MuscleMeat

BF blijft dalen

Paideia

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Heb vorige maand voornamenlijk proberen te bulken. Ik zeg "proberen" omdat ik nog te lui :o ben geweest om fatsoenlijk voeding schema te maken.

Zelf dacht ik zolang ik maar onbenullig veel blijf eten dan moet er gewoon wel wat aan komen. Na een week niet trainen en asociaal gegeten te hebben. Spreek hier over 3x naar mac of burger king gaan. s'morgens brood en brinta plus banaan elke dag. Tussen middag boterham met vis (tonijn).

Nu kwam ik vandaag op de sport school ben op de weegschaal gaan staan en zag dat ik maar 1.5 kilo ben aan gekomen. Beter dan niks dacht ik. Vervolgens heb ik me BF en BMI gemeten en deze bleek ook nog eens naar beneden zijn gegaan met 1%.

Ben nu echt confused als van wat er nu precies gaande is. Ben nog lerende en snap volgende dingen dus niet.

1. Waarom maar 1.5 kg aan gekomen?
Heb dan wel geen precieze berekening gemaakt maar weet dat ik er voor gezorgt heb dat er minstens 3500 binnen kreeg wat dus ruim overschot zou moeten zijn.

2. Hoe kan bf naar beneden zijn gegaan als ik meer heb gegeten en aan ben gekomen en niet eens getrained heb?
Enige wat ik zelf kan bedenken is dat best veel loop. Woon in de stad dus kan veel dingen lopend af en pak regelmatig de fiets. elke dag goed voor 2 uur denk ik zo. Zou dit zo groot impact kunnen hebben ?

heb je je bf gemeten na of voor je inspanning?

je bent 1.5kg aangekomen in een week? En dat vind je nog weinig? Ik weet niet hoeveel vet jij wilt gainen...
Je hebt zeker op een weegschaal je vetpercentage laten meten dat is niet betrouwbaar;)
Maar gefeliciteerd met 1.5 kg vet en vocht gain!

• Topic Starter Topic Starter
heb je je bf gemeten na of voor je inspanning?

Meet altijd voor me inspanning s'morgens

je bent 1.5kg aangekomen in een week? En dat vind je nog weinig? Ik weet niet hoeveel vet jij wilt gainen...
Je hebt zeker op een weegschaal je vetpercentage laten meten dat is niet betrouwbaar;)
Maar gefeliciteerd met 1.5 kg vet en vocht gain!

Voor de hoeveelheid die ik naar binnen heb gewerkt leek het me wel weinig inderdaad. Vet percentage heb ik op schaal en op zo'n ding dat je tussen je handen moet houden gemeten.

om 1kg vet aan te komen moet je toch een calorie overschot van 7000/9000 hebben, 1 van de 2. Je moet flink wat eten om dat te halen:p

Terug
Naar boven