Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapeloere zei:

Klaaswitz zei:Norton AV pakket, kost je wat maar dan weet je wel zeker dat 't werkt.
Rebel_x zei:Op sommige pc's is dit wel niet aan te raden, vertraagt enorm..
Klaaswitz zei:Norton AV pakket, kost je wat maar dan weet je wel zeker dat 't werkt.

Diabolic zei:Ik heb een tijdje gelden eens een trial versie van de Zone Alarm security suite gebruikt en ik moet zeggen dat dat heel behoorlijke software is. Op veel sites wordt dit ook aangeprezen als een van de beste in zijn soort.
Ik heb een jaartje Norton 2005 gedraaid op mijn computer en was er heel tevreden over: geen vertraging van mijn pc en verschillende keren meegemaakt dat er aanvallen en visussen werden afgeslagen.
Op deze site neem ik geregeld een kijkje om mee te zijn op het gebied van nieuwe software:
Firewalls - Reviews and free downloads at Download.com
Grote nadeel van dergelijke software is dat je maar moeilijk illegale versies kan draaien vanwege de broodnodige updates.

DBC01 zei:
Wat een héérlijke bullshit weer, ik kan je alle merken leveren met updates tot je een ons weegt.
Ipv te kraaien dat het bullshit is zou je beter uitleggen hoe je zoiets doet.