AndroidHealthClinic

beste bulkers

ouwe666

Novice
Waardering
0
ik zou graag een opmerking willen maken aan sommige mensen die een te groot bulk programma hebben of zich volproppen met dingen die ze niet lusten.
mensen,je moet het ook leuk hebben en kunnen genieten met je training en alles eromheen.
als je bulkprogramma te zwaar is maak je mij niet wijs dat je lekker kan trainen,je zit te vol,heb last van boeren en schijten en je hebtook nog last van het zuur of iets anders wat ik niet genoemt heb.
en alsjeblieft mensen eet wat je lekker vind en eet om de twee uur wat en zorg dan dat je ongeveer 8 voedingen per dag heb.
maak er wat van maar maak er geen lijdensweg van,have fun en geniet van je eten en kijk er niet tegen op.

groetjes van die ouwe666

ben ik niet mee eens
ik kan behoorlijk veel dingen die ik smerig vind maar wel goed zijn voor spieropbouw.
en tja wat krijg ik er voor terug? ik word er groot van :D
zo moet je denken

met iets minder wordt je net zo groot zolang je maar bover onderhoud zit. veel is altijd niet beter hardcorebuilder.

• Topic Starter Topic Starter
luister je kan alles wat je niet lust altijd vervangen door iets met net zoveel voedingswarde en wat je toch lekker vind(niet jezelf pesten)

Dit klinkt inderdaad leuk en aardig, maar er hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan. Ik vind cruesli 's ochtends veel lekkerder, maar havermout scheelt 2 euro per pak. Lekkere kwark bestaat er ook, maar die kosten me 1,50 euro per 500 gram, dan koop ik liever die smerige voor 50 cent per 500 gram, met evenveel voedingswaarde.
Ik zit in een continue bulk en heb ondertussen wel een redelijk boodschappenlijstje met lekkere EN smerige dingen, maar die ik tenminste nog kan betalen.

• Topic Starter Topic Starter
oke als je erg prijsbewust bezig moet zijn dan moet ik je wel gelijk geven dan kun je soms niet anders

Ben het met Jizza eens.

Maar hoe sommige naar hun voeding kijken is overrated. Ik werkte toen ik begon ook met hele schema's maar dat werkt gewoon niet als je een normaal leven ernaast leidt. Als je nou Pro bent oke..

Maar nu ik gewoon om de zoveel tijd flink wat KH en Eiwit naar binnen werk. Gaat het veel beter.

Nu heb ik wel dat ik niet op vetten hoef te letten, aangezien ik een hardgainer ben. Maar dat betekend niet dat ik ongezond eet... maar ik ga ook niet elke dag rijst of pasta koken om mee te nemen naar werk/school.. Brood voldoet prima

oke als je erg prijsbewust bezig moet zijn dan moet ik je wel gelijk geven dan kun je soms niet anders

Van die 50 euro die ze besparen door smaakloos of zelfs smerig eten te nemen kunnen ze dan weer mooi overprijsde nutteloze supplementen kopen ... alles om maar het gevoel te hebben dat ze hardcore zijn.

Eet gezond, gevarieerd, voldoende en smakelijk.

Ach smerig smerig, zulke dingen prop je naar binnen daar moet je niet bij nadenken :p

Van die 50 euro die ze besparen door smaakloos of zelfs smerig eten te nemen kunnen ze dan weer mooi overprijsde nutteloze supplementen kopen ... alles om maar het gevoel te hebben dat ze hardcore zijn.

Eet gezond, gevarieerd, voldoende en smakelijk.

Dit gaat niet op voor mij, maar ik begrijp je punt wel. En inderdaad, ik bespaar zeker 40-60 euro per maand door goedkopere (en meestal iets minder lekkere) voeding in te slaan.
Ik vind dat het wel waard.

als ik 8 keer op een dag zou eten en ik zou alles eten wat ik ook nog lekker vond ook dan ben ik gauw 20 euro per dag kwijt :p

op de een of andere manier geniet ik toch van die smerige goedkope kwark!

Haha gewoon VRETEN :D

je went er vanzelf aan.. alleen de rauwe eieren heb ik weggelaten.

Gewoon vreten joh

Aleen ik koop ook liever iets minder lekker dat betaalbaar is dan iets dat lekker is en 1 euro duurder per dag scheeld me tog wel 50 euro elke maand. Voldoet wel en soms pak ik wel gewoon de dure voor de afwisseling.

voor de mensen geldt als je groot en weinig vet wil aanzetten moet je veel en clean eten. En clean is vaak niet lekker. Gaan sauzen, geen vette dingen etc. Wellicht 1 junkdag in de week.....
Iedereen moet voor zichzelf bepalen hoe extreem hij hierin wilt gaan. Ik heb repect voor iedereen zolang hij zich er zelf lekker bijvoelt. Je kan namelijk niet voor iemand anders bepalen hoe hij moet eten. Als iemand misschien bijna nooit junk en helemaal niet drinkt en altijd stipt om de 2 uur zn maaltijd eet kan dat voor de ander heel extreem en obsessief overkomen maar voor de andere is het gewoon een way of life en ziet het voor hem als normaal.

Hamburgers in de bulk!

Als je echt hardcore bent, vreet je alleen smerige dingen!

Terug
Naar boven