AndroidHealthClinic

bierspellen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het spel ook, is wel lachen. Maar als je het echt volgens de regels speelt ligt waarschijnlijk iedereen na een uur onder de tafel. Dat is flink zuipen geblazen en veel domme dingen doen. Zorg ook dat je er wat meiden bij hebt zitten want met alleen gasten kan het spel een gay tintje krijgen haha.

ps ze verkopen het bij expo volgens mij.

Stuivertje stuiteren

En nog iets kicks met een bord met ringen met daarin teksten wie er moet zuipen. Vervolgens je fiches op dezelfde manier als met vlooienspel op de gewenste ring zien te krijgen. Gaat echt bizar hard, als je geluk hebt drink je meerdere keren per minuut. Aantal mensen flink mee uitgeschakeld. :D

sla het café in puin en probeer dan te vluchten naar mexico en uit de handen vd flikken proberen te blijven

altijd leuk :thumb:

Zap de n*ger.
Niet doen als Roberto Tan aan het presenteren is, dan blijf je zuipen.

of langs mtv, the box en tmf komen

biershotte:
kijk naar een willekeurige voetbalmatch, geef iedereen die deelneemt aan het drinken een naam van een speler. iedere keer als die speler aan de bal komt(of zijn naam genoemd wordt of beide) wordt er gedronken.

iets ingewikkelder:kaarten blazen:
neem een bad kaarten en leg ze op een wijnfles, bierfles,...
iedereen kiest een nummer: aas, 2,3...dam,heer
iedereen blaast om beurten naar het bad. Als een bepaald nummer komt bovenop te liggen dat iemand gekozen heeft moet die persoon drinken. Als de blazer er een joker afblaast moet de blazer drinken, als de joker bovenaan komt liggen mag de blazer kiezen wie drinkt.
Als er iemand niet in slaagt een kaart weg te blazen moet die een kartonnen feesthoedje oid opzetten. de volgende keer als hij er niet in slaagt nog een enz...

Ik heb het spel ook, is wel lachen. Maar als je het echt volgens de regels speelt ligt waarschijnlijk iedereen na een uur onder de tafel. Dat is flink zuipen geblazen en veel domme dingen doen. Zorg ook dat je er wat meiden bij hebt zitten want met alleen gasten kan het spel een gay tintje krijgen haha.

ps ze verkopen het bij expo volgens mij.

Inderdaad een klassieker. Zelf ook in bezit, laatst nog ff mee vermaakt.
Wel lachen toen ik moest gaan opdrukken en dan het aantal push-ups in vingers biers opdrukken. Werd toch iets teveel van het goede :D

dopje dopje:

ga ieder op een bierkratje tegenoverelkaar zitten op zo'n 2 a 3 meter afstand.
Zet een opengemaakt vol bierflesje voor het krat (tussen je benen) met een kroonkurk er op kop boven op. Met andere kroonkurken ga je nu om de beurt proberen het kroonkurkje bij de ander van de fles te gooien terwijl je op je krat blijft zitten.

de 1e keer dat je raak gooit neemt je tegenstander 1 slok van het flesje, de 2e keer twee slokken en bij de 3e keer moet het flesje leeg en komt er een nieuw vol flesje ten tonele en begint het weer bij 1 slok, dan 2 etc.

zorg je er op wat voor manier dan ook voor dat je eigen dopje van het flesje valt, dan moet het flesje leeg en krijg je een nieuwe (en begin je weer bij 1 slok).

bij een trickshot (dus indirect bij je tegenstander het dopje eraf gooien (bijv via zijn krat of been) moet je tegenstander diens flesje leegdrinken.

• Topic Starter Topic Starter
zitten een paar leuke tussen, mijn persoonlijke favoriet is hands-in

het lijkt een beetje op steen-papier-schaar
je staat in een kring, met bijvoorbeeld 3 personen
je hebt 2 mogelijkheden, je maakt een vuist, of je houdt je hand open
open hand is 5 punten
vuist is 0 punten
voordat alle personen tegelijk een vuist maken of een hand open houden, maakt de 1e een schatting van het aantal behaalde punten, bijvoorbeeld 10
dan tel je tot drie en laten jullie allemaal tegelijk een open hand of een vuist zien, als je het aantal punten goed raadt(10 punten dus in dit geval; 2 open handen en een vuist dus) lig je er uit, en spelen de overgebleven personen verder(de gene links van de persoon die net heeft geraden mag dan raden) als je hebt fout hebt moet je verder spelen en is de gene links van je aan de beurt, de gene die als laatste overblijft moet atten
daarna begint weer een nieuwe ronde, waarbij de verliezer van het vorige potje mag beginnen
dit is mijn favoriete spel omdat ik meestal win, want als je met bijvoorbeeld 3 spelers speelt heb je de meeste kans als je 5 of 10 punten zegt, en als iemand anders mag raden, en die gene zegt bijvoorbeeld 0 of 15 kun je hem flink naaien, want als de gene 0 zegt, en je steekt een open hand heeft ie het sowieso fout, voor 15 geldt natuurlijk en een vuist

In Mexico met een stel Amerikanen Beerpong gespeeld.

Bedoeling is dat aan beide kanten vd tafeltennistafel, 10 glazen bier in een driehoek komt te staan.

Dan moet je om de beurt met het pingpongballetje proberen bij je tegenstander(s) in n glas bier te gooien, de tegenstander moet het glas dan ineens leegdrinken.

Terug
Naar boven