Fitness Seller

biceps en calves injecties

calfs zou ik niet doen man.. pijnlijke spot.
delts, billen, benen gewoon rouleren.. plekken zat

Ik heb de slechte gewoonte enkel te injecteren op vertrouwde plaatsen zoals het achterwerk / glues en de tights. Probleem is echter dat ik al wat littekenweefsel begin te ontwikkelen. Vooral mijn rechterbeen begint moeilijk te worden. Volgens mij vooral een gevolg van het ED prikken van winny depot als eerste kuur. Het was de eerste keer en durfde toen minder :)

Vandaag voor het eerst in de schouders gezet. Ging vrij vlot. Nu denk ik erover om ook eens de biceps en calves te proberen. Op spotinjections weet ik al waar precies ik moet prikken. Heeft iemand hiermee ervaring? Lopen er veel zenuwen en/of bloedvaten in die regio?

Welke naalden gebruik jij voor delts en benen?
En welke zou je eventueel gebruiken voor kuiten/biceps?

Oranje of blauw waarschijnlijk, nog kleiner gaat niet werken, komt de olie niet door de naald.
Moet bij oranje al flinke kracht gebruiken om de olie erdoor te krijgen.

probeer aan wat eo te komen. dat samen optrekken met je gear,zorgt ervoor dat het waterdun is,werkt bij mij als een charm. Werkt perfect voor schouders,en dan kun je zelfs slin zetten.

Voor je benen kan je gewoon groene gebruiken. Doe ik ook, voor je kuiten zou ik blauwe doen en voor je biceps oranje

@ kriel, ethyl oleate bedoel je dan denk ik? Wat voor verhouding gebruik je daar (ongeveer) van?

Voor je benen kan je gewoon groene gebruiken. Doe ik ook, voor je kuiten zou ik blauwe doen en voor je biceps oranje

Benen kan ook gewoon met blauw, snap niet waarom je zo'n harpoen erin moet jassen. Schouders/biceps/triceps oranje, zat plekken zo :)

@ kriel, ethyl oleate bedoel je dan denk ik? Wat voor verhouding gebruik je daar (ongeveer) van?

zou op iedere ml,ongeveer 0,2ml optrekken. Kan je rustig verhogen. Ligt er beetje aan of je cotton of grape als basis hebt,dat verschilt per lab. Op eo lukt het zelfs met grijs zwart. Groen is kolder in je benen,teveel scar tissue

Oke, thanks.

Zijn er ook webshops in de UK waar ze eo verkopen? USA duurt zo lang.

• Topic Starter Topic Starter
Calves dus niet.

En biceps? Wordt dat niet gedaan? Heb vrij grote armen, dus plaats zat. Zitten daar veel bloedvaten en zenuwen? Iemand op het forum die hier vaak prikt?

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:08 ----------

ethyl oleate klinkt ook super interessant. Even nalezen hierover.

Calves dus niet.

En biceps? Wordt dat niet gedaan? Heb vrij grote armen, dus plaats zat. Zitten daar veel bloedvaten en zenuwen? Iemand op het forum die hier vaak prikt?

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 15:08 ----------

ethyl oleate klinkt ook super interessant. Even nalezen hierover.

zou zeker op bicep EO gebruiken,dunne naaldjes,kleine kans op schade

• Topic Starter Topic Starter
bedankt!

Olie op lichaamstemperatuur gaat gewoon door een slin spuitje hoor. Gewoon wat harder drukken.

Kep dat ook eens gedaan,vloog de dop eraf,en een belgische maat van mij had toen ook gelijk zijn plafond geolied hehehehe

Srs? Nog nooit problemen gehad met een BD microfine van 29G. Olie wel goed voorverwarmen.

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 10:34 ----------

De primo die ik aan het spuiten ben is vrij dun en gaat vlot door mijn zwarte naalden.

Als ik dezelfde primo in een slin naaltje prop en zo recht de biceps in (zonder eo), is dat mogelijk? In mijn bicep is niet echt vet aanwezig, dus het zou - denk ik toch - direct de spier ingaan.

any thoughts?? Ben ik echt benieuwd naar.

Als je een slin naaldje pakt van 12.7mm moet dat wel lukken ja.

Terug
Naar boven