AwesomeSauce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Hoi,
Ik zoek een goed carb supplement dat mijn glycogeen reserves snel en zonder veel extra gedoe bijvult en oplaadt.
Voor mijn sport doe ik vaak zeer intensieve trainingen zoals 6 keer stukken van 10 minuten op de roeiergometer op AT niveau. 60 minuten rustige duurtraining houd ik wel vol zonder extra carbs maar na 4 x 10 m op hartslag 175-180 is het bij mij gedaan met de glycogeen.
Ik heb vroeger vitargo gebruikt maar ik kreeg daar een opgeblazen gevoel van.
Ik zoek dus een carb loader die:
-snel glycogeen aanvult
-weinig dure extra's bevat
-goed verteerbaar is
-weinig insuline veroorzaakt
-goed oplosbaar/makkelijk met water in bidon
Ik zat de denken aan waxy maize starch ofzo..? B&F heeft ook een product StayStrong maar heeft wel heel veel verschillende ingrediënten.
Alvast bedankt voor de tips!
Ik zoek een goed carb supplement dat mijn glycogeen reserves snel en zonder veel extra gedoe bijvult en oplaadt.
Voor mijn sport doe ik vaak zeer intensieve trainingen zoals 6 keer stukken van 10 minuten op de roeiergometer op AT niveau. 60 minuten rustige duurtraining houd ik wel vol zonder extra carbs maar na 4 x 10 m op hartslag 175-180 is het bij mij gedaan met de glycogeen.
Ik heb vroeger vitargo gebruikt maar ik kreeg daar een opgeblazen gevoel van.
Ik zoek dus een carb loader die:
-snel glycogeen aanvult
-weinig dure extra's bevat
-goed verteerbaar is
-weinig insuline veroorzaakt
-goed oplosbaar/makkelijk met water in bidon
Ik zat de denken aan waxy maize starch ofzo..? B&F heeft ook een product StayStrong maar heeft wel heel veel verschillende ingrediënten.
Alvast bedankt voor de tips!