MuscleMeat

Beste films van 2011

arnodsi

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
3.568
Lengte
1m84
Post hier je favoriete films uit 2011.

Drive, Limitless, the devil's double, Rise of the planet of the apes, transformers 3, fast 5, in time

Laatst bewerkt:
Rundskop, een ****ing sterke acteerprestatie is dat.

geen idee

New kids turbo jongeuh

50/50 ( aanrader! )
Limitless
Warrior
Crazy, stupid love
Fast 5

Gister Moneyball gezien, vond hem wel meevallen.

Laatst bewerkt:
Faster staat op 1 qua actie film bij mij
Warrior vond ik ook wel een leuke film

ohja xmen first class vergeten.

leuke film.

Mission Impossible ghost Recon vond ik ook vermakelijk.

- i am number 4
- the eagle
- warrior
- Priest

maar de allerbeste vond ik mss toch de laatste Harry Potter.

Moneyball
Warrior
Crazy, stupid love
Limitless

Ik ga toch kiezen voor Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2.

Drive: voor mij de topper van 2011. Heerlijke 70/80's feeling heeft die film. soundtrack = gruwelijk.

Mission Impossible: Ghost Protocol: Beste actiefilm van dit jaar. MI keert terug naar de roots van alles, namelijk HET TEAM. Deel 2 & 3 waren voor mij meer een one man show voor Cruise. Nu bij deel 4 merk je dat ze weer het echte mission impossible gevoel willen terughalen door iedereen te laten werken als een team.

Tron: Legacy: Sinds ik de oude Tron film eens heb gezien hoopte ik altijd al op een sequel. En begin 2011 was hij er dan eindelijk. Visueel kijk je je ogen uit en kwa soundtrack kon het ook niet beter. Een van de beste sequels ooit voor mij. FLYNN LIVES!

Warrior: de enige reden waarom deze tussen de lijst staat is door Nick Nolte. De acteerprestaties van hem in deze film zijn oscarwaardig(mannelijke bijrol).

X-Men: First Class: Helaas een paar continuity flaws tegenover de andere 4 films. Echter wel een toppertje om te kijken waar het allemaal begon. Alleen de rol van Angel(Zoe Kravitz) had geschrapt kunnen worden. Een baksteen heeft nog meer acteerprestaties.

In Time: Goed concept wat je aandacht grijpt. Helaas een beetje matig uitgewerkt. Had er meer van verwacht, maar toch een leuke film om eens te zien. Ik blijf er toch bij dat de mannelijke & vrouwelijke hoofdrol beter door iemand anders gespeeld had moeten worden. Die 2 hadden gewoon geen chemistry met elkaar. Olivia Wilde had meer chemistry met JT terwijl zij zijn moeder speelde :o

Laatst bewerkt:
Rise of the Planet of the Apes vond ik een hele mooie.

hasta la vista!
limitless
warrior
Rise of the Planet of the Apes

warrior, rundskop, limitless.

Warrior: de enige reden waarom deze tussen de lijst staat is door Nick Nolte. De acteerprestaties van hem in deze film zijn oscarwaardig(mannelijke bijrol).

Zeker heel mooi geacteerd inderdaad!!
Vond de hele film wel indrukwekkend, vooral die Tom Hardy als zo'n emo vechter, wist zijn rol ook mooi neer te zetten.

Terug
Naar boven