XXL Nutrition

Benodigdheden beginnerskuur

Lockon

Advanced Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik ben me na een aantal oral kuurtjes aan het orienteren om een keer een 'echte' kuur te doen. Ik zat zelf te denken aan het volgende:

Week 1-12 500mg test e per week
week 14 en 15 50mg nolvadex ED ?

Benodigdheden zijn dan dus:

12x500mg test
12 naalden
alcoholdoekjes etc.
nolvadex

Arimidex en pregnyl voor als het fout gaat?

Moet ik nog iets veranderen in mijn voeding in die periode, ik wil zelf de koolhydraten iets omhoog schroeven. Verder is mijn voedings en trainingsschema op orde.

In die periode zoveel mogelijk schoon leven, geen slechte dingen eten, geen drank/drugs etc en veel rust nemen.

Wat zie ik over het hoofd?

Hey kerel
Dit is een mooi beginners kuurtje heb hem ook zo ongeveer gedaan goed bevallen zou alleen niet maar 12 naalden inkopen je hebt er al 2 per x nodig min
1 voor uit de vial te trekken en 1 voor te injecteren
Zorg dat je voeding wel in orde is dan knal je pas echt goed
Suc6 bro

Naalden voor IM:

0,8x40mm

Ik zou 2 x per week 250mg injecteren om de bloedwaardes stabiel te houden, maar als je maar 1 keer per week wil, is dat ook ok.

Zoals eerder gezegd neem je dan 24 naalden. Je gebruikt 1 naald om op te trekken en een nieuwe om te injecteren.

Je alcoholdoekjes gebruik je om eerst de ampules te ontsmetten (rand etc) en een nieuwe om de plaats van injectie te reinigen.

Arimidex is goed voor gyno, maar met je nolva geraak je ook wel op je plaats.

Succes.

Ik ben me na een aantal oral kuurtjes aan het orienteren om een keer een 'echte' kuur te doen. Ik zat zelf te denken aan het volgende:

Week 1-12 500mg test e per week
week 14 en 15 50mg nolvadex ED ?

Benodigdheden zijn dan dus:

12x500mg test
12 naalden
alcoholdoekjes etc.
nolvadex

Arimidex en pregnyl voor als het fout gaat?

Moet ik nog iets veranderen in mijn voeding in die periode, ik wil zelf de koolhydraten iets omhoog schroeven. Verder is mijn voedings en trainingsschema op orde.

In die periode zoveel mogelijk schoon leven, geen slechte dingen eten, geen drank/drugs etc en veel rust nemen.

Wat zie ik over het hoofd?

nolvadex 20mg p/d is zat van wk14-17,dus 4 weken en niet 2
alleen je koolhydraten verhogen?wat dacht je van je eiwitten en goede vetten?
arimidex en hcg voor als het fout gaat?
ari zal je niet nodig hebben man.
hcg kan je het beste gedurende de gehele kuur 2xper week 250iu zetten
qua spuitgerei heb je het volgende nodig
12 spuiten met 12 optreknaalden en 12 injecteernaalden

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips, dus dan zet ik die 250 iu hcg in 1 naald met de test of zie ik dat verkeerd? Met mijn oral kuren heb ik altijd alleen mijn koolhydraten wat opgehoogd, eiwitten heb ik altijd hoog en vetten altijd hetzelfde. Voedingsschema:

M1: 60 gram whey 100 gram brinta
M2: 30 gram whey 50 gram brinta
M3: 60 gram rijst 150 gram kip
M4: 60 gram rijst 150 gram kip
M5: 60 gram rijst 150 gram kip
M6: 150 gram groente 150 gram kip
M7: nightshake 60 gram

En dan tussendoor fruit onbeperkt.

Als goede vetten neem ik bij het ontbijt of voor het slapen 20-30 gram pindakaas.

Dit is mijn standaardschema, als ik on ben verhoogd ik dan de koolhydraten.

Ooit eens van de schijf van 5 gehoord? Pas je eetschema eens aan, hier ben je na 4 weken helemaal klaar mee denk ik zo.

Bedankt voor de tips, dus dan zet ik die 250 iu hcg in 1 naald met de test of zie ik dat verkeerd? Met mijn oral kuren heb ik altijd alleen mijn koolhydraten wat opgehoogd, eiwitten heb ik altijd hoog en vetten altijd hetzelfde. Voedingsschema:

M1: 60 gram whey 100 gram brinta
M2: 30 gram whey 50 gram brinta
M3: 60 gram rijst 150 gram kip
M4: 60 gram rijst 150 gram kip
M5: 60 gram rijst 150 gram kip
M6: 150 gram groente 150 gram kip
M7: nightshake 60 gram

En dan tussendoor fruit onbeperkt.

Als goede vetten neem ik bij het ontbijt of voor het slapen 20-30 gram pindakaas.

Dit is mijn standaardschema, als ik on ben verhoogd ik dan de koolhydraten.
hcg zet je niet samen met de test,ga je eerst nog eens inlezen man
je weet duidelijk nog niet wat je gaat doen.
je voedingsschema is saai en niet divers genoeg
varieer eens wat meer met kwark,tonijn,noten,muesli,groenten,vlees,vis,pasta

Schema is gekozen qua gemak met kopen en maken, gebrek aan variatie heb ik geen problemen mee.

Nog meer goede vetten, zoals wat dan? Geen noten, krijg hier een vette huid van....

Pleisters en ibo kan geen kwaad.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 21:57 ----------

Als hij dit schema volhoudt is er niks mee. Enigste opmerking is dat er wat goede vetten moeten worden toegevoegd.

Een breed eiwit profiel is het ook niet, wat vis en roodvlees erin, samen met wat plantaardigeiwit en onverzadigd vet (ongz cashew).

Hou rekening met de groente ook, veel vochtafrijvend voedsel nemen.,

Zou eerst eens n goed voedingsschemagaan maken voor dat je gaat denken aan n kuur...

Wat is er mis met voedingsschema, ik kom aan alle macro's en vind het zelf erg goed vol te houden....

Alleen eiwit uit kip en whey halen is niet ideaal. Probeer rood vlees te eten en vis ernaast.

één om op te trekken en één om te injecteren,hmm nog nooit een arts of verpleegkundige zoiets weten doen optrekken en injecteren met één naald.

Terug
Naar boven