houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
haha prachtig forum dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij gaat dood aan kanker mannetje, onthoud dat maar goed wanneer je op je sterfbed ligt.
Die houston had toch gelijk.![]()

En jij gaat eindigen in het gesticht
Vintery, mintery, cutery, corn,
Apple seed and apple thorn;
Wire, briar, limber lock,
Three geese in a flock.
One flew east,
And one flew west,
And one flew over the cuckoo's nest
Bye bye chief
Zou dit stoornissen teweeg brengen bij je ongeboren kinderen? Stoornissen zoals: Adhd?? Tis iig een kwalijke zaak.

Gelukkig heb ik in mijn leven echt super weinig McDonalds en frisdrank gedronken. Ik denk max 50glazen frisdrank in me hele leven. Heb het nooit lekker gevonden.

Ik bedoelde meer; dat dit een oorzaak kan zijn.ongeboren kinderen met een stoornis zijn weinig tot last
cola (en mcd) eet/drink ik gelukkig niet. al zal er in ander eten ook troep zitten.
Dus in plaats van mutant als Spiderman word je dan een mutant die McDonalds saus kan spuiten ?![]()

Niks mis met biologisch eten, ook al kies ik daar niet bewust voor. In ieder geval zijn de meeste massaconsumptie-artikelen een berg troep bij elkaar, des te meer bewerkt hoe groter de troep.
En voor anderen heet dat voorzichtig zijn. Het is heel vaak zo dat wat schadelijk is bij dieren, dat ook bij mensen is.Er is nog niks klinisch bewezen. Het zou slecht kunnen zijn voor de mens, maar dat is op de zaken vooruit lopen.
Al met al: stemmingmakerij!
Supplementen zijn grotendeels veilig, als je dat bedoelt. En als je aspartaam bedoelt: aan lage dosis totaal onschadelijk.(van bepaalde middelen is wel klinisch bewezen dat het schadelijk is, maar daar wordt veel makkelijker over gedacht op dit forum, heeft zelfs een eigen sectie)