Fitness Seller

Beta Alanine Pure (van body en fitshop)

PrinsJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
65kg
Vetpercentage
10%
Vandaag mee begonnen en vind het best wel een heftig goedje. Werd na 15 minuten warm, kreeg tegelijk kippevel en opgefokt. Beetje thermo effect.

Heb flink zitten knallen op de sportschool. Mensen meer dit soort ervaringen ?

Gebruik het om langer door te kunnen trainen en meer te klappen te kunnen incasseren, voor mij werkt het.

Wat is eigenlijk het verschil met dit en met pré-workouts zoals Noxipro/PWP/...

Wat is eigenlijk het verschil met dit en met pré-workouts zoals Noxipro/PWP/...
Beta Alanine is erg populair onder duursporters en zorgt voor een beter uithoudingsvermogen. In Noxipro en PWP zit het onder andere ook, maar daarnaast zitten in de genoemde producten ook allemaal dingen voor de pomp, energie etc. Beta - Alanine is enkel een losse stof met 1 doel, in de Pre-workouts zitten dus meeredere stoffen gecombineerd voor een veel betere training.

Beta Alanine is erg populair onder duursporters en zorgt voor een beter uithoudingsvermogen. In Noxipro en PWP zit het onder andere ook, maar daarnaast zitten in de genoemde producten ook allemaal dingen voor de pomp, energie etc. Beta - Alanine is enkel een losse stof met 1 doel, in de Pre-workouts zitten dus meeredere stoffen gecombineerd voor een veel betere training.

Dus als ik eigenlijk alleen iets zoek waardoor ik wat zwaarder kan trainen en minder spiervermoeidheid wil tijdens het trainen is dit eigenlijk beter. Zit met de vraag omdat ik al reeds vele pré-workouts heb getest en er zelde een werkt. Buiten noxipro/1MR dan

ik kreeg er alleen maar jeuk van

Een van de weinige supplementen die ik zelf ook supplementeer. :)

gister besteld, ben benieuwd :)

Lekker tintelen, heerlijk :D

Moet ook zeggen dat ik die tintelingen ben gaan haten. ****ING irritant, soms gewoon zelfs frustratie opwekkend.
Lijkt wel hoe vaker ik het ben gaan gebruiken hoe harder het werd.

Ik krijg het altijd warm als ik wordt aangeraakt door een meisje

maar dat overkomt me al 10 jaar niet meer :fa:

Schijnt dat het beter werkt als je ook creatine pakt. Binnenkort ook maar 's bestellen dan :P

Goed nieuws over beta-alanine: http://ergogenics.org/b17.html

Ik gebruik het zelf ook doordat het in Total Muscle Solution zit wat ik regelmatig gebruik. Tintelingen vind ik altijd wel aardig. Geeft me zin om te trainen.

Absoluut een goed supplement. Al heb ik zelf enige tijd (lees dgn) nodig na start inname en een opbouw voordat ik het merk.
Ga hem binnenkort ook halen bij B&F

Goed supplement, gebruik het zelf ook en merk zeker vooruitgang. 's Ochtends word ik chagrijnig van de tintelingen maar het went vrij snel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beta-Alanine is een toppertje. Veel duursporters ( wielrenners, schaatsers en hardlopers) komen regelmatig hier in de zaak voor dit supplement. Het is inderdaad even wennen met de tintelingen, maar de resultaten liegen er niet om. :)

Ik ga het zelf van de week weer combineren met Magnificent. :)

Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters

-Leon

chauffeur is onderweg, beter skiet ie op :(

nog steeeeeds niet, fuuu