XXL Nutrition

Bestellen op bodybuilding.com

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Aangezien producten op bodybuilding tig keer goedkoper zijn dan in Nederland wou ik het een en ander bestellen. Echter ben ik 16 en heb geen Creditcard of Paypal account, zo mijn ouders ook niet. Nu valt paypal wel aan te maken en dat is ook een optie, maar er is ook een optie om telefonisch te bestellen.
Heeft iemand daar ervaring mee, of zou iemand voor mij even willen uitpluizen hoe dat precies in zijn werking treedt, want ik kom er niet echt uit.
B.V.D;)

Verdomme je bent 16, je kan dit ondertussen zelf wel uitzoeken zeker? Maak gewoon een paypal account aan en betaal daarmee, waarom zou je telefonisch willen bestellen? Kost je klauwen vol met geld om naar de US te bellen...

Nee niet doen.. ahja ik heb nog een kortingscoupon van 10% liggen voor bb.com ;) BDay10PerOff typ die maar eens in ;)
voor de rest gwn creditcard van papa lenen of paypal aanmaken en naar daar geld overschrijven.. ahja je moet ook oppassen voor naheffingen etc.. dat zou je supps wel eens duurder dan hier kunnen maken..

Nee niet doen.. ahja ik heb nog een kortingscoupon van 10% liggen voor bb.com ;) BDay10PerOff typ die maar eens in ;)
voor de rest gwn creditcard van papa lenen of paypal aanmaken en naar daar geld overschrijven.. ahja je moet ook oppassen voor naheffingen etc.. dat zou je "supplementen">supps wel eens duurder dan hier kunnen maken..
Yep, dus nooit de 2-5 dagen verzendwijze kiezen, dan krijg je hem zeker op je deurmatje.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik toch maar een Paypal-account maken, alhoewel je daar officeel 18 voor moet zijn, nou goed, niemand die het in de gaten heeft.
Er staat trouwens toll-free voor als ik toch telefonisch wil bestellen, dus de kosten vallen wel mee.

Goedkoper... jaja wacht tot je de verzendkosten en naheffing verneemt.

haha toch niet doen.. je kan ook ff online chatten met bb.com service mensen 24/24 7/7 dus kan je ook altijd ff hulp vragen.. ahja voor je paypal account.. ze gaan wel je ID vragen om door te mailen als je met paypal betaalt denk ik :D en nee dit is geen grapje :D

De befaamde verzendmethode waarmee je nooit naheffing kreeg staat niet meer tussen de lijst van verzendmethodes. Er staat wel nu een gelijkaardige "DHL 7-14 dagen" maar ik weet niet of deze ook zonder naheffing is. Mss dat iemand anders daar meer over weet.
Verder staat de dollar op dit moment redelijk duur dus is het sowieso een minder gunstige periode om te bestellen. Als de dollar lager zou staan kan je met gemak de verzendkosten eruit halen maar op dit moment is dit toch al veel moeilijker. Je krijgt er wel 20% korting als je bestellingen plaatst van +500 dollar (excl verzendkosten) en als je ook die 10% coupon code gebruikt.
Maar eigenlijk raad ik gewoon bodyenfitshop aan.
Op heel veel producten heb je ook kassakorting en hun nieuwe whey is best scherp geprijst en kan tippen aan topmerken qua smaak, mixbaarheid en kwaliteit + geen verzendkosten.

Laatst bewerkt:
Verzendmethode zonder naheffing bestaat niet. Ik heb artikelen uit de States al met alle mogelijk verzendmethodes besteld en allen hebben al eens naheffing gehad. Wel is de kans groter bij de privé diensten als UPS, en ook rekenden ze hogere kosten aan. Maar de kans dat je naheffing krijgt is naar mijn gevoel echt veel groter geworden de laatste tijd, en het is niet weinig.

Verzendmethode zonder naheffing bestaat niet. Ik heb artikelen uit de States al met alle mogelijk verzendmethodes besteld en allen hebben al eens naheffing gehad. Wel is de kans groter bij de privé diensten als UPS, en ook rekenden ze hogere kosten aan. Maar de kans dat je naheffing krijgt is naar mijn gevoel echt veel groter geworden de laatste tijd, en het is niet weinig.

Heb 2 keer een grote bestelling gedaan van bb.com en telkens voor de 7-14 dagenverzendmethode gekozen, nooit naheffing gekregen op die manier. En slechts enkele euro's duurder dan FEDEX.
Dat ze de laatste tijd meer controle doen op die zaken zou best wel kunnen om zo meer geld in de schatkist te brengen aangezien de overheid dringend geld nodig heeft voor het oplopende begrotingstekort.

Heb 2 keer een grote bestelling gedaan van bb.com en telkens voor de 7-14 dagenverzendmethode gekozen, nooit naheffing gekregen op die manier. En slechts enkele euro's duurder dan FEDEX.
Dat ze de laatste tijd meer controle doen op die zaken zou best wel kunnen om zo meer geld in de schatkist te brengen aangezien de overheid dringend geld nodig heeft voor het oplopende begrotingstekort.
Dat kan natuurlijk, wat ik bedoel is dat mensen niet moeten geloven dat er zoiets is als risicovrije verzending. Laatste zou wel eens goed kunnen.

Dat kan natuurlijk, wat ik bedoel is dat mensen niet moeten geloven dat er zoiets is als risicovrije verzending. Laatste zou wel eens goed kunnen.

yup dat is waar, alhoewel je vroeger toch al meer wat pech moest hebben als je toch een naheffing kreeg via de 7-14 dagen methode (toch in België). Een vriend van mij had het ook aan zijn been terwijl ik er ook nix van snapte hoe dat kon. En dat was dan nog 2 jaar geleden.
Ik heb in ieder geval al mijn nieuwe supplementenboer gevonden.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.bodybuilding.com/store/source/huperzinea.html
http://www.bodybuilding.com/store/now/niacin.html

Deze 2 bijvoorbeeld, die vind ik hier bijna nergens voor een normale prijs in verhouding tot wat ik daar betaal.
Dat is het probleem, want voorderest bestel ik whey, casseine enz. gewoon in NL.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

respect man. jij bent een Durver.

was ik maar wat meer zoals jij....:(

Ik heb altijd al bekend gestaan om mijn lef/moedigheid/durf en geweldig inlevingsvermogen, daar kan jij nog lering uit trekken.:D

Terug
Naar boven