Paideia
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb vorige maand voornamenlijk proberen te bulken. Ik zeg "proberen" omdat ik nog te lui
ben geweest om fatsoenlijk voeding schema te maken.
Zelf dacht ik zolang ik maar onbenullig veel blijf eten dan moet er gewoon wel wat aan komen. Na een week niet trainen en asociaal gegeten te hebben. Spreek hier over 3x naar mac of burger king gaan. s'morgens brood en brinta plus banaan elke dag. Tussen middag boterham met vis (tonijn).
Nu kwam ik vandaag op de sport school ben op de weegschaal gaan staan en zag dat ik maar 1.5 kilo ben aan gekomen. Beter dan niks dacht ik. Vervolgens heb ik me BF en BMI gemeten en deze bleek ook nog eens naar beneden zijn gegaan met 1%.
Ben nu echt confused als van wat er nu precies gaande is. Ben nog lerende en snap volgende dingen dus niet.
1. Waarom maar 1.5 kg aan gekomen?
Heb dan wel geen precieze berekening gemaakt maar weet dat ik er voor gezorgt heb dat er minstens 3500 binnen kreeg wat dus ruim overschot zou moeten zijn.
2. Hoe kan bf naar beneden zijn gegaan als ik meer heb gegeten en aan ben gekomen en niet eens getrained heb?
Enige wat ik zelf kan bedenken is dat best veel loop. Woon in de stad dus kan veel dingen lopend af en pak regelmatig de fiets. elke dag goed voor 2 uur denk ik zo. Zou dit zo groot impact kunnen hebben ?
ben geweest om fatsoenlijk voeding schema te maken.Zelf dacht ik zolang ik maar onbenullig veel blijf eten dan moet er gewoon wel wat aan komen. Na een week niet trainen en asociaal gegeten te hebben. Spreek hier over 3x naar mac of burger king gaan. s'morgens brood en brinta plus banaan elke dag. Tussen middag boterham met vis (tonijn).
Nu kwam ik vandaag op de sport school ben op de weegschaal gaan staan en zag dat ik maar 1.5 kilo ben aan gekomen. Beter dan niks dacht ik. Vervolgens heb ik me BF en BMI gemeten en deze bleek ook nog eens naar beneden zijn gegaan met 1%.
Ben nu echt confused als van wat er nu precies gaande is. Ben nog lerende en snap volgende dingen dus niet.
1. Waarom maar 1.5 kg aan gekomen?
Heb dan wel geen precieze berekening gemaakt maar weet dat ik er voor gezorgt heb dat er minstens 3500 binnen kreeg wat dus ruim overschot zou moeten zijn.
2. Hoe kan bf naar beneden zijn gegaan als ik meer heb gegeten en aan ben gekomen en niet eens getrained heb?
Enige wat ik zelf kan bedenken is dat best veel loop. Woon in de stad dus kan veel dingen lopend af en pak regelmatig de fiets. elke dag goed voor 2 uur denk ik zo. Zou dit zo groot impact kunnen hebben ?