- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat betwijfel ik, er vindt dezelfde concurrentie plaats voor dit soort aanbiedingen als voor de losse verkoop. Als er prijsverschil zou zitten zouden veel mensen natuurlijk gewoon een sim only + los toestel nemen.
Laat ze eens kijken naar die achterlijke ringtones, dat is pas een uitwas van de mobieltjesmarkt waar op grove schaal mensen worden opgelicht. Meestal nog kinderen ook en die verdienen wel bescherming.
Waarom verdienen kinderen volgens jou wel bescherming, en volwassenen met de verstandelijke vermogens van een kind niet?
Omdat die volwassenen dan maar onder curatele moeten komen of zo. Je wordt geacht bij volwassenheid ook wilsbekwaam te zijn. Als je dan als een dolle geld uitgeeft zonder de gevolgen te kunnen overzien is het tijd dat iemand het geld voor je gaat beheren. Ook betuttelend maar klaarblijkelijk nodig voor sommigen.

Maar verder wel mooi natuurlijk dat we kunnen klagen over zoiets futielsDecadentie ten top!

Losse mobiel kopen moet je toch nog een simonly kaart er bij kopen. Reken maar even uit wat vergelijkbaar abonnement kost bij sim only. Twee jaar lang een sim only van 100 minuten per maand kost je meer dan het verschil tussen de losse prijs en de tweejaarsprijs via een abonnement.
En dat kost de maatschappij geen geld? curatoren voor al die debielen?
Volgens mij hebben we hier met ze allen een veel te hoge pet op van de intelligentie van de gemiddelde Nederlander.
Verbied overigens gewoon die leningsverstrekkers als postkrediet en die SMs spelletjes als laagste prijsveilig, dat is misleiding en uitbuiting ten top.
Heb jij, ex-ras SP'er recentelijk een prijs in de Nationale Postcode Loterij gewonnen ofzo?

Ik ben altijd kapitalist geweest. Ik gun een ieder de voordelen van het kapitalisme, dat is het sociale in mij![]()