AndroidHealthClinic

Breaking News Bewaarmiddelen in junkfood kunnen DNA aantasten

Jij gaat dood aan kanker mannetje, onthoud dat maar goed wanneer je op je sterfbed ligt.
Die houston had toch gelijk.:D

En jij gaat eindigen in het gesticht

Vintery, mintery, cutery, corn,
Apple seed and apple thorn;
Wire, briar, limber lock,
Three geese in a flock.
One flew east,
And one flew west,
And one flew over the cuckoo's nest

Bye bye chief :wave:

En jij gaat eindigen in het gesticht

Vintery, mintery, cutery, corn,
Apple seed and apple thorn;
Wire, briar, limber lock,
Three geese in a flock.
One flew east,
And one flew west,
And one flew over the cuckoo's nest

Bye bye chief :wave:

haha

• Topic Starter Topic Starter
lol ik zie houston al helemaal rondlopen in z'n dwangbuis roepend "it was a inside job, don't trust your government!!" en "Stay away from Mc Donalds!!" waarop hij z'n dagelijkse dosis medicijnen toegediend krijgt en gekalmeerd, maar wat rusteloos naar zijn kamertje gebracht wordt.

Denk dat het allemaal wel meevalt als je beetje gezond bent.

Zou dit stoornissen teweeg brengen bij je ongeboren kinderen? Stoornissen zoals: Adhd?? Tis iig een kwalijke zaak.

Zou dit stoornissen teweeg brengen bij je ongeboren kinderen? Stoornissen zoals: Adhd?? Tis iig een kwalijke zaak.

ongeboren kinderen met een stoornis zijn weinig tot last :p

cola (en mcd) eet/drink ik gelukkig niet. al zal er in ander eten ook troep zitten.

Gelukkig heb ik in mijn leven echt super weinig McDonalds en frisdrank gedronken. Ik denk max 50glazen frisdrank in me hele leven. Heb het nooit lekker gevonden.

Gelukkig drink ik zelden frisdrank. Maar dat fastfood troep is zou iedereen allang moeten weten. Je kan trouwens ook weer doorschieten door 'biologisch' te gaan eten.

Niks mis met biologisch eten, ook al kies ik daar niet bewust voor. In ieder geval zijn de meeste massaconsumptie-artikelen een berg troep bij elkaar, des te meer bewerkt hoe groter de troep.

Tja toch goed van Coca-Cola.

Er is nog niks klinisch bewezen. Het zou slecht kunnen zijn voor de mens, maar dat is op de zaken vooruit lopen.
Al met al: stemmingmakerij!

(van bepaalde middelen is wel klinisch bewezen dat het schadelijk is, maar daar wordt veel makkelijker over gedacht op dit forum, heeft zelfs een eigen sectie)

Dus in plaats van mutant als Spiderman word je dan een mutant die McDonalds saus kan spuiten ? :o

Niks mis met biologisch eten, ook al kies ik daar niet bewust voor. In ieder geval zijn de meeste massaconsumptie-artikelen een berg troep bij elkaar, des te meer bewerkt hoe groter de troep.

Er is nooit bewezen dat biologisch eten beter is dan normaal eten, maar ik denk inderdaad niet dat het slechter is. Duurder is het wel, en bovendien minder efficient waardoor er meer natuur vernietigd moet worden voor dezelfde hoeveelheid voedsel. Biologisch eten is er in de eerste plaats om het geweten te sussen, het draagt in de praktijk niet echt bij aan een beter milieu, een betere gezondheid of wat dan ook.

Ik heb overigens wel sympathie voor diervriendelijke karakter van biologische produkten, maar kan het zelf (nog) niet betalen ze te kopen. Ben wel voor strengere regels op dit gebied.

• Topic Starter Topic Starter
Er is nog niks klinisch bewezen. Het zou slecht kunnen zijn voor de mens, maar dat is op de zaken vooruit lopen.
Al met al: stemmingmakerij!
En voor anderen heet dat voorzichtig zijn. Het is heel vaak zo dat wat schadelijk is bij dieren, dat ook bij mensen is.

(van bepaalde middelen is wel klinisch bewezen dat het schadelijk is, maar daar wordt veel makkelijker over gedacht op dit forum, heeft zelfs een eigen sectie)
Supplementen zijn grotendeels veilig, als je dat bedoelt. En als je aspartaam bedoelt: aan lage dosis totaal onschadelijk.

Terug
Naar boven