MuscleMeat

Bezig met Tren-A, vial Tren-E over

JWalker

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
178
Heren,

Een buddy van mij is al een aantal weken bezig met tren-a @ 75 mg ed. Hij heeft ook nog een vial tren-e liggen die hij ook graag had willen gebruiken, hoe kan hij dit nu het beste aanpakken? Bewaren voor een volgende keer of zijn er opties om er alsnog gebruik van te kunnen maken? Zowel de ace als enanthate zijn gedoseerd op 75 mg/ml.

Thanks

75mg/ml Tren-e? Dan zit er maar 750mg aan Tren-e in die vial heb je echt niks aan zeker aangezien het wel 4 weken kan duren voordat het werkt.

75mg/ml Tren-e? Dan zit er maar 750mg aan Tren-e in die vial heb je echt niks aan zeker aangezien het wel 4 weken kan duren voordat het werkt.
het werkt vanaf dag 1.

maar hij had beter op tren-e kunnen starten en daarna tren-a erbij

• Topic Starter Topic Starter

75 mg/ml tren-e, ja. Het komt van een lab dat ik zelf best wel hardcore vind. ;)

Gewoon bewaren tot een volgende keer. Een kuur moet je niet samenstellen op de middelen die je toevallig in huis hebt, maar op de doelen die je op dat moment wilt bereiken. Blijkbaar heeft hij nu een kuur samengesteld op zijn doelen en kwam hij er plotseling achter dat er nog een vial over was. Dan zou ik die gewoon bewaren tot een keer wanneer hij weer tren e gaat pakken.

Hij heeft nog wel genoeg ace liggen hoor, dat is verder niet het probleem. Hij wilde gewoon weten of er een mogelijkheid was om die overige vial enanthate gelijk op te maken, maar dat word bewaren dan.

Bedankt voor jullie reacties iedereen. :)

75 mg/ml tren-e, ja. Het komt van een lab dat ik zelf best wel hardcore vind. ;)

Hij heeft nog wel genoeg ace liggen hoor, dat is verder niet het probleem. Hij wilde gewoon weten of er een mogelijkheid was om die overige vial enanthate gelijk op te maken, maar dat word bewaren dan.

Bedankt voor jullie reacties iedereen. :)

Tuurlijk kan dat. Gewoon 1.5ml per week ofzo zetten. Niet zo moeilijk doen.

Terug
Naar boven