AndroidHealthClinic

beoordeel mijn kuurtje

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
ik wil gewoon eens weten wat een sus only heeft

daarom

week 1tem 10 750 mg sus van organon
week 1tem 10 50 mg proviron ed

week 13 50mg clomid 40 mg nolva
week 13,14,15 50mg clomid ,20mg nolva

liquidex achter de hand in geval van gyno

stats 1m75 86 kg bf 9%

vraagje
Is het gebruik van pregnyl nodig bij deze doseringen en zo ja hoe zou je het doen?
Heeft proviron behalve als antie e ook een massaopbouwende functie?

Geef je mening mede bodybuilding fanaten;)

nee die proviron zal je weinig doen.
Hcg is geen overbodige luxe, zou het vanaf week 5 gaan gebruiken.

Kuur vindt ik er goed uit zien, snap alleen die 10 weken proviron niet. En ik zou eerder nolva achter de hand houden voor gyno, liquidex gaat eerder vocht tegen dan gyno.

Angerfist zei:
Kuur vindt ik er goed uit zien, snap alleen die 10 weken proviron niet. En ik zou eerder nolvadex achter de hand houden voor gyno, liquidex gaat eerder vocht tegen dan gyno.
Nolva achter de hand houden voor gyno wordt een dure hobby dus die liquidex is net zo goed en goedkoper.

• Topic Starter Topic Starter
ok hoe lang zou je dan de proviron gebruiken?
en de pregnyl vanaf welke week tot welke week en in welke doseringen
thanks bro's;)

Laat die sust de eerste weken lekker zo'n werk doen. Zet provi vanaf week 4 ofzo. Provi zal voor meer vrije test zorgen.. Zoals eerder gezegd, nolva gebruiken in geval van gyno. Snap niet waarom gezegd wordt dat het duur zou zijn en ook dat mag geen argument zijn. Voor gyno gebruik je nolva en niet een anti-a.

Succes!

Zorgen maken over de kosten van nolva, maar wel een hele cycle provi gaan slikken......ok.

Is dit nou je definitieve kuur kerel.
Op een ander board lees ik nm een heel andere kuur die je voorsteld.
Zoals ik al zei, (voordat het weg gehaald werd), je snapt er niets van.

Die proviron zorgt voor meer vrije test, maar helpt ook gyno te voorkomen zonder direct de test tegen te werken wat nolva wel doet, mar ik zou nolva wel bij de hand houden voor het geval dat de gyno toch doorzet..

Dus volgens jou draagt het bij?
Hoe zie ik dat dan als ik ineens provi erbij doe?
Voel ik dat dan of zie ik het??

Bijdragen aan wat?
Of reageerde je niet op mijn tekst..

jere zei:
ik wil gewoon eens weten wat een sus only heeft

daarom

week 1tem 10 750 mg sus van organon
week 1tem 10 50 mg proviron ed

week 13 50mg clomid 40 mg nolvadex
week 13,14,15 50mg clomid ,20mg nolvadex

liquidex achter de hand in geval van gyno

stats 1m75 86 kg bf 9%

vraagje
Is het gebruik van pregnyl nodig bij deze doseringen en zo ja hoe zou je het doen?
Heeft proviron behalve als antie e ook een massaopbouwende functie?

Geef je mening mede bodybuilding fanaten;)

mag ik vragen hoeveel zon kuurtje kost in het totaal ?

Altijd Nolva achter de hand houden... als er gyno optreedt dan metteen hop erin.. net als HCG vind ik altijd in je koelkast hebben als je kuurt.

Als je het anders nodig hebt is het inneens ff niet te krijgen...

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks voor de reply's maar ik heb nog wat mensen gesproken en ik ben van gedacht veranderd

week 1tem10 500mg sus
week 1tem10 250 superdeca
week 1tem 10 1mg arimidex eod

Zou het gebruik van pregnyl noodzakelijkzijn of volstaat nolva in combo met clomid?

jere zei:
ok thanks voor de reply's maar ik heb nog wat mensen gesproken en ik ben van gedacht veranderd

week 1tem10 500mg sus
week 1tem10 250 superdeca
week 1tem 10 1mg arimidex eod

Zou het gebruik van pregnyl noodzakelijkzijn of volstaat nolvadex in combo met clomid?

Waarom pak je direct arimidex dr bij? Kan ej net zo goed pas gaan gebruiken als je echt een bloat krijgt, zo werk je alleen maar je gains tegen. Pregnyl zou ik alleen gebruiken als je ballen te veel gaan krimpen.

Mits je de proviron voor zijn SHBG wil nemen, is het goed te doen vanaf week 4 ongeveer.

Hcg zou ik alleen nemen wanneer dat nodig blijkt, 2500iu per keer e5d max 4 keer.

Succes met de kuur!

Suat zei:
Mits je de proviron voor zijn SHBG wil nemen, is het goed te doen vanaf week 4 ongeveer.

Hcg zou ik alleen nemen wanneer dat nodig blijkt, 2500iu per keer e5d max 4 keer.

Succes met de kuur!

2500iu per keer is best wel veel hoor.
Indien je het niet nodig hebt niet gebruiken, zoja doe het dan vanaf week 4 of 5 en zet dan elke keer 500iu e5d.
CLomid wordt ik persoonlijk altijd een beetje depri door, volgens mij wel meer, dus ga in mijn nakuur altijd voor nolva. Works for me.
En wat het onderwerp vocht, er wordt hier vaak over gesproken alsof dt slecht zou zijn, maar vocht kan ook jouw helpen tijdens een kuur.
bijvoorbeeld zwaarder trainen,indien je een echte plofkop krijgt kan je nog altijd proviron of liquidex gebruiken om het beetje vocht tegen te gaan.

Terug
Naar boven