AndroidHealthClinic

Waarom geen resultaat met HGH kuur

Nee ben er achter, dus nu de Hyge.cn maar testen, en kijken wat het voor me kan betekenen. En begin van mijn post kan beste onzin / rotzooi zijn, maar ik woog 120kg na 2jaar woog ik 80kg en dan extra massa opgebouwd. Daarna was ik dieeten zo schijtziek dat ik gewoon ben gaan eten, en kwam weer langzaam aan. Als HGH mijn helpt om lekker te eten en toch lichtelijk vet te verliezen ben ik een blij mens. Ik eet naar behoefte, jullie zullen het er niet mee eens zijn, Maar das niet mijn probleem, ik heb geleerd gewoon naar je llichaam luisteren. Zo eet ik bv na benen meer carbs en de rest van de week veel minder. En zondag gewoon een lekkere dag dat ik alles eet.

Dat kan natuurlijk allemaal, dat is je eigen keuze. Gebruik je dan nu de Hyge met de gele dop? En hoeveel zet je nu op welke momenten?

• Topic Starter Topic Starter
Hey man,

Ik neem nu Hyge.cn met gele dop en getest op site en perfect, heb voor de zekerheid 1 cijfer veranderd en de site gaf gelijk Fake aan, En bij mij dat ik de goeie Hyge had.

Ik zet 5iu per dag,

Smorgens (09.15uur) pre workout 2.5iu
Savonds (22.30uur) pre sleeptime 2.5iu hahaha

Ik eet me eiwitten enz enz, maak elke vail aan wanneer bijna op is.

Maar wat ik ook heb sinds ik aan de HGH zit is echte dikke puisten, had hier nooit last van maar nu op me schouders dikke rooie bulten. En die doen fucking zeer als een malle, gewoon met naald erin uitknijpen hahaha anders verga ik. Lijkt wel of de HGH bij mij andersom werkt, krijg dikke puisten val niet af. Voel me verrot en niet zoals iedereen zegt hahaha

Maar ja overal staat dat je GEEN puisten hoort te krijgen van Groei maar ik wel, vrouw zit er ook aan en die heeft het ook. Komen allemaal op haar borstkas en ook vuurrood en super pijnlijk. Is gekomen sinds we aan de Yellow Tops zitten (die goedkopere NIET de Hyge Yellow dus!!)

Hey man, Ik neem nu Hyge.cn met gele dop en getest op site en perfect, heb voor de zekerheid 1 cijfer veranderd en de site gaf gelijk Fake aan, En bij mij dat ik de goeie Hyge had. Ik zet 5iu per dag, Smorgens (09.15uur) pre workout 2.5iu Savonds (22.30uur) pre sleeptime 2.5iu hahaha Ik eet me eiwitten enz enz, maak elke vail aan wanneer bijna op is. Maar wat ik ook heb sinds ik aan de HGH zit is echte dikke puisten, had hier nooit last van maar nu op me schouders dikke rooie bulten. En die doen fucking zeer als een malle, gewoon met naald erin uitknijpen hahaha anders verga ik. Lijkt wel of de HGH bij mij andersom werkt, krijg dikke puisten val niet af. Voel me verrot en niet zoals iedereen zegt hahaha Maar ja overal staat dat je GEEN puisten hoort te krijgen van Groei maar ik wel, vrouw zit er ook aan en die heeft het ook. Komen allemaal op haar borstkas en ook vuurrood en super pijnlijk. Is gekomen sinds we aan de Yellow Tops zitten (die goedkopere NIET de Hyge Yellow dus!!)

klinkt als vervuild produkt

Dat dacht ik dus ook al, maar nu aan Hyge en ook eens die Canada Pep gebruiken. Maar money is wel beetje op aan het gaan, dacht kan wel tattoo traden tegen groei. Maar de meeste die willen dat niet hahaha.

Dus denk nog 2 kitjes Canada of Hyge nemen, en hopelijk gaat die teringzooi van die Yellow Tops snel ins systeem uit. Want die puisten dat is echt om te schamen, nooit gehad tot nu.

Ik zit zelf op Canada nu en merk niks van alle vreemde symptomen die jij beschrijft. Ik zou die eens proberen.

Symtonen tsja iedereen heeft zijn ervaring ermee. Ik had na 4 weken hgh al last van me knieen en handen, dat was na 2 weken weg. Ook veel slapende handen als je bv op de bank zit en met je telefoon bezig bent.

Maar dat is nu ook minder, ik tattoeer elke dag en nooit last gehad van cts of iets. Misschien verwacht je veel symtonen maar komt er niets.

Maar ik ga even kijken of ik verder ga met Hyge of ik overstap naar Canada, die is prijs wat lager en betaalbaarder. Maar nu ook over gedoseerd, dus even testen.

Ik heb zelf wel CTS gehad en verdoofde vingertoppen, daar ben ik nu gelukkig vanaf. Ben van hyge naar Canada gegaan.

Ja ik ga denk ik stoppen, money is op en resultaat is er toch niet. Dus dieet en T3 en hard trainen. Dan maar zonder HGH, ik kan niet weer elke maand 450 euro missen. Dus maak me 25iu aan Hyge nog op en kap ermee, Me dame vind het ook zonde, na 7 maanden helemaal niets.

Vrouwtje is 12kg kwijt maar niet door de HGH, kennis heb ik ook T3 verkocht en is ook 14kg kwijt zonder HGH. Dus wat wij hebben gespoten is bagger en volgende keer gewoon op de Geno of Hyge weer, maar dan vanaf dag1 goed aanpakken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga toch nog even door, vandaag laatste prik Hygetropin.cn en vanaf morgen gaan we eens kijken hoe de Canadapeptide is. Dus nog even 2 a 3 maanden doorgaan, kijken of de betere merken wel aanslaan. Want nu 20dagen Hyge dus nu de Canada. Ben benieuwd en ga ook me T3 verminderen naar 25 a 50mcg want hoorde van iemand dat het je vetverlies kan tegenwerken als je teveel T3 neemt. Had daar nooit bij nagedacht aangezien ik 200 a 250gr eiwitten nam

Wat hebben die GH en grote hoeveelheid T3 en 250 gram eiwitten te maken met vetverlies van T3 tegenwerken?

Weet je zelf wel wat je aan 't doen bent bro?

Wat hebben die GH en grote hoeveelheid T3 en 250 gram eiwitten te maken met vetverlies van T3 tegenwerken?

Weet je zelf wel wat je aan 't doen bent bro?

Mikieb heeft gelijk. Uit alles blijkt dat je er niet veel van snapt.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je zet en of het echt of nep is. De basis kennis is er niet, hgh hoort niet in je schema thuis. Ga eens terug naar de basis en vergeet niet dat er geen wondermiddelen zijn. Alles valt of staat met voeding training en rust. Is dit niet in orde dat kun je zoveel zetten als je wilt...resultaat blijft uit.
Niet verkeerd bedoeld maar ik denk dat je een pas op de plaats moet maken.

Heb me dieet wel op orde nu, zit weer aan dieet / schema keto, rond trainen carbs en daarna low carbs. heb leuk schema en komt allemaal goed uit, en de T3 op 150mcg nemen en GEEN aas erbij dan vreet het toch massa weg en train je voor spierbehoud. En train nu al een tijd met T3 en zie gewoon dat ik extreem veel moet vreten om maar aan te komen (en dan bedoel ik spiermassa) terwijl ik voor de T3 wel makkelijk massa aankwam.

En de HGH neem ik alleen omdat ik alles al gehad heb

Clenbuterol = trillen en das niet fijn als je dagelijks tattoeerd
ECA Stack = opgefockt gevoel en das niet fijn de hele dag als je geconsenteerd bezig ben
Ephedrine only = ook niet lekker gevallen elke dag
Caffeine = lekker gebruik dat soms
Winstrol = lekker maar slecht voor je lichaam en gebruik dit misschien 2 a 3 x per jaar tabs

Moet zeggen dat ik me lekker voel met HGH gebruik, helaas laatste maanden puisten door onzuivere HGH. Maar sinds Hyge voel ik me goed, kracht en slaap lekker en voel me tip top. En ben ook bijna 34jaar dus oud hahaha en als dit mij kan helpen met herstel en welzijn van me body dan neem ik het gewoon. En als dat vetverlies ook nog stimuleerd dan ben ik helemaal happy.

Ben 45kg kwijt en nu gaat het gewoon langzaam, en heb nog 8kg tegaan. Dus doen we het toch zo.......

vreemd dat de T3 en de HGH niet werken, anders moet je volgende keer eens een caloriedeficit proberen, is ook een stuk goedkoper, blijkbaar kan je er zelfs nog geld op winnen !!!

T3 werkt perfect, maar de bijwerkingen van HGH heb ik nooit gehad. Niet zoals hier aangegeven word teminste, heb na 3 weken wel een beetje pijn in me knieen gehad. Maar verder geen CTS zoals mensen zeggen, dat snachts hun handen vast zitten en smorgens. Ook niet extreem moeheid (maar dat kan denk ik aan hoge doses T3 gelegen hebben)

Vandaag me Canadapeptide binnen en moet zeggen dat deze ook veel beter oplost als Hyge.cn, nou zegt dat natuurlijk niets over de kwaliteit. Ook even de check gedaan of het real was natuurlijk en alle 2 de kits waren NIET echt..... Wat bleek nou code was zo klein dat ik sommige letters verkeerd zag (ouderdom en tattoo ogen)

maar vanmorgen me 1ste prik gezet en gaan lekker door, ook dieet op orde. Niet traindagen neem ik voor gemakt Keto dieet, op 2200 kcal per dag. Elke maaltijd is +- 350kcal en evenveel vet en eiwitten. Zo krijgt me lichaam elke 2 a 3 uur dezelfde hoeveelheid binnen. Op traindagen ga ik nuchter trainen en daarna me carbs eten alleen die moet ik nog even goed berekenen omdat ik elke keer iets anders eet. Dus dat is moeilijk inschatten, en na 17uur geen carbs meer. Dus iets low carbs maar wil graag die laatste 6 tot 8kg kwijt

Mijn huid werd juist beter tijdens hygetropin.
Heel zuiver en zacht zoals een babytje :D
Vooral aan bovenkant handen erg merkbaar.
Oh en die slaap... heerlijk de hele dag dutjes doen.
Vooral tijdens het werk hahahha :D

Mijn huid werd juist beter tijdens hygetropin.
Heel zuiver en zacht zoals een babytje :D
Vooral aan bovenkant handen erg merkbaar.
Oh en die slaap... heerlijk de hele dag dutjes doen.
Vooral tijdens het werk hahahha :D

Dat heeft zowat iedereen die de .cn gebruikt, alleen figuren als GetInked eten 3000 kcal boven hun onderhoud en nemen dan gewoon shitloads aan T3, wat GH erbij en als ze dan niet afvallen zijn het kutproducten.

Terug
Naar boven