Fitness Seller

Beste van de kuur er al af na 6-7 weken

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Dit is nu mijn 2e kuur en ik merk dat ik eigenlijk nog weinig veranderingen zie na week 6-7. Was precies zo bij mijn vorige kuur toen gebeurde bijna alles in week 3-6 en daarna gebeurt er nog weinig in termen van kracht en massa. Gebruik wel altijd een oral als kickstart dus misschien is het wegvallen daarvan een reden maar zou er nog een andere reden voor kunnen zijn? Gear is real en de gains in die weken klaag ik zeker niet over maar vind het gewoon zo raar. Ik pas wel altijd mijn voeding aan mijn gains aan.

Kuur 1 was Dbol 30 met Test-e 500 en Kuur 2 Winstrol 50 met Tren 400 en Test-e 250

Ga na een cruise van 6 weken nu 6 weken een korte ester pakken en kijken of dat verschil maakt.

Bij mij gebeurt er in de 7e week ook niks meer. Wat ik ook doe, test only, test/deca, test/tren, altijd is de rek er bij mij uit na 6 weken. Vandaar dat ik ook altijd na 6 weken ga cruisen. Ik ben vandaag weer begonnen en ga nu 18 weken kuren en dan om de 6 weken van ester switchen. Ik heb er positieve verhalen over gehoord en ben echt benieuwd of het gaat werken.

Meerder mensen merken zoiets.

Er was een interessante theorie die stelde dat de grote activiteit van de intracellulaire pathways die downstream liggen van de androgeenreceptoren een soort tegenreactie veroorzaken in de vorm van een verhoogde myostatine-aanmaak.

Die myostatine bouwt op, en na 7 weken ongeveer is de concentratie hoog genoeg om de anabole effecten van je testosteron(of gelijkaardige stoffen) voor een groot deel teniet te doen. Verschilt ook tussen mensen uiteraard.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Bij mij gebeurt er in de 7e week ook niks meer. Wat ik ook doe, test only, test/deca, test/tren, altijd is de rek er bij mij uit na 6 weken. Vandaar dat ik ook altijd na 6 weken ga cruisen. Ik ben vandaag weer begonnen en ga nu 18 weken kuren en dan om de 6 weken van ester switchen. Ik heb er positieve verhalen over gehoord en ben echt benieuwd of het gaat werken.

En merk je na je cruise weer dat je in je blast weer heel goed reageert? Of toch minder dan bij de eerste?

Meerder mensen merken zoiets.

Er was een interessante theorie die stelde dat de grote activiteit van de intracellulaire pathways die downstream liggen van de androgeenreceptoren een soort tegenreactie veroorzaken in de vorm van een verhoogde myostatine-aanmaak.

Die myostatine bouwt op, en na 7 weken ongeveer is de concentratie hoog genoeg om de anabole effecten van je testosteron(of gelijkaardige stoffen) voor een groot deel teniet te doen. Verschilt ook tussen mensen uiteraard.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

En merk je na je cruise weer dat je in je blast weer heel goed reageert? Of toch minder dan bij de eerste?
Zoiets was het ja. Ik wist dat er na 6 of 7 weken een of ander anti-stofje wordt aangemaakt, maar hoe het precies zit wist ik niet.

Nee, ik hou na een blast ongeveer hetzelfde over als na mijn eerste kuur (altijd zo'n 4 a 4,5 kilo). Ik moet er wel bij vermelden dat mijn eerste kuur een test kuur was met een kickstart en mijn blasts daarna dezelfde hoeveelheid test met wat anders. Meer gear dus.

Dat je na 6-7 weken niet meer aankomt, wil niet zeggen dat er niks meer gebeurt

• Topic Starter Topic Starter
Hoor het van steeds meer mensen, waarom wordt er dan nog steeds 12 weken aangeraden?

Hoor het van steeds meer mensen, waarom wordt er dan nog steeds 12 weken aangeraden?

Wat zou er moeten gebeuren dan?

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Geen idee. Sommige gainen wel langer door.

Volgens mij in een post van Big T gelezen dat er in de eerste weken vooral suiker en vocht gains worden gemaakt wat de toename in gewicht verklaart. De weken is je lichaam nog steeds in een anabole staat, alleen wordt de spierkwaliteit beter maar neemt je gewicht dus amper meer toe

na 10 weken was het gewicht er voormij ook wel uit kwa groei mr strength kwam nogwel. probeer ook schema om de 8 weken te wisselen helpt ook. ook heb ik gelezen dat creatine uiterst geschikt is om myostatine levels te doen zakken maar dit zelf nog nooit geprobeerd.

Terug
Naar boven