Fitness Seller

Betrouwbare webshop?

wat is dan een betrouwbare site om vechtsport shirts te bestellen?

Begin nou echt slecht van te worden ze reageren al 4 dagen niet op mn mailtjes. Ook met als titel: oplichting.. Heb het gevoel dat ik het geld niet terugkrijg + moet betalen voor het pakketje dat ik geweigerd heb aan de deur! Iemand die weet wat ik hierop kan doen? Heb nog maar 10 dagen of ik krijg aanmaning [van Klarna]

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 18:39 ----------

wat is dan een betrouwbare site om vechtsport shirts te bestellen?
Woon je dichtbij Eind? zoja zal ik zeker NIET online bestellen alleen maar problemen mee. Gewoon even langs http://www.nikkowebshop.nl/epages/61891573.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61891573/Categories/Winkel
Een vd beste winkels;)

watzkebeurt?

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 18:48 ----------

shit ik wou morgen een halterstang gaan bestellen bij een andere keten van hun, fitnessshop4u

okay dan zal ik dus mijn ervaring over deze site hier delen:

een keer had ik dus een rocky marciano t-shirt besteld bij hun, heeft een van die geiten die bij hun inpakt gewoon de verkeerde gestuurd, wel marciano maar niet de juiste koste ook 8 euro minder.
Ik heb hun een mail gestuurd maar later toch besloten dat ik niet eens de moeite wou nemen om hem in te ruilen.
de tweede keer had ik een t-shirt van badboy besteld die is gewoon netjes aangekomen hebben ze ook door de brievenbus gek_nkerd, tijdens het passen bleek deze toch te strak (is meestal met vechtsportshirtjes) toen heb ik hem wel teruggestuurd met als enigste nadeel dat je zelf opdraait voor de retourkosten 7 euro dus.

okay dan zal ik dus mijn ervaring over deze site hier delen:

een keer had ik dus een rocky marciano t-shirt besteld bij hun, heeft een van die geiten die bij hun inpakt gewoon de verkeerde gestuurd, wel marciano maar niet de juiste koste ook 8 euro minder.
Ik heb hun een mail gestuurd maar later toch besloten dat ik niet eens de moeite wou nemen om hem in te ruilen.
de tweede keer had ik een t-shirt van badboy besteld die is gewoon netjes aangekomen hebben ze ook door de brievenbus gek_nkerd, tijdens het passen bleek deze toch te strak (is meestal met vechtsportshirtjes) toen heb ik hem wel teruggestuurd met als enigste nadeel dat je zelf opdraait voor de retourkosten 7 euro dus.
Precies! Eigenlijk is de moeite het niet eens waard dan. En meeste webshops geven die retourkosten terug.
Maar uiteindelijk opgelost bij jouw? Ik zit nog steeds te wachten op hun mail net ook ff via facebook maar blijkbaar hebbe ze me geblockt :S Ook op emails van mn andere account word niet gereageerd.

Grote nadeel je denkt het is een betrouwbare webshop enz. maar de aftersales zijn uitermate teleurstellend..

opgelost? nee ik heb dat shirtje gewoon gehouden (de verkeerde) en de tweede keer dat ik er bestelde moest ik hem wel retour sturen, dus ik kreeg mijn geld wel gewoon terug maar wel 7 euro aan retour kosten moeten betalen.

• Topic Starter Topic Starter
"Your order has been shipped.
MMA Fightwear (part of the DPT group)
"
we zullen zien :D

ik heb pas nog een ez bar bij hun fitnessshop besteld is gewoon keurig aangekomen.

• Topic Starter Topic Starter
heb vandaag pakket gekregen :)

wow ziet er goed uit, wat zijn de verzendkosten daar?

sommige van die benlee t-shirts heb je ook bij fightshop4u en daar krijg je ze met gratis verzending.

Terug
Naar boven