Fitness Seller

Beter lichaam = meer succes met liefde?

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ik vraag hierbij alle goed-tot heel gespierde mannen te reageren.
Het liefst met pics hoe je er nu bij staat. No homo :thumbup:

Oke de vraag is,

Je hebt nu een goed gespierd lichaam. Heb je ook meer succes op het gebied van liefde? Meer date's, mooiere chicks en/of meer vrouwen die je aanspreken?

Of is er sinds je begonnen bent uiteindelijk niet zoveel veranderd op dat gebied?

Deel hier je ervaringen.

inb4: Ik train niet voor vrouwen (dat vraag ik ook niet)
inb4: Ik ben homo
inb4: Ecto's en vetz*kken die zich voordoen als hercules
inb4: etc.

Ik ben homo

Ik zie de leukste chicks er vandoor gaan met jongens die in werkelijk elke rij achteraan gestaan hebben wat het uiterlijk betreft.

Dus nee, i don't think so. :D
En als je bodybuilding niet voor jezelf doet kun je beter even surfen naar..
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Ik zie de leukste chicks er vandoor gaan met jongens die in werkelijk elke rij achteraan gestaan hebben wat het uiterlijk betreft.

Dus nee, i don't think so. :D
En als je bodybuilding niet voor jezelf doet kun je beter even surfen naar..
[Link niet meer beschikbaar]

zijn jullie gespierd?

inb4: ecto's en wanna be hercules :)

Ja.

defineer "beter lichaam".

nee niet meer kans op liefde, maar wel meer kans op lust:D

heb een donkerbruin vermoeden dat je gewoon naar fapvoer op zoek bent.

Ik zal je helpen. Nee de meeste vrouwen vallen niet op gespierde mannen, het type vrouw wat dat vaak wel doet is meestal wat minder intelligent. Vrouwen willen daarentegen wel een jongen die verzorgd is en enigszins een strak lichaam heeft (6pack jwt). Maar ik denk dat de mensen die veel sporten en redelijk gespierd zijn zo wel zelfvertrouwen kweken wat wel zorgt voor meer succes.. Als je net een paar PR's neer hebt gezet, of een lekkere pomp in je spieren hebt geeft dat een goed gevoel toch?

De meeste vrouwen geilen wel op een goed fysiek, vergis je niet. Maar geen uit de kluiten gewassen kuur-lichaam. Het moet nog wel een beetje atletisch en esthetisch verantwoord zijn.

in wat voor opzicht?
spreken vrouwen je vaker aan?
heb je meer zelfvertrouwen / straal je dat meer uit?

Vanuit een genetisch standpunt zien vrouwen graag (bij het bovenlichaam) een driehoek. (brede schouders) Vanuit het standpunt van vandaag hangt het af van vrouw tot vrouw. Sommige vinden het niets , andere (denken zoals mannen) en zouden je nken alleen maar voor je lichaam.

En natuurlijk met een goed fysiek ZIE je er ook alpha uit. En vrouwen willen alpha's , daarom dat vrouwen ook zo competitief zijn onder elkaar.(bv andere concurrenten uitmaken voor sl*t/h**r) Omdat ze 'strijden' voor een klein percentage alpha mannen.

in wat voor opzicht?
spreken vrouwen je vaker aan?
heb je meer zelfvertrouwen / straal je dat meer uit?

Vrouwen spreken je meer aan, maar ligt vooral dan aan het zelfvertrouwen dat ik uitstraal denk ik (wat ik door mijn "beter" lichaam gekregen heb).

Terug
Naar boven