AndroidHealthClinic

The Beatles of The Rolling Stones ?

Peiling Peiling Wie kies jij, The Beatles of The Rolling Stones als je moet kiezen tussen beide ?

• Totaal stemmers
    22
The Stones maar alleen omdat ze langer zijn blijven spelen en daardoor zich ook op meerdere muzikale vlakken hebben kunnen begeven. Ook als live act gewoon blijven doorontwikkelen. Die laatste plaat van ze is echt belachelijk goed imo, slaat helemaal nergens op. Die mannen zijn zowat allemaal 80+
f**k Mark Chapman

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta elke dag op met The Stones
oa:

Rolling Stones-start me up​

1716282146278.png

Thinking Reaction GIF by SpongeBob SquarePants

• Like
Waarderingen: BB_
Mariah Carey :heart: Van Mariah zijn het vooral, of zelfs enkel de eerste 6 albums die ik al sinds m'n 12de ofzo erg kan waarderen, daarna, vanaf 98/99, toen ze meer definitief richting R&B ging ipv softrock/ballads.. is het jammer genoeg snel bergafwaarts gegaan. Taylor Swift is sowieso niks vergeleken met Mariah en haar muziek van in haar twintiger jaren.

OT: The Beatles, al zou ik mijzelf zeker geen fan noemen, verschillende nummers blijven wel top. (The Long & Winding Road, Strawberry Fields Forever...)

• Love
Waarderingen: BB_
Zo te zien gaat het richting een gelijkspelletje.

Dit nummer doet me wel altijd denken aan Elvis:

Am I wrong?

Queen was goed met Freddie, nu is het uitmelken van oud succes

1965

Laatst bewerkt:
Ziet er als zielige oude man uit zo. Is btw van 2021 deze foto

Hij schijnt wel te leven als een kluizenaar sinds hij stopte. Men zegt weleens dat hij het meest van slag was door de dood van Freddie. Ik kan me wel voorstellen dat de introvert en de extravert goed functioneerden samen.

Hij schijnt wel te leven als een kluizenaar sinds hij stopte. Men zegt weleens dat hij het meest van slag was door de dood van Freddie. Ik kan me wel voorstellen dat de introvert en de extravert goed functioneerden samen.

Het was wel een aparte ja.

Ik weet niet helemaal zeker of dit waar is, maar ik las een keer iets over zijn auditie als bassist bij Queen.

Hij scheen daar als een soort muzikale autist de een na de andere bizar strakke bas-partijen te hebben gespeeld.
De bandleden waren het er al lang over eens dat ze hem moesten hebben, maar hij bleef maar als een soort menselijke metronoom doorgaan. :D

Terug
Naar boven