MuscleMeat

Bewijs hyperplasia met HGH?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Bestaat er een studie die aantoont dat hyperplasia bij gebruik van groeihormoon werkelijk optreedt? Vraag komt er van me omdat ik meerdere praktijkervaringen ken die weinig baat hebben gehad met CORRECT groeihormoongebruik (juiste voeding, voldoende AAS, slin en T3 aanwezig, inname van 4 maand en boven)

Ja, ook van andere AAS overigens. Heb ze alleen niet zo bij de hand.

Ik weet niet of je nou doelt op hyperplasia of gewoon spiermassa int algemeen. Want dat AAS hyperplasia veroorzaakt is nog niet zo lang bekend. Maar ik denk spiermassa. Een arts heeft mij verschillende onderzoeken laten zien dat ouderen meer spiermassa krijgen van groeihormoon icm krachttraining.

• Topic Starter Topic Starter
Glenn GX zei:
Ja, ook van andere AAS overigens. Heb ze alleen niet zo bij de hand.

Ik weet niet of je nou doelt op hyperplasia of gewoon spiermassa int algemeen. Want dat AAS hyperplasia veroorzaakt is nog niet zo lang bekend. Maar ik denk spiermassa. Een arts heeft mij verschillende onderzoeken laten zien dat ouderen meer spiermassa krijgen van groeihormoon icm krachttraining.

Wel bedoel eigenlijk een beetje beiden; je hoort zo vaak dat groeihormoon "hyperplasia" zou veroorzaken maar is daar een wetenschappelijk bewijs van?

Terug
Naar boven