XXL Nutrition

Ben white traint z'n armen.

Waarom traind ie zo licht :S wtffffff dit zou je nieteens trainen moeten noemen, eerder beetje spelen met de gewichten ....

Dit is net de dag na de New york pro. Denk je dat je dan energie hebt om met zware gewichten te kloten.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij traint hij altijd zo. Met zo min mogelijk rust tussen de sets, vandaar dat hij niet van die zware gewichten gebruikt. Hier laat hij dat ook zien bij muscular development zo'n 2 jaar geleden. Hij is behoorlijk sterk, zonder al te veel moeite met 140kg op de vlakke bank met weinig rust tussendoor.:cool:

[Link niet meer beschikbaar]

(deze is al een keer gepost, maar op de een of andere manier toch indrukwekkend genoeg om nog een keer te bekijken:))

Mooi fysiek vind het alleen doodzonde van al die tatoo's maarja das mijn mening, pushed wel licht zal aan de energie liggen mogen we hopen

Hij zit daar te verkondigen dat hij de sterkste is en als een powerlifter traint, volgens mij is hij nog aan het dromen. En wat een fluttrainingen.

wat maakt het nou uit dat ie light weights pomped.

dit is BODYBUILDING, geen PL.

True, maar juist omdat hij aangeeft dat hij wél als een powerlifter traint, verwacht je toch wel redelijk zware gewichten..

Niet waar. Hij is vroeger powerlifter geweest, en schreeuwt nu in de rondte dat ie zo geweldig sterk is, maar nergens heb ik hem horen zeggen dat ie als een PL-er traint.

lichte gewichten, so what??
heb je die gast zn fysiek al bekeken?

ook wel prachtige naam die gozer...

Het gewicht van gewichten is niet 'zo' belangrijk , wat belangrijker is hoe je dat gewicht beweegt. Het werkt voor hem...

Terug
Naar boven