BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
haha idd hoe dom kun je zijn.... of gebruik iig een e-mail waar geen aanknopingspunten mee zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste DBB'ers,
Ik ben al enige tijd actief op dit forum maar nog nooit een bericht geplaatst. Al 2 jaar ben ik actief aan het sporten met goede resultaten.
Anderhalve maand geleden kwam ik op zo'n goed idee en dat wil ik graag met jullie delen. Ik kwam op het idee om net te stoppen met aftrekken of nken voordat je klaar komt. Hierdoor produceer je zaad maar verlies je het niet, dit betekent een flinke toename van je testosteron gehalte. Voordat ik aan deze marteling begon ben ik eerst bij de dokter geweest om advies te vragen. Hij zei het volgende: Ik raad het je niet aan omdat het kan leiden tot agressiviteit en de neiging tot het betasten en aanranden van vrouwen. Het zal hoogstwaarschijnlijk wel een goede invloed hebben om je spiergroei.
Toch besloot ik om het anderhalve maand geleden te proberen. De eerste week was nog redelijk vol te houden. De tweede week werd het moeilijker maar boekte ik al gelijk vooruitgang. Ik merkte een toename in kracht en kwam bijna 1kilo aan. In de vijfde week liep ik zo'n beetje de hele dag rond met een semi stijve. Maar nog steeds elke dag aftrekken totdat ik bijna klaar kwam. Na 6 weken was ik 4 kilo aangekomen en merkte ik een toename in kracht.
Nu zullen jullie denken dat ik 4 kilo ben aangekomen door al dat zaad wat ik bewaarde, maar dat denken jullie verkeerd. Ik heb het namelijk gewogen en het woog 48gram.
Ik denk dat je dit idee kan vergelijken met een kleine "kuur".
De mensen die dit ook gaan proberen wens ik veel succes. Ik kan je wel vertellen: Het was een marteling en pas vanaf de 4e week op met masturberen want voordat je het weet ben je klaar!
Groeten,
Wouter
Beste DBB'ers,
...Hij zei het volgende: Ik raad het je niet aan omdat het kan leiden tot agressiviteit en de neiging tot het betasten en aanranden van vrouwen...
Het is dan wel een goede troll... Dat dan weer wel.Zo kun je dus ook trollen met andermans email en hem totaal zwart laten maken door DBB. Nice.
ik ben er nu al succesvol een jaar mee bezig.
heb nu 20kg spiermassa gepakt en heb nu een balzak als een skippybal