Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woon je dichtbij Eind? zoja zal ik zeker NIET online bestellen alleen maar problemen mee. Gewoon even langs http://www.nikkowebshop.nl/epages/61891573.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61891573/Categories/Winkelwat is dan een betrouwbare site om vechtsport shirts te bestellen?

watzkebeurt?
---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 18:48 ----------
shit ik wou morgen een halterstang gaan bestellen bij een andere keten van hun, fitnessshop4u

Precies! Eigenlijk is de moeite het niet eens waard dan. En meeste webshops geven die retourkosten terug.okay dan zal ik dus mijn ervaring over deze site hier delen:
een keer had ik dus een rocky marciano t-shirt besteld bij hun, heeft een van die geiten die bij hun inpakt gewoon de verkeerde gestuurd, wel marciano maar niet de juiste koste ook 8 euro minder.
Ik heb hun een mail gestuurd maar later toch besloten dat ik niet eens de moeite wou nemen om hem in te ruilen.
de tweede keer had ik een t-shirt van badboy besteld die is gewoon netjes aangekomen hebben ze ook door de brievenbus gek_nkerd, tijdens het passen bleek deze toch te strak (is meestal met vechtsportshirtjes) toen heb ik hem wel teruggestuurd met als enigste nadeel dat je zelf opdraait voor de retourkosten 7 euro dus.