XXL Nutrition

Beste tyson training clip ooit!!

best boxer ever, EVAHH !!!
Dope muziek trouwens :D

Vette vid! :D

Thanks man..Ben gaan boksen vroeger door Tyson. Draaide de videobanden met zijn wedstrijden grijs.(ja jongens..vroeger hadden we videobanden haha) Was definitly toen mijn idool. Tegenwoordig is boksen de sport die je opa vroeger deed...Tja time changes.:)
Pffff...die combo's die hij eruit gooide waren weergaloos én hard!

tegenwoordig gaat het meer om de commerce erom heen, de do or die emotie is totaaal verdwenen

nog steeds is er niemand op dit moment die de snelheid van mike kan evenaren

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man..Ben gaan boksen vroeger door Tyson. Draaide de videobanden met zijn wedstrijden grijs.(ja jongens..vroeger hadden we videobanden haha) Was definitly toen mijn idool. Tegenwoordig is boksen de sport die je opa vroeger deed...Tja time changes.:)
Pffff...die combo's die hij eruit gooide waren weergaloos én hard!

:cool: Aint nobody like Mike !!

topclip, bedankt voor het delen

Mike was echt een beest, zeker niet "the greatest" heavyweight ooit, maar wel m'n favoriete. Vind dit ook een mooie clip.
http://www.youtube.com/watch?v=MAOxj3dIhq0
Tegenwoordig is boksen de sport die je opa vroeger deed...Tja time changes.:)
Dit is natuurlijk onzin als je ziet wat een enorme omzet een PPV event tegenwoordig genereert. Floyd Mayweather lapt zo'n 40 - 50 miljoen dollar per wedstrijd om maar een voorbeeld te noemen, dat is natuurlijk onmogelijk zonder een enorme fanbase. Ik vind het profboksen nog steeds een stuk vermakelijker dan de K1 of de UFC, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Een snelheid wat moeilijk te ervaren is, een super bokser.
Maar niet om de Mike topic te vernken, maar in het boksen kan er maar 1 de beste zijn...... nee niet Rocky:D

Maar deze held:

http://www.youtube.com/watch?v=Vnzofi_QltI

Pff Ali en zo waren grappig, Tyson is held. Veel meer power en snelheid.
Links rechts zo goed. En zijn drang om te rammen was uniek.

die music.. WTF ??!!

Superclipje trouwens!!

• Topic Starter Topic Starter
edit startpost

een ding is ook wat zeker was
tyson had een van de beste trainers evah !

Dit is nou typisch een man die tot de verbeelding spreekt/sprak. Door zijn partijen, agressie en bad boy attitude. Gaan voor de snelle KO ... zo zie ik het graag.

Terug
Naar boven