MuscleMeat

Besturingssysteem

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Jow beesten!

Ik vroeg me eens af, en misschien weten jullie het antwoord:)
Ik draai nu vista op mijn PC maar wil wel overstappen op Windows 7 alleen heb ik vista niet legaal dus dan moet ik windows 7 ff van FTD afplukken:rolleyes: alleen wil ik graag mijn bestanden behouden.
Is het mogelijk om deze bestanden te behouden en alleen het besturingssysteem te veranderen? :D

Je kunt je Vista systeem upgraden naar 7 maar ben bang dat dit niet kan aangezien je geen legale vista hebt.
Dus het beste is om je bestanden ergens op een usb ofzo te zetten en later weer op je pc zetten als je windows 7 hebt geinstalleerd.

Externe harde schijf, stuff overzetten, Windows 7 installeren, stuff terugzetten? Lijkt mij een vrij goede optie.

Beter zet je XP Ultimate er op.

• Topic Starter Topic Starter
Heb geen externe HD tot mijn beschikking.
Jammer dat het niet zo makkelijk kan.
Ik vind de vista die ik nu heb(64bit) niet verkeerd maar het lijkt me wel leuk om eens Windows 7 te draaien:)

-nieuwe partitie maken op je huidige HD
-bestanden verplaatsen
-nieuwe OS installeren

-nieuwe partitie maken op je huidige HD
-bestanden verplaatsen
-nieuwe OS installeren

Heb ff op Google opgezocht hoe je een partitie maakt, leek eenvoudig dus ik proberen...:) eerst mijn huidige partitie verkleinen omdat ik anders geen nieuwe kan aanmaken, alleen toen die klaar was had die maar 70gb verkleind??? terwijl die echt veel meer zou moeten doen(wou hem max. verkleinen) en om nou elke keer 70gb eraf te halen dat duurt een beetje lang:(

EDIT: Heb hem nu met 80GB verkleind, meer wilt die niet terwijl ik nog 300GB vrij heb staan op mijn C schijf ?? en op 80GB kan ik niet al mijn bestanden zetten :P

Laatst bewerkt:
jep, win7=win.

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

zoals?, ik ben ze nog niet echt tegengekomen eigenlijk en ik draai een 64 bit versie.

Speel zelf geen games, maar mijn neefje klaagde erover, zijn iets oudere games liepen niet goed op W7 32bit.
Hem hem toen XP- Ultimate als partitie erop gezet en was zeer tevreden.

Maar goed dit is misschien niet eens van belang voor TS.

disagree, windows 7 is stukken beter dan xp imo (sneller, stabieler).

+ 1

Begrijp zoiezo niet wrm je nu nog een besturingssysteem van x aantal jaar geleden zou willen draaien als er nu een nieuwe en minstens evengoede versie beschikbaar is.

Laatst bewerkt:
Is het trouwens mogelijk om een partitie van 80gb aan te maken en dan daar Windows 7 op te installeren? en dat hij dan boot via die partitie, zodat ik altijd nog kan swappen naar Windows Vista :)

Terug
Naar boven