MuscleMeat

Ben je al eens naar t ziekenhuis gegaan ivm AAS

Wat laat jij dan allemaal precies testen bro?

Buiten de standaard hormoon, nier, lever, cholesterol levels nog dingen?

Hallo,

Laat me hdl/ldl/HB/Leukocyten/Trombocyten/Testosterongehalte/Bloedsuiker/heamatrocriet/ en inderdaad lever en nierfunctie, t3/t4bloeddruk en ook zo nu en dan een 24uurs bloeddruk meting.
Deze test laat ik doen als ik gebruik en OOK als ik niks neem.
soms is er een verhoogde waarde, maar ook weleens als ik gebruik nagenoeg GEEN verandering.
De onderzoeken die ik laat doen zijn erg uitgebreid en kan zijn dat ik nog iets vergeten ben maar de belangerijkste staan erop.

• Topic Starter Topic Starter
Ben een keer naar een vervangend huisarts geweest tijdens mijn kuur (eigen dokter is altijd op vakantie als ik iets heb).

Had al een paar dagen absurde pijn in mijn been na een injectie. Kon nauwelijks lopen, laat staan werken of autorijden oid.
Gewoon gezegd dat ik testosteron en stanozolol in mijn been had geknald en dat ze daar de oorzaak in moest zoeken.

Mevrouw moest alles in haar boekje opzoeken en wist me te vertellen dat stanozolol niet meer geproduceerd wordt en hoe ik er dan aan kwam vroeg ze zich af. Het bestaan van UG-labs heb ik maar verzwegen.
Ook wees ze me even op de bijwerkingen van de testosteron waar ze zelf van schrok en adviseerde me het nog eens te heroverwegen of het het allemaal wel waard was, waarop ik begripvol knikte.

Daarna gewoon netjes medicijn voorgeschreven gekregen waarna ik geen koorts en pijnlijke spots meer heb gehad.

Van een andere vervangend arts een keer de opmerking gehad of die puisten op mijn rug natuurlijk waren. Toen het maar op een overdosis eiwitten gegooid, aangezien het in dit geval niet relevant was.

Wat heeft ze jou dan verteld over de bijwerkingen..?:rolleyes:

Hallo,

Laat me hdl/ldl/HB/Leukocyten/Trombocyten/Testosterongehalte/Bloedsuiker/heamatrocriet/ en inderdaad lever en nierfunctie, t3/t4bloeddruk en ook zo nu en dan een 24uurs bloeddruk meting.
Deze test laat ik doen als ik gebruik en OOK als ik niks neem.
soms is er een verhoogde waarde, maar ook weleens als ik gebruik nagenoeg GEEN verandering.
De onderzoeken die ik laat doen zijn erg uitgebreid en kan zijn dat ik nog iets vergeten ben maar de belangerijkste staan erop.

Poeh, dat is bijna 2 liter bloed wat ze moeten aftappen om dat allemaal te testen. ;)

En om de hoeveeltijd laat je jezelf testen? Elke 3 maanden? En je huisarts schrijft keurig elke keer weer een onderzoeksbriefje uit? :)

Poeh, dat is bijna 2 liter bloed wat ze moeten aftappen om dat allemaal te testen. ;)

En om de hoeveeltijd laat je jezelf testen? Elke 3 maanden? En je huisarts schrijft keurig elke keer weer een onderzoeksbriefje uit? :)

**** J, dat hoop ik niet!!:eek:

Moet zo naar de Endocrinoloog voor een halfjaarlijkse APK.....1e keer dan:o

Weet niet of ik 2 liter kan missen nm.

Bij wijze van Muissie. :kiss:

Hehe Pipo. Vertel er wel bij dat je een paar kennissen hebt lopen die dat voor je doen he:)

Vrienden in het ziekenhuis is een must voor elke BB'er...alleen laat de mijne het al een tijdje afweten :(

Daarvoor was het rond 11 uur het laboratorium van het zieknhuis in (als hij nog als enige shift had) en dan ter plekke zien hoe je bloed door alle apparatuur getest wordt..wel gaaf om te zien!

Halen jullie zo'n doorverwijzing naar de endo gewoon bij je huisarts? Deed die niet moeilijk dan? Hoe breng je dat?

Ik begin over mn klachten, en vertel m daarna meteen wat ik er allemaal in spuit.

Vervolgens begin ik over een endo, omdat ik het vanaf nu verstandig wil gaan doen.

Huisarts zei meteen dat ie een doorverwijzing ging regelen!:D

Trouwens, zo'n sessie heeft em bijna 2 uur gekost vandaag.

Allerlei testen en vragen....maar een echte aanrader voor iedere gebruiker.

Juist de AAA boys, die lopen natuurlijk behoorlijk wat risico:p

Voor pipo geen probleem, die combineert het met aderlaten :thumbup:

Hehe Pipo. Vertel er wel bij dat je een paar kennissen hebt lopen die dat voor je doen he:)

Ja tinkie winkie das waar dat moet moet ik wel ff opbiechten.

@ MR.J ik hoef er dus niet voor naar de huisarts want ga direct door naar de endocrinoloog of naar een andere kannis die die testen ook op het werk aldaar voor me kan doen.
Wel ga ik het meest naar de endo want daar kan deze AAA,r tenminste eens ff op niveau lullen hahhaa.

Terug
Naar boven