MuscleMeat

beoordeel dit kuurtje

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
750 of 1000 bold per week

250 test e per week

1st 4 weken 40 mg turinabol ed

wat vinden jullie ?

btw 5de kuur

groeten ;)

ja redelijk ben eigenlijk geen fan van t-bol d-bol zal je meer krachtgains geven als kickstart.En de dosering zou ik 500 test en 750 bold

• Topic Starter Topic Starter
wil deze keer een low test kuurtje doen .
ben niet zo voor de bijwerkingen van test ( gyno vocht en dergelijke)

gewoon voor mijn libido hoog te houden 250 test e ew;)

wat zijn je huidige stats momenteel jere?

Ik vind turinabol persoonlijk echt rommel, deed bij mij totaal niks voor kracht en maar een beetje voor massa en had er flink last van mijn maag van.

Die boldenone is wel goed gedoseerd maar ik zou er toch wel wat meer dan 250mg test e bij zetten, zou daar op zn minst dan 500mg van maken en arimidex bij nemen. Ik ben ook vrij gevoelig voor gyno en ari werkt erg goed en anders hebben we altijd nog letro.

Als je echt huiverig voor vocht bent (zoals ik) kuur dan met test prop.

Ik vind turinabol persoonlijk echt rommel, deed bij mij totaal niks voor kracht en maar een beetje voor massa en had er flink last van mijn maag van.

Die boldenone is wel goed gedoseerd maar ik zou er toch wel wat meer dan 250mg test e bij zetten, zou daar op zn minst dan 500mg van maken en arimidex bij nemen. Ik ben ook vrij gevoelig voor gyno en ari werkt erg goed en anders hebben we altijd nog letro.

Als je echt huiverig voor vocht bent (zoals ik) kuur dan met test prop.
Ik denk dat turinabol bij veel bodybuilders tegen valt het middel is oorspronkelijk ontworpen om het een langere perioden te gebruiken en daarom hebben ze het middel wat milder gemaakt dan dbol, als bodybuilder wil je gewoon meer resultaat in korte perioden en dat kan deze roid gewoon niet bieden!!!

nam zelf een kuur met 1000 tren (bedoeling was 2000) en 250 test.. werd er niets wijzer van. denk dat het met bold het geval is

vroger was het vaak 1000test+oxy. WERELDVAN VERSCHIL

wil deze keer een low test kuurtje doen .
ben niet zo voor de bijwerkingen van test ( gyno vocht en dergelijke)

gewoon voor mijn libido hoog te houden 250 test e ew;)

als je onder de 10% staat en schoon eet bloat je niet erg! alleen lichtelijk van de aromatase en hoge bloeddruk verhaal

was jij nou die jongen die net als mij al gyno krijgt als hij al een testo vial ziet :P?

• Topic Starter Topic Starter
idd dat ben ik;)

Turinabol ik denk dat het toch nog redelijk voor wat vocht gaat zorgen (wel minder dan dboll).. Heb zelf geen ervaring mee...

Beoordeling
schaal 1-10

een 1!

bold is k*t,
250 test is k*t,
turinabol is k*t.

Kan je ons ook vertellen hoe lang je gaat kuren en wat je voorziet als PCT?

Ps: welke middelen heb je in je vorige kuurtjes gebruikt hebt en wat deden ze voor je (zowel gains, als sides)?

tja ik ben zelf voor erg veel test, 1-1.5 gr is geen rariteit, vin ik veel beter dan bold tren of deca, die kunne er in lage dosering bij en geven dan een prima resultaat.
En als oral ...zeker dbol ug.

Terug
Naar boven