AndroidHealthClinic

(Beste) Omega 3 supplement?

AwesomeSauce

Advanced Bodybuilder
Waardering
38
Lengte
1m98
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Dag DBB'ers,

Sorry voor uw maandelijkse Omega 3 topic maar de laatste topic (heb zoek functie gebruikt) was alweer een tijdje terug en had toch niet precies antwoord op mijn vraag.

Wat is volgens jullie de beste omega 3 supplement? Ik zoek er eentje zonder visboeren maar dat schijnt best lastig te zijn. ??? Wat zijn jullie ervaringen?

Zat trouwens op Wikipedia te kijken en las dit:

Bekende of vermoede risico's van omega-3-vetzuren

Invloed op de bloedstollingBij doseringen van meer dan 3 gram visolie per dag kan de bloedstolling geremd worden, waardoor er gemakkelijker bloedingen kunnen ontstaan. In extreme gevallen kan dit aanleiding zijn voor een beroerte.

Best lullig, want ik krijg regelmatig wel een snee of een wond met sporten en dan is langzaam stollen best irritant :p

AwesomeSauce

zonder visboeren? waarom dan?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik niet van visboeren houd. Wat anders?

Heb al veel viscaps geslikt van verschillende merken en nog nooit last van gehad.

Mss eens op je manieren letten en geen boeren laten.

Gerookte zalm:cool:

Was er niet ooit eens een test gedaan bij 'Kassa'. Die van de Hema kwam er als eerste uit.

Als je een visolie zoekt die vrijwel geen visboeren oplevert, moet je een gedeodoriseerde nemen. Deze is niet duur en van Nederlands fabrikaat: Visolie/Omega-3 van Power Supplements.

Een bloedverdunnende invloed van visolie schijnt pas op te treden vanaf zo'n 6 gram per dag.

omega's van NOW foods

• Topic Starter Topic Starter
De ALLER beste met tevens goede prijs is zonder twijfel van Nature's Answer. In Nederland te krijgen bij (ik noem zn naam liever niet) [Link niet meer beschikbaar]

Ik lees bij XXL als voordeel dat het spiermassa verminderd..
Maar dat is toch niet echt het doel van (bijna) iedereen hier ?

''•Verminderen van vetmassa''

Ik lees bij XXL als voordeel dat het spiermassa verminderd..
Maar dat is toch niet echt het doel van (bijna) iedereen hier ?

''•Verminderen van vetmassa''

Er staat toch VETmassa blinde kip? ;)

Is iets anders als spiermassa. Ikzelf heb de huismerk omega 3 van XXL Nutrition geen last van visboeren en lekker goedkoop. Visboeren kan je trouwens voorkomen door ze tijdens een maaltijd in te nemen.

moet maar is naar de opticien denk :S

Ik vind ook Now foods

Die visboeren kun je het beste oplossen door de capsules tijdje voor je maaltijd in te nemen. Ik had er ook last van wanneer ik ze tijdens of na de maaltijd innam.

LOVITRAN Levertraan
8 euro voor 365ml visolie

Goedkoper vind je ze niet.

Terug
Naar boven