruik. Dat is niet iets waar ik me voor schaam. Een arts heeft zijn werk te doen en het is van belang dat hij goed geinformeerd is over het medicijngebruik van zijn patient.

Ik heb wel eens een bacteriele infectie gehad na het zetten van (vervuilde) Testosteron Enantaat. Toen schreef mijn huisarts me een anti-bioticakuurtje voor en was ik er in een paar dagen vanaf.

Ik vind het wel goed bedacht. Als je over doping gebruik praat ontkracht dat echt wel de situatie. Als je tegen de normale mensen en beginnende bb'ers zegt dat je AS gebruikt word je echt wel nagekeken en bepraat. Als je echter over doping praat wordt dat naar mijn mening beter sociaal geaccepteerd.

Of heb ik het mis..?

Ik vind het wel goed bedacht. Als je over doping gebruik praat ontkracht dat echt wel de situatie. Als je tegen de normale mensen en beginnende bb'ers zegt dat je AS gebruikt word je echt wel nagekeken en bepraat. Als je echter over doping praat wordt dat naar mijn mening beter sociaal geaccepteerd.

Of heb ik het mis..?

Ja, je hebt het mis. Ik praat niet met beginnende bb'ers over doping, omdat ik het gebruik vanwege de gezondheidsrisico's niet propageer. En de reden dat ik het over doping in plaats van AS heb, is simpelweg omdat sommige middelen die ik gebruik zoals Test en IGF1 strict genomen geen AS zijn.

Een arts heeft trouwens een beroepsgeheim. Het is niet de bedoeling dat hij over mijn dopinggebruik roddelt ;-)

Ja, je hebt het mis. Ik praat niet met beginnende bb'ers over doping, omdat ik het gebruik vanwege de gezondheidsrisico's niet propageer. En de reden dat ik het over doping in plaats van AS heb, is simpelweg omdat sommige middelen die ik gebruik zoals Test en IGF1 strict genomen geen AS zijn.

Een arts heeft trouwens een beroepsgeheim. Het is niet de bedoeling dat hij over mijn dopinggebruik roddelt ;-)

als dokter in kwestie een dopingcontroleur is aangesteld door de staat,dan heeft hij geen beroepsgeheim!!! zeg dat ik het u heb gezegd...

waarom zou test dan geen AS zijn?

omdat het bij de wielrenners onder doping valt?

Anabole Steroiden zijn varianten op het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Testosteron is dus geen AS, want testosteron is testosteron en geen variant op testosteron :)

Anabole Steroiden zijn varianten op het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Testosteron is dus geen AS, want testosteron is testosteron en geen variant op testosteron :)

AAS zijn Androgene Anabolen Steroiden.
Androgeen wilt zeggen dat het de secundaire geslachtskenmerken ontwikkeld van een man en eiwitsparend is (om er niet te diep op in te gaan)
Anabool wilt zeggen dat het zorgt voor groei, het is weefselopbouwend.
Steroid zegt niks meer dan dat het een hormoon is

Testosteron is dus zeker wel een AAS

Ben een keer naar een vervangend huisarts geweest tijdens mijn kuur (eigen dokter is altijd op vakantie als ik iets heb).

Had al een paar dagen absurde pijn in mijn been na een injectie. Kon nauwelijks lopen, laat staan werken of autorijden oid.
Gewoon gezegd dat ik testosteron en stanozolol in mijn been had geknald en dat ze daar de oorzaak in moest zoeken.

Mevrouw moest alles in haar boekje opzoeken en wist me te vertellen dat stanozolol niet meer geproduceerd wordt en hoe ik er dan aan kwam vroeg ze zich af. Het bestaan van UG-labs heb ik maar verzwegen.
Ook wees ze me even op de bijwerkingen van de testosteron waar ze zelf van schrok en adviseerde me het nog eens te heroverwegen of het het allemaal wel waard was, waarop ik begripvol knikte.

Daarna gewoon netjes medicijn voorgeschreven gekregen waarna ik geen koorts en pijnlijke spots meer heb gehad.

Van een andere vervangend arts een keer de opmerking gehad of die puisten op mijn rug natuurlijk waren. Toen het maar op een overdosis eiwitten gegooid, aangezien het in dit geval niet relevant was.

en trots!

Terug
Naar boven