AndroidHealthClinic

Beyonce sings HALO to sick Sydney girl - 18/09/09

• Topic Starter Topic Starter
Toevallig dat het net een meisje is met leukemie. :roflol:

nooit gehoord van organisaties als make a wish ofzo? Ze zullen wel op voorhand aan het management van beyoncé gevraagd hebben om haar op het podium te halen, maar dit is geen privé concert ofzo maar gewoon tijdens haar publiek concert. Dus waar jij dat van dat geld vandaan haalt...

nooit gehoord van organisaties als make a wish ofzo? Ze zullen wel op voorhand aan het management van beyoncé gevraagd hebben om haar op het podium te halen, maar dit is geen privé concert ofzo maar gewoon tijdens haar publiek concert.

Klopt, en dat word dan weer handig gebruikt als pr-stunt. :) Ben echt niet onder de indruk van een superster die één liedje 'speciaal' voor een ziek kind zingt en achteraf een half miljoen (?) meeneemt naar huis.

Dus waar jij dat van dat geld vandaan haalt...

Ik zeg dan ook niet dat ze hiervoor extra betaald werd. ;)

Zou ze het ook spontaan bij haar thuis doen zonder camera's erbij?

Heb jij zelf al spontaan iets voor een leukemiepatiëntje gedaan?

Wat een gezever hier. Beyoncé doet een goede zaak, moet er direct gediscussieerd worden over het motief hierachter.
Alsof ze enkel denkt aan geld en het haar niet kan schelen dat dat kind leukemie heeft.

arm kind, eerst leukemie en nu dit :(

een liedje zingen over een dng dat engelen hebben voor een meisje dat dood gaat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lied dat gespeeld werd tijdens de begrafenis, 3-4maand geleden, van een goeie vriendin die ook nogis jarig is vandaag. Blijft me toch pakken

Heb jij zelf al spontaan iets voor een leukemiepatiëntje gedaan?

Wat een gezever hier. Beyoncé doet een goede zaak, moet er direct gediscussieerd worden over het motief hierachter.
Alsof ze enkel denkt aan geld en het haar niet kan schelen dat dat kind leukemie heeft.

Nee, maar om nu een wildvreemd leukemiepatiëntje lastig te gaan vallen met mijn medeleven en ongevraagde hulp om mijn punt te mogen beargumenteren... :rolleyes: Iedereen kent mensen met probleem en iedereen doet weleens wat goed voor zijn naasten die het minder hebben, dus ik snap je punt niet zo. Wel ben ik jaren geleden naar de begrafenis van een (zesjarig) leukemiepatiëntje geweest, kan je wel vertellen dat dat de k*tste begrafenis ooit was.

Maar goed, je mist mijn punt. Niet dat ik betwijfel dat wat Beyoncé doet wel grotendeels oprecht is, ik geef weinig waarde aan dergelijke vertoningen voor het grote publiek, het blijft deels publiciteit en misplaatst medeleven/genegenheid van een vreemde met een erg bitter contrast (zoals CitizenDildo aangeeft). Echte genegenheid uit persoonlijke kring is wel iets heel anders dan op je optreden even een leukemiepatiëntje het podium opgooien en clichématig heel de zaal in ontroering brengen. Het zou me niets verwonderen als er vanuit de regie min of meer werd aangestuurd wordt op zo'n gebeurtenis, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
Een enigszins cynische en kritische mening ja, maar ik bekijk het maar met een dubbel gevoel en vraag me altijd af in welke mate publiciteit en de showfactor hier een rol spelen en het hele plaatje vind ik zo clichématig en onverenigbaar om aan te zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven