AndroidHealthClinic

BF vraag

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ik heb even een nieuw topic geopend over het BF omdat in het oude topic een "ruzie" was.

Ik heb het op laten meten en bij mij komt er 18,2 uit met 72 kg vet vrije massa. Is het nu verstandig om te cutten of te bulke?

Alvast bedankt.

Ga gewoon trainen! 18,2 is wel wat aan de hoge kant dus een cutje is wel op zijn plaats!

In het vorige topic is dat ook al gezegd. 18% is hoog dus gewoon gaan cutten.

Dat zij je in het vorige topic ook al :roflol:

Ik vind 18 procent best meevallen, kan hij lekker op trainen :)

eigen mening;)

Ik vind 18 procent best meevallen, kan hij lekker op trainen :)

eigen mening;)

Ook mijn mening Pete.
Lekker massa aankomen, VVM dan wel te verstaan. Als je een paar kilo VVM er bij hebt dan gaat je bf al omlaag. Het is namelijk een percentage van...

Ik vind 72 geen gewicht om te gaan cutten. Gewoon keihard gaan knallen op pure massa, de calorien vliegen er toch wel af richting voorjaar/zomer.
Gewoon ff een paar kilo omzetten naar VVM dus, hoef je niet extra voor te cutten. Alleen harder trainen.

Zag net nog je lengte, komop zeg, CUTTEN ???? je bent 1,90 en 72 kilo, dat is anorexia.!!!
Hup muscles bouwen.

Laatst bewerkt:
Ook mijn mening Pete.
Lekker massa aankomen, VVM dan wel te verstaan. Als je een paar kilo VVM er bij hebt dan gaat je bf al omlaag. Het is namelijk een percentage van...

Ik vind 72 geen gewicht om te gaan cutten. Gewoon keihard gaan knallen op pure massa, de calorien vliegen er toch wel af richting voorjaar/zomer.
Gewoon ff een paar kilo omzetten naar VVM dus, hoef je niet extra voor te cutten. Alleen harder trainen.

Zag net nog je lengte, komop zeg, CUTTEN ???? je bent 1,90 en 72 kilo, dat is anorexia.!!!
Hup muscles bouwen.
hij weegt 88 kg :) hij zei 72 kg VVM

Ik zou cutten.

Ook mijn mening Pete.

Hup muscles bouwen.

Zon reactie door een leesfout... :roflol:

Terug
Naar boven