XXL Nutrition

Benieuwd naar Tren Enanthaat gebruikers..wie?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zijn er mensen op dit fijne forum die al eens van de nieuwe generatie Tren hebben gesnoept, met Enanthaat-ester?

Graag je mening..ben benieuwd en zit eeehh....stiekem wat voor te bereiden voor volgend jaar maart ergens hehe

niet zoveel zo te zien....

ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waar k het vandaan moest hal;en

• Topic Starter Topic Starter
Ik wel.

Dus als ik het weet...moeten er meer zijn :)

In de US is er een merk wat het uitbrengt.

Gs levert dit spul toch????, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, heb jij niet wat meer informatie hierover.

gs levert alleen maar tren acetaat 75 mg/ml

ook C&K heeft Tren Enth. 100mg/ml

Klopt, de verhouding is 100mg/ml maar C&K is ook alweer..?

Brrr Aziatische fabrikanten...ik heb geloof ik een Amerikaans merk in m'n hoofd.

K&C is dat waarschijnlijk, nee lees maar eens op boards als fitnessgeared e.d. C&K heeft prima spul

IP is gewoon aziatische troep

dbc01 zei:
Brrr Aziatische fabrikanten...ik heb geloof ik een Amerikaans merk in m'n hoofd.

Heb alleen al een hoop ervaring met de tren van GS is op zich prima spul maar moet wel in een cobi met deca of boldone genomen worden. Op zichzelf alleen vind ik het niet zoveel doen, maar in de zojuist genoemde combi eventueel met d-bol werkt het prima.

Deca naast Tren? Da's niet wat ik iemand zou aanraden.

Tren/test/Primo of Tren/test/Boldenone wel.

Test om de zgn. Tren-d*ck tegen te gaan.

dbc01 zei:
Deca naast Tren? Da's niet wat ik iemand zou aanraden.

Tren/test/Primo of Tren/test/Boldenone wel.

Boldone en deca zijn beide eiwitspaarders en beide gewoon een goed basis anabool. Tren is meer een testvariant en een test variant met en andere test gebruiken is ook niet echt nuttig. Maar waarom zou jij test met tren aanraden ?

Koolhoven zei:
Boldone en deca zijn beide eiwitspaarders en beide gewoon een goed basis anabool. Tren is meer een testvariant en een test variant met en andere test gebruiken is ook niet echt nuttig. Maar waarom zou jij test met tren aanraden ?

hij doelt op de evt. progesterone werking van tren en deca samen.........

Staat recht boven je vraag! :)

Als er één neveneffect is wat héél veel jongens krijgen van Tren-only kuren dan is het wel het uitblijven van een behoorlijke erectie na enkele weken kuren.
hetzelfde wat er met Deca gebeurt maar dan heftiger.

Daarom dus test.

Of Boldenone zozeer een eiwitspaarder is; ik betwijfel het.
Boldenon zorgt voor een enórme toename van rode bloedlichaampjes die in je ruggermerg worden aangemaakt. Meer rode bloedlichaampjes betekent meer zuurstof in je bloed en dat betekent weer...spiergroei!
Dat is in het kort wat Boldenon/EQ doet, inderdaad, lijkt erg veel op Primo. Je kunt Primo bijna de Human Grade van EQ noemen.
Wist je dat Boldenon maar één ester van dbol scheelt?
Inderdaad, zoveel verschil in kwaliteit en zo weinig chemisch verschil...

Trouwens ieder persoon reageert er anders op.

Mij werd bijvoorbeeld het combo Tren/test/Primo aangeraden. Ik heb het er goed van genomen maar ik had gehoopt op meer massa. Droog werd ik wel!

Nu ga ik waarschijnlijk ergens in maart beginnen met een Tren/Test/Boldenon-kuur maar ik weet wat de Boldenon voorgaande keren deed..puistenparadijs. :(

Dus t is niet echt noodzakelijk een eiwitspaarder erbij te nemen?
En primo bij de kuur werd mij op een andere forum juist afgeraden, omdat het niet echt een goede toevoeging was bij test/tren kuur.

Terug
Naar boven