Fitness Seller

Beter lichaam = meer succes met liefde?

1.5 jaar bijna geen succes gehad bij de vrouwtjes , maar ik stond dan ook wel vrij vet ....
paar maand geleden begonnen met cutten en 30 kg kwijtgespeeld en dan een avondje gaan feesten :)
komen er 2 dames naar mij en zeggen ze " onze vriendin daar is verlegen maar ze vind u ne knappe " ....
zij zag er niet zo denderend uit maar na een paar uurtjes zat ik wel op de achterbank van mn auto lekker nog eens van de grond te gaan :D dus ja fysiek helpt maar als je spontaan bent en sociaal zoals een hoop van de lelijkerds die ik ken heb je dat blijkbaar niet nodig

1.5 jaar bijna geen succes gehad bij de vrouwtjes , maar ik stond dan ook wel vrij vet ....
paar maand geleden begonnen met cutten en 30 kg kwijtgespeeld en dan een avondje gaan feesten :)
komen er 2 dames naar mij en zeggen ze " onze vriendin daar is verlegen maar ze vind u ne knappe " ....
zij zag er niet zo denderend uit maar na een paar uurtjes zat ik wel op de achterbank van mn auto lekker nog eens van de grond te gaan :D dus ja fysiek helpt maar als je spontaan bent en sociaal zoals een hoop van de lelijkerds die ik ken heb je dat blijkbaar niet nodig

Conclusie, je hebt je ass of gecut en scoort een 5/10. Nice :thumbs:

SRS!!!
:trollface:

Boeiend:) maar wat chipmunk zei klopt wel als een bus!

Ik heb een bish van 28, die vindt 80@15%@1.87 al teveel :roflol: gaat ze leuk vinden nu ik weer kan trainen :D

I know :D

Wtf is dit voor een beta topic :roflol: t*ring man. Je denkt cker ook alleen een chick te kunnen scoren met mooie haartjes kleren en een luchtje.

1 woord. CHODE

Veel vrouwen zeggen: te veel enz.
Maar stiekem willen ze voor xtje echt wel...:D
Vooral als ze hebben gedronken komt de truth naar buiten ;)

Bullshit, veel vrouwen denken sneller dat je een player bent juist.

Bij mij denken ze : wat een lief, klein jongetje :(

tot je je mack 10 te voorschijn haalt?

10 cm inderdaad....... van de grond :D

Beter lichaam staat gelijk aan meer vrouwen... JA.

Heb jij ooit een hete chick gezien met een 150kg wegende chunky? Zonder miljoenen op z'n bankrekening dan.

Ik merk wel sinds ik begon met trainen (kwam van 191 cm met 68 kilo) dat ik nu (85 kilo) wel meer complimenten krijg. Terwijl ik mezelf nog niet eens gespierd vind. Ik ben redelijk lang, dus 85 kilo is sowieso een minimum om te wegen vind ik.
Meisjes zijn dus wel meer geinteresseerd. Je valt natuurlijk meer op als je in een shirtje loopt waar bij je shirt goed gevuld is, dan wanneer er schrale ecto armpjes uitsteken

ik krijg alleen meer aandacht van vriende die me een fitness boy vinde ;(. en dan ben ik nog maar een ecto ook. je moet een sixpack hebbe dan zit je hier goed, ofja bij de vriendinne van de vriende zeg maar. die kijke alleen naar een wasbordje fuuu

Ja en nee.

VMBO chicks zullen eerder op je vallen, intelligentere meisjes niet. Zo zei één een keer dat ik niet spiertjes moest gaan kweken omdat ik er dan eng gespierd uit zou gaan zien. Kijk een keer me stats, ben mss wel buffer als meeste van mijn leeftijdsgenoten maar kom op eng gespierd?

Ja en nee.

VMBO chicks zullen eerder op je vallen, intelligentere meisjes niet. Zo zei één een keer dat ik niet spiertjes moest gaan kweken omdat ik er dan eng gespierd uit zou gaan zien. Kijk een keer me stats, ben mss wel buffer als meeste van mijn leeftijdsgenoten maar kom op eng gespierd?

op 17 jaar zijn ze echt nog op zoek naar een jongetje, een paar jaar ouder en het wordt wel gewaardeerd, kijk naar zyzz,

Terug
Naar boven