Fitness Seller

Bezoekje bij de docter....

Ze was denk ik tussen de 40 en 45.... Beetje dikke koekbillen, maar wel een geil koppie en dikke pruimen!

Mwa zou ik waarschijnlijk wel doen.

Die milfjes vind ik nou eenmaal geiler dan meisjes van mijn eigen leeftijd. Helaas is het redelijk onacceptabel in de maatschappij om een vriendin te hebben die 20 jaar ouder is :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht nog aan je gister avond jo, ik had in je topic gelezen wat je allemaal mee maakte.:)

Heb en had dus precies hetzelfde als jou ;) 39 graden koorts gehad en een paar dagen op bed gelegen! Maar gewoon een beetje klaar met die injects! Dat vake injecteren is geen probleem, maar niet kunnen lopen is gewoon niet meer normaal!

Mwa zou ik waarschijnlijk wel doen.

Die milfjes vind ik nou eenmaal geiler dan meisjes van mijn eigen leeftijd. Helaas is het redelijk onacceptabel in de maatschappij om een vriendin te hebben die 20 jaar ouder is :o

Gast, die chickies van 16 tot 19 zijn juist degene met de lekkerste lichamen! Daarna begint het allemaal uit te deinen! Dan krijgen ze die "vrouwelijke vormen"............ **** VROUWELIJKE VORMEN! Ze krijgen gewoon een dikke reet met stalpoten!

Gast, die chickies van 16 tot 19 zijn juist degene met de lekkerste lichamen! Daarna begint het allemaal uit te deinen! Dan krijgen ze die "vrouwelijke vormen"............ **** VROUWELIJKE VORMEN! Ze krijgen gewoon een dikke reet met stalpoten!

Niet allemaal hoor ;) Je moet is weten wat voor lekkere milfjes er bij mij in de gym rondlopen. Die hebben het lichaam van een goddes. Ze zijn wel redelijk "rare" om het zo maar te noemen.

Hoe gaat het met je kuurtje trouwens?

Ik was net een man van 85 jaar jo, ik kon echt niks meer kon niet naar wc niet trap op niet lopen als ik op de bank lag moets ik hulp aan mijn vrouwtje vragen om op te kunnen staan. Vandaag is het niet zo erg meer als gister avond maar ik kan nog niet veel. Ik hoop dat het morgen een beetje over is dat ik tenminste kan trainen.

Niet allemaal hoor ;) Je moet is weten wat voor lekkere milfjes er bij mij in de gym rondlopen. Die hebben het lichaam van een goddes. Ze zijn wel redelijk "rare" om het zo maar te noemen.

Hoe gaat het met je kuurtje trouwens?

Ja okey, je hebt gelijk! Bij mij in de buurt is een dorp waar alleen maar rijke stinkerts wonen. Heb een tijdje daar gewerkt, en daar kwamen ook ALTIJD van die geile milfs! MMmmmMMm :hornyna:

Gewoon op plekken injecteren die je gedurende je werkweek veel ontziet, op die manier irriteer je het niet en heb je er bijna geen last van. Als je de hele dag op je benen moet staan verergert het alleen maar. Dus moet je voor plekken kiezen die je weinig gebruikt, experimenteren dus. Ikzelf vind borst,bil,tricep het lekkerst. Genoeg om de hele week te kunnen wisselen.

Gewoon op plekken injecteren die je gedurende je werkweek veel ontziet, op die manier irriteer je het niet en heb je er bijna geen last van. Als je de hele dag op je benen moet staan verergert het alleen maar. Dus moet je voor plekken kiezen die je weinig gebruikt, experimenteren dus. Ikzelf vind borst,bil,tricep het lekkerst. Genoeg om de hele week te kunnen wisselen.

Nee bro experimetern ho maar. Zo dacht ik ook ff kijken hoedat uitpakt.

Dat doe ik echt niet meer, ik ga voor de bil.

Terug
Naar boven