XXL Nutrition

ben jij een optimist, pessimist of realist?

Hebben we alcoholist al gehad?

hangt er inderdaad gewoon vanaf over wat het gaat. Over men eigen leven optimist, over de rest van de wereld realist en over een bepaald werelddeel ....

Optimistisch realist

Extremistische optimist.

Optimistische linkse k*thippie volgens sommigen, maar realistisch gezien meer een optimistische kapitalist met hedonistische trekjes.

eeeuuuuh een optimistische pessimist of een pessimistiche optimist

alle 3, meestal optimist, soms zie ik dingen wat pessimistischer of realistischer.

Ik ben meestal realistisch. Als er klote dingen in mijn leven gebeuren denk ik altijd eerst na voordat ik emotioneel reageer en meestal is de uitkomst wel zo positief mogelijk.

Ben je weer eens uit winterslaap? :D

Miauw? :D

Hele hoop gek*t in mijn leven (sterfgeval) en ik ben dus weer aan het trainen geslagen sinds gisteren omdat het echt gewoon even moet. Nu ben ik ook fanatiek kitesurfer maar ik moet echt dat trainen weer erin gaan houden want sinds ik gestopt ben ging mijn eten toch wel bergafwaarts net als de rest.

Ik ben 15 jaar lang een pessimist geweest, en nu sinds 2 weken ben ik optimist. Geweldige verandering! Kan het iedereen aanraden.

Ik ben een narcist met een realistisch-nihilistisch paradigma. Ik sta boven optimisme en pessimisme.

Optimist, ik weet zeker dat ik de 3e wereldoorlog overleef.

Optimistisch realist.

van alle 3 een beetje, hangt af in wat voor bui ik ben.

romantisch escapist met een vleugje nihilisme en een snuifje cynisme
overgoten met een grote dosis zelfmedelijden.

Terug
Naar boven