XXL Nutrition

Beste fatburner op dit moment? (Legaal)

fatburners<<<<<<hongerstillers

Waarom iets zo agressief als een fatburner?

Ik heb een tijdje stacker 3 XPLC gebruikt. Soms valt het goed... soms niet... aan de schijterij en trillende handen. Wel meer kracht met fitnesssen maar veel minder uithoudingsvermogen.

De meeste fatburners zijn gebaseerd op grote hoeveelheden cafeïne, en het is nooit aangetoond dat cafeïne een significant effect heeft op de vetverbranding.

Acheson KJ, Gremaud G, et al. Metabolic effects of caffeine in humans: lipid oxidation or futile cycling? Am J Clin Nutr, 2004 Jan;79(1):40-6.

Acheson KJ, Zahorska-Markiewicz B, et al. Caffeine and coffee: their influence on metabolic rate and substrate utilization in normal weight and obese individuals. Am J Clin Nutr, 1980 May;33(5):989-97.

Dulloo AG, Geissler GA, et al. Normal caffeine consumption: influence on thermogenesis and daily energy expenditure in lean and postobese human volunteers. Am J Clin Nutr, 1989 Jan;49(1):44-50.

Zijn er nog meer hoor, ik weet niet waar jij zit te kijken.

Dat je alleen met caffiene veel gaat afvallen is natuurlijk niet waar. Maar in combinatie met een dieet kan het best handig zijn.

Laatst bewerkt:
Een goed voedingsschema will do the trick. Cardio hoeft alleen bij het diep gaan. Ligt helemaal aan je huidige bf%.

Een fatburner is veel te agressief, het pakt niet alleen vocht en vet aan.. Maar ook spier. Denk aan wat het met je heartrate doet bijvoorbeeld.

Ik zou eerder denken aan een maaltijdvervanger (2 maaltijden/zware tussendoortjes vervangen) en eventueel L-Carnitine (half uur voor de training). Veel minder agressief voor je spieren en het werkt uitstekend. Mits je natuurlijk voor een beetje kwalitatief supplement kiest natuurlijk ;)

Goede voeding en training zijn de basis, daar kan geen fatburner tegenop.

Het kan je soms wel net dat duwtje in de rug geven of je over een plateau heen helpen.

De beste persoonlijke ervaringen (bij wedstrijdvoorbereidingen) had ik altijd bij Hydroxycut, maar ik moet er wel eerlijk bij vermelden dat ik bij lange na niet iedere vetverbrander zelf heb geprobeerd.

Ik denk dat jij dan de oude versie van Hydroxycut gebruikte..
Is sinds een paar jaar vernieuwd.. Maar dat weet je zelf denk ook wel...

Zal laatst ff te surfen, en kwam dit tegen: [Link niet meer beschikbaar]

Is dit de oude versie van vroeger ?

Ik denk dat jij dan de oude versie van Hydroxycut gebruikte..
Is sinds een paar jaar vernieuwd.. Maar dat weet je zelf denk ook wel...

Zal laatst ff te surfen, en kwam dit tegen: [Link niet meer beschikbaar]

Is dit de oude versie van vroeger ?

De foto is inderdaad van een iets oudere versie, ben benieuwd of je daar dan de oude krijgt of toch de nieuwe.

Oudere versies waren inderdaad sterker, dat was met de Stacker ook zo. Van de nieuwe versies vind ik nog steeds Hydroxycut een van de betere.

Acheson KJ, Gremaud G, et al. Metabolic effects of caffeine in humans: lipid oxidation or futile cycling? Am J Clin Nutr, 2004 Jan;79(1):40-6.

Acheson KJ, Zahorska-Markiewicz B, et al. Caffeine and coffee: their influence on metabolic rate and substrate utilization in normal weight and obese individuals. Am J Clin Nutr, 1980 May;33(5):989-97.

Dulloo AG, Geissler GA, et al. Normal caffeine consumption: influence on thermogenesis and daily energy expenditure in lean and postobese human volunteers. Am J Clin Nutr, 1989 Jan;49(1):44-50.

Zijn er nog meer hoor, ik weet niet waar jij zit te kijken.

Dat je alleen met caffiene veel gaat afvallen is natuurlijk niet waar. Maar in combinatie met een dieet kan het best handig zijn.

Er is inderdaad wel een invloed op de verbranding, maar is het significant? En daar komt nog bij dat zelfs als het een significant verschil is, het ook nog eens flink catabool zou kunnen zijn.
Zelfs efedra is niet zo'n effectieve vetverbrander als sommigen denken.
Fatburner supplementen zijn gewoon een hype.

Persoonlijke ervaring is geen wetenschappelijk bewijs uiteraard, maar ik heb zelf nooit iets gehad aan fatburners.

Een fatburner zorgt ervoor dat je hart sneller gaat pompen zodat je meer verbrand, kan tot 150 kcal schelen per dag maar zal ook nie meer zijn dan dat.
Een hogere hartslag betekent niet per se een hogere verbranding.

Een hogere hartslag betekent niet per se een hogere verbranding.[/QUOTE]
Bij een hoger hartslag verbruikt je lichaam meer energie, longen werken sneller,hart pompt sneller ,je begint te zweten dus betekent duidelijk meer verbranding.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Er is inderdaad wel een invloed op de verbranding, maar is het significant? En daar komt nog bij dat zelfs als het een significant verschil is, het ook nog eens flink catabool zou kunnen zijn.
Zelfs efedra is niet zo'n effectieve vetverbrander als sommigen denken.
Fatburner supplementen zijn gewoon een hype.

Persoonlijke ervaring is geen wetenschappelijk bewijs uiteraard, maar ik heb zelf nooit iets gehad aan fatburners.

Bij een hoger hartslag verbruikt je lichaam meer energie, longen werken sneller,hart pompt sneller ,je begint te zweten dus betekent duidelijk meer verbranding.

Een fatburner gebruik je gewoon omdat je aan het einde van je dieet niet meer vooruit te branden bent door de lage KH dagen. Dus pas na 12 weken low carbs ongeveer. Verder heb je er bijzonder weinig aan.

Ik gebruik nu zelf lipo-6x, maar ik denk niet echt dat het veel nut heeft. Voel helemaal niks , val wel af natuurlijk maar dat komt omdat ik serieus train en cardio doe en volgens mij niks te maken heeft met lipo-6x. Maar toch het kan wel een steuntje in de rug geven.

---------- Toegevoegd om 02:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:52 ----------

Dit kan waar zijn ook. Wanneer ik cardio doe is mijn hartslag echt flink hoog en ik wist niet waar het aan lag, maar dat komt dus door die lipo
---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Bij een hoger hartslag verbruikt je lichaam meer energie, longen werken sneller,hart pompt sneller ,je begint te zweten dus betekent duidelijk meer verbranding.[/QUOTE]

Dit kan waar zijn ook. Wanneer ik cardio doe is mijn hartslag echt flink hoog en ik wist niet waar het aan lag, maar dat komt dus door die lipo

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven