MuscleMeat

Beveiliging ?

Anoniem_1989

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
80kg
Hey guys, ik ben opzoek naar een perfect gratis updatebare firewall en een virus scan. Hebben jullie nog tips?
bedankt alvast.

AVG free edition voor virus,windows firewall zou voldoende moeten zijn.
Af en toe Hitman Pro is ook wel handig.

zone alarm.

hitman pro is the top voor spy / ad-ware...!!

software matige firewalls op regulieren computers is de grootste bullshit die er is wil je het goed doen neem dan een router zit hardware matige firewall in of als je adsl heb is het helemaal makkelijk zit het op ingebouwd

Ik gebruik zelf NOD32 als virusscanner, is alleen niet gratis, maar ik denk dat DBC wel een linkje voor je heeft ;)

Voor anti-spyware gebruik ik Windows Defender. Is het beste anti-spyware programma dat ik ken. Ik scande laatst voor de gein even met ad-aware, en had gewoon 0!! threads.

Mensen die zonder het te weten Hitman Pro gebruiken kunnen weleens in de problemen komen. Wat het programma niet vermeld is dat het allerlei &*^%-software installed die je een maandje kunt gebruiken en dan alsnog moet betalen.

Verder laat Hitman Pro jou geen keuze wat veilig is om weg te gooien en wat moet blijven staan. Gevolg: Het baggerprogramma delete van alles en nog wat in een razendsnel tempo, inclusief entries en informatie die behoren tot het functioneren van programma's op je PC!

Laat je dus niet verleiden om zulk soort zooi te gebruiken,

Bravo2 zei:
software matige firewalls op regulieren computers is de grootste bullshit die er is wil je het goed doen neem dan een router zit hardware matige firewall in of als je adsl heb is het helemaal makkelijk zit het op ingebouwd

Er willen nogal eens programmaatjes het internet op die ik niet wil dat ze eruit kunnen. Die houdt de fw tegen. Ook binnenkomende troep die een poortje openzet wordt tegengehouden.

dbc wat raad jij dan aan ipv hitman?

Microsoft Windows Defender voor spyware en voor de grote schoonmaak Tracks Eraser Pro.

DBC01 zei:
Mensen die zonder het te weten Hitman Pro gebruiken kunnen weleens in de problemen komen. Wat het programma niet vermeld is dat het allerlei &*^%-software installed die je een maandje kunt gebruiken en dan alsnog moet betalen.

Verder laat Hitman Pro jou geen keuze wat veilig is om weg te gooien en wat moet blijven staan. Gevolg: Het baggerprogramma delete van alles en nog wat in een razendsnel tempo, inclusief entries en informatie die behoren tot het functioneren van programma's op je PC!

Laat je dus niet verleiden om zulk soort zooi te gebruiken,

Dat proggie is allen spysweeper,de rest blijft t gewoon doen.
Daarom is t ook zo'n goed programma,het zijn meerdere anti-spyware proggies bij elkaar.
Verder delete t nooit wat nuttigs in je registry.
Ook komt t bij verschillende tests als beste uit de bus,ik ken niemand die t geen goed programma vind tot nu.

Je hebt geen zeggenschap over wát er wordt gedelete.
Dat ding start en gáát maar door, de gebruiker moet het allemaal maar goed vinden. Ik heb het 2 keer gebruikt en meteen eraf gegooid. Sommige programma's misten .dll's nou lekker! :thumbs:

Hitman Pro is voor de luie en/of noob die nergens wat van weet. Zelfde mensen die ook bloatware als Norton AV kopen en zich dan afvragen waarom hun PC zo traag loopt...

Het is niet voor noobs!:D
Het is i.m.o gewoon makkelijk omdat het meerdere goede programma's in 1 zijn.
o.a.CWshredder,Ad aware,Spybot,Spy sweeper,Spyware doctor e.t.c.
Mag ik vragen welk programma dan dll's miste???
Was je niet per ongeluk met een regcleaner bezig?;)

Nee hoor zo stom was ik niet.

Ik wil zeggenschap en controle hebben over wat er gebeurt en weggehaald wordt op m'n PC. Da's alles. Ik heb met Windows Defender en TEP samen nooit problemen gehad.

Hitman Pro is voor de wat onervaren gebruikers een prima programma om te gebruiken, maar zoals DBC01 zegt er kan een enkele keer iets verwijderd worden zodat bijvoorbeeld je pc niet meer opstart ( ervaring ), maar zoals ik al zei komt dit maar een enkele keer voor.

De programma's die DBC01 noemde gebruik ik ook en werken prima, alleen het is 'lastiger' te gebruiken als Hitman Pro.

Dan ga ik maar eens een keer vergelijken:thumbup:

avast antivirus....is alleen wel belgs:rolleyes:

avast,

k ben al minstens 6 maand virusvrij :cool:

verschillende....Avast is een goeie, maar wekelijkse controle met de nieuwe Hitman Pro kan ook geen kwaad!

;)

Als firewall kan ik van harte een hardwarematige firewall aanraden. kable-routertje met ingebouwde firewall kost (bijna) niks en doet het altijd (en is tevens een leuk switchje om verschillende pc's aan te sluiten).

Sitecom DC202 heeft inbound en outbound filters en kost 35 euro.

Daarnaast gaat er niets boven iptables (linux)

Terug
Naar boven