MuscleMeat

Beste gitaarsolo?

Midian zei:
Niet allemaal solo's sommige zijn instrumentale liedjes ...

Mad axe attack - Laaz rockit
Flight of the bumbelbee - unknown artist (wss Malmsteen, en dat is gewoon ZIEK)Blood brothers - iron maiden (simpel maar prachtig)
The trooper - iron maiden
Master of disharmony - dimmu borgir

Ik ga Malmsteen, Satriani, Vai en Macelpine niet beginnen met opsommen want dan zit ik hier nog uren te typen.

is een klassiek stuk van oorsprong door: Nikolai Rimsky-Korsakov, (als we google kunnen geloven :D)
is idd een van de meer BLOODY INSANE hoogstandjes. Echt een meesterwerk!

builderB zei:
is een klassiek stuk van oorsprong door: Nikolai Rimsky-Korsakov, (als we google kunnen geloven :D)
is idd een van de meer BLOODY INSANE hoogstandjes. Echt een meesterwerk!

Inderdaad, als ik nu nog kon vinden wie het op gitaar heeft gespeeld. Was echt ziek ... stond op die oude mp3 satriani maar dat is niet satriani zijn genre en bij mijn weten niet 1 van zijn liedjes ... Malmsteen is mijn gok omdat hij wel vaker klassieke stukken op gitaar speelt en hij kan die snelheid makkenlijk aan.

ik ga dan toch voor jimi hendrix

Ten Years After - Going home; de versie die ze op dat stinkende hippiefestival Woodstock '69 speelden. Verder ben ik niet zo'n shreddende en sweepende gitaargod-aanbidder. Buddy Holly is mijn gitaarheld :P

Verder zijn soloos en stukken van Randy Rhoads en Chat Atkins wel stoer .

Laatst bewerkt:
huckfinn zei:
Ten Years After - Going home; de versie die ze op dat stinkende hippiefestival Woodstock '69 speelden. Verder ben ik niet zo'n shreddende en sweepende gitaargod-aanbidder. Buddy Holly is mijn gitaarheld :P

hahaha dit wilde ik ook al neerrzetten heel erg vet!!! sjezes!

Ohja

Malmsteen - Black Star
............die is ook onwijs!

Guns and Roses: November rain.... Slash... :D

Stevie ray Vaughn in Crossroads ofzo?

Jullie gaan echt lachen :) maar euhmz

Sum 41 - Grab the devil by the horns & **** him up

Niet wat je normaal van deze "boysband" zou verwachten. Moet je maar eens "kopen" en beluisteren!!! Hebben ook nog zo eentje: Pain For Pleasure

En om iets normaler te reageren: DragonHeart: Valley Of The Damned of HIM - Your Sweet Six Six Six

Jimmy Hendrix - Little wing

Steve Vai - Tender Surrender
Steve Vai - For The Love of God

Blijven me favorieten.

Motörhead – Overkill. (het drumen samen met de gitaarsolo is zwaar kicken)
Chuck Berry - Johnny b good.
Jimmy Hendrix – Purple Haze. (ik vind de melodie zwaar kicken)

Michael Jackson - Give in to me (Solo van Sash)

Kane - Love is blindness (U2 cover, Marlboro Flashbacks)

Technisch niet de beste zoals Vai, maar wel erg goed. Vooral de solo van Love is blindness, als je dat naast het origineel legt: een wereld van verschil

1 man maar.... jason becker!
die lacht met malmsteen zn werk:)

Terug
Naar boven