Fitness Seller

Beta Alanine Pure (van body en fitshop)

Moet ook zeggen dat ik die tintelingen ben gaan haten. ****ING irritant, soms gewoon zelfs frustratie opwekkend.
Lijkt wel hoe vaker ik het ben gaan gebruiken hoe harder het werd.

Probeer het eens in te nemen met 'n boel koolhydraten. :)

Iemand ook ervaring hoeveel zwaarder je kan gaan?

Mijn pr ligt nu op 5x 87,5kg bp, en wil graag naar de 100 toe.

Als ik dit supplement aanschaf, hoeveel zwaarder zou dan moeten lukken?

90kg?

92,5kg?

95kg?

enz...

One way to find out.

geduld is een schone zaak, beta alanine heeft een langere laadtijd nodig, 1x gebruiken zal je bench niet met 10kg verhogen.
Op langere termijn denk ik echter wel dat creatine en beta alanine je prestaties verbeteren.

Oke, de vraag is alleen hoeveel ongeveer?:P Maar binnenkort zal ik wel een potje aanschaffen, eerst ff m'n Agmatine opmaken.

Haal dan de poeder om te testen, 11,99 :)

Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters

-Leon

Heb je bij elk voordeel ook een bron van?

Iemand ook ervaring hoeveel zwaarder je kan gaan?

Mijn pr ligt nu op 5x 87,5kg bp, en wil graag naar de 100 toe.

Als ik dit supplement aanschaf, hoeveel zwaarder zou dan moeten lukken?

90kg?

92,5kg?

95kg?

enz...
van 87,5 naar 100kg. reken er maar niet op dat dit vlug zal gaan. zeker niet als je maar 79 kg weegt. geduld zal je moeten hebben en nog veel trainen. ik blijf soms ook maanden op hetzelfde gewicht hangen met bench press. en dan plots gaat dat weer met een sprongske vooruit. je bent natuurlijk nog heel jong en je zal natuurlijk veel vlugger vorderen dan mij. zeker omdat je nu op een leeftijd zit dat je lichaam nog aan het ontwikkelen is.

Laatst bewerkt:
Ja wil dolgraag die 100kg halen ben ook al een tijdje bezig en het gaat ook in sprongetjes inderdaad. Maar was benieuwd hoeveel sneller ik met creatine en beta aline die 100kg ipv naturel.

Hoewel je niet exact een tijd en gewicht er aan kan geven zal Creatine+Beta Alanine altijd net wat meer extra's geven. :)

-Leon

als iemand een potje wil. heb een onaangebroken voor de helft. ik heb niet zoon makkelijke huid en dan is het niet fijn als je hele lichaam gaat tintelen. werd er knettergek. in zekere zin is het wel een supp die duidelijk wat doet

heb denk nog een 3/4 potje ook.

net 2x genomen, 1x 3/4 en uurtje geleden 2/4 , zometeen hele scoop en dan sportschool. heb tot nu toe weinig vernomen maar ben dan ook een pre-workout junkie :o

1 scoop genomen ,20 min geleden ong. begin redelijk te tintelen :)

Laatst bewerkt:
als iemand een potje wil. heb een onaangebroken voor de helft. ik heb niet zoon makkelijke huid en dan is het niet fijn als je hele lichaam gaat tintelen. werd er knettergek. in zekere zin is het wel een supp die duidelijk wat doet

heb denk nog een 3/4 potje ook.

Ja graag, ik sttuur wel ff pm

Terug
Naar boven